Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання та приладдя (Canon I-SENSYS MF264dw (2925CO16))
Очікувана вартість
23 000,00 UAH
UA-2019-12-11-000169-a 641aa5b3e97244bf847dfdb2570d8cf9
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ілюк Володимир Іванович

380937495100
380444430625
kpuzns@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Святошинського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359753
Місцезнаходження: 04128, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Академіка Туполєва,21
Контактна особа: Ілюк Володимир Іванович
380937495100,380444430625
kpuzns@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2019 09:29
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 16 грудня 2019 11:58
Очікувана вартість: 23 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 230,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Комп’ютерне обладнання та приладдя (Canon I-SENSYS MF264dw (2925CO16)).
Очікувана вартість предмета закупівлі: 23000,00 грн з ПДВ.
Опис предмета закупівлі чи його частин, в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри приведені в додатку 1, додатку 2 до оголошення.
Кількість товарів або обсяг надання послуг: 3 од.
Строк поставки товарів або надання послуг: заявки на товар протягом 2019 року, 3 робочі дні від дня отримання.
Місце поставки товарів : м. Київ, вул. Академіка Туполєва, 21. Умови поставки – DDP.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 Одиниця
Комп’ютерне обладнання та приладдя (Canon I-SENSYS MF264dw (2925CO16))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04128, Україна, місто Київ, Київ, Академіка Туполєва 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2019 09:29
МФУ принтери 28.11.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 грудня 2019 08:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА 22 882,00
UAH з ПДВ
22 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 22 899,00
UAH з ПДВ
22 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 12:31
СЕС Canon.pdf
16 грудня 2019 12:31
рекомендація.PDF
16 грудня 2019 12:31
договір _06.09_.pdf
16 грудня 2019 12:31
накладна.PDF
16 грудня 2019 12:31
договір1_09.PDF
16 грудня 2019 12:31
рекомендація по дог 1.09.PDF
16 грудня 2019 12:31
Довідка_про досвідdocx.pdf
16 грудня 2019 12:31
лист-відгук.pdf
16 грудня 2019 12:30
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
16 грудня 2019 12:30
проект.pdf
16 грудня 2019 12:30
ТЕХНІЧНІ .pdf
13 грудня 2019 09:09
Завірені.zip

Публічні документи

12 грудня 2019 12:09
Витяг з реэстру.jpg
12 грудня 2019 12:09
Доки ЧП Шульц.rar
12 грудня 2019 12:09
propozitsiya ЧП Шульц 22899.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА
#3396310308
Очікує рішення 22 499,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 12:19

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 грудня 2019 09:33
Коментар щодо відміни: Прийнято рішення визнати торги такими, що не відбулися, через скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг п.2 ст.31 «Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися» Закону України «Про публічні закупівлі.»
Документи:
28 грудня 2019 09:32
86 МФУ відміна закупівлі.pdf