Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ковбаса варена, ковбаса напівкопчена, ковбаса сирокопчена, сосиски
Очікувана вартість
3 482 265,00 UAH
UA-2019-12-10-004607-b bd7d33c3459540c4bd82babd47e668ed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Михайлівна Рєзнік

+380567902341 dvufk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ВИЩЕ УЧИЛИЩЕ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
Код ЄДРПОУ: 04544524
Місцезнаходження: 49033, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гладкова, 39
Контактна особа: Тетяна Михайлівна Рєзнік
+380567902341
dvufk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 21:01
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2019 23:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 12:55
Очікувана вартість: 3 482 265,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 235,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 52235 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету, очікувана вартість закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19500 кілограм
ковбаса варена, ковбаса напівкопчена, ковбаса сирокопчена, сосиски
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49033, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, Новомосковський р-н, с. Орлівщина, вул. Гладкова, буд. 39, вул.Дачна, буд. 99а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар проводяться Замовником у безготівковому порядку протягом 20 банківських днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. У разі затримання бюджетного фінансування, розрахунки здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 грудня 2019 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 21:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 14:07
ТД (ковбаса, сосиски) зі змінами від 24.12.2019.pdf
24 грудня 2019 14:07
ОГОЛОШЕННЯ (ковбаса, сосиски)-2.docx
24 грудня 2019 14:07
протокол № 2 від 24.12.2019.pdf
21 грудня 2019 15:27
протокол № 1 від 21.12.2019.pdf
21 грудня 2019 15:27
ТД (ковбаса, сосиски) зі змінами від 21.12.2019.pdf
16 грудня 2019 15:50
ТД (ковбаса, сосиски) зі змінами від 16.12.2019.pdf
16 грудня 2019 15:50
протокол № 3 від 16.12.2019.pdf
10 грудня 2019 21:11
ТД (ковбаса, сосиски) 2020.pdf
10 грудня 2019 21:01
ТД (ковбаса, сосиски) закупівля 2020.pdf
10 грудня 2019 21:02
ОГОЛОШЕННЯ (ковбаса, сосиски).docx
10 грудня 2019 21:02
проект договору (ковбаса, сосиски) закупівля 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

постачання
Дата подання: 11 грудня 2019 14:02
Дата відповіді: 13 грудня 2019 12:33
Шановний замовник, в проекті договору п.5 зазначено "Строк поставки Товарів: згідно наданої Замовником заявки (телефоном, факсом, або листом) до 12 години наступного дня з понеділка по п’ятницю, до 15 години наступного дня в суботу та неділю. Поставка здійснюється чотири рази на тиждень." Просимо уточнити кількість та періодичність постачання. З наведеної, в проекті договру інформаціі, не зрозуміло, в які саме дні та за якими адресами потрібно доставляти продукцію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. У Додатку 3 до тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" пунктом
6 замовником зазначено: "Адреси, за якими здійснюється постачання предмету закупівлі та терміни постачання предмету закупівлі у відповідності до зазначених адрес: - склад харчоблоку КОМУНАЛЬНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ВИЩЕ УЧИЛИЩЕ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» за адресою: 49033, м. Дніпро, вул. Гладкова, буд. 39 протягом лютого-червня 2020 року, серпня-грудня 2020 року; - склад харчоблоку навчально-спортивної бази КОМУНАЛЬНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ВИЩЕ УЧИЛИЩЕ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» за адресою: 51215, Дніпропетровська обл., Новомосковський р-н, с. Орлівщина, вул. Дачна, буд. 99а протягом червня, липня, серпня 2020 року.". Разом з цим у Додатку 3 до тендерної документації, між іншого, зазначено: "Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, що закуповується, будуть включені у договір, який укладатиметься з переможцем закупівлі та будуть вимагатися протягом дії договору."

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Алан 3 420 000,00
UAH з ПДВ
3 420 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ЧУБАРОВ ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ 3 480 000,00
UAH з ПДВ
3 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 січня 2020 09:05
несудимість
29 грудня 2019 19:22
Електронний підпис
29 грудня 2019 19:19
3 частина.zip
29 грудня 2019 19:19
2 частина.zip
29 грудня 2019 19:19
1 частина.zip

Публічні документи

23 грудня 2019 10:52
ЧУБАРОВ.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Алан

ЧУБАРОВ ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2020 17:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Алан
#24447183
3 420 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 17:42
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 16:57
2-ВТ_20 ДУ 8 (ковбаса).pdf зміни до договору
26 лютого 2021 16:55
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 18:06
2-ВТ_20 ДУ 7 (ковбаса).pdf зміни до договору
20 січня 2021 18:04
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 19:16
2-ВТ_20 ДУ 6 (ковбаса).pdf зміни до договору
13 січня 2021 19:15
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 08:47
2-вт 5.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 08:46
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:00
2-ВТ_20 ДУ 4 (ковбаса).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:58
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 09:40
2-ВТ_20 ДУ 3 (ковбаса).pdf зміни до договору
30 серпня 2020 13:53
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2020 13:02
2-ВТ_20 ДУ 2 (ковбаса) 01.04.2020.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 12:47
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2020 19:44
2-ВТ_20 ДУ (ковбаса).pdf зміни до договору
23 січня 2020 19:40
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 20:08
ДОГОВІР 2-ВТ_20 (ковбаса).pdf укладений
20 січня 2020 20:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): доповнення у пункту договору
Номер договору про закупівлю: 2-ВТ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2-ВТ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2-ВТ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2-ВТ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 2-ВТ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 2-ВТ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни у реквізитах Замовника
Номер договору про закупівлю: 2-ВТ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2-ВТ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 343 299,86
UAH (в тому числі ПДВ 223 883,31 UAH)