Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення авторського нагляду по об'єкту: " Капітальний ремонт будівлі Радушненської селищної ради по вул. Нікопольська, в смт Радушне Криворізького району Дніпропетровської області"
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2019-12-10-004518-b 20d7351a65a7487eb3c0e16454d7f9cc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Полозок

+380984306921 radushne@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Радушненська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04338351
Вебсайт: http://kriv-rn.dp.gov.ua/selrada/krivorizkij/radushnenska_selr.nsf
Місцезнаходження: 53081, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Радушне, Криворізький район, вулиця Нікопольська, будинок 7
Контактна особа: Надія Полозок
+380984306921
radushne@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Здійснення авторського нагляду по об'єкту:" Капітальний ремонт будівлі Радушненської селищної ради по вул Нікопольська ,7 Криворізького району Дніпропетровської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53081, Україна, Дніпропетровська область, смт Радушне, вул. Нікопольська, буд.7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Фінансування 2019 рік - 500,00грн без ПДВ; Фінансування 2020 рік - 4500,00 грн без ПДВ Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

10 грудня 2019 19:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОСЕНКО МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ
#2936517070
Переможець 5 000,00
UAH
10 грудня 2019 19:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2020 09:18
дод.у.2а.jpg зміни до договору
21 лютого 2020 09:17
дод.у1 а.jpg зміни до договору
21 лютого 2020 09:17
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2020 10:48
Д.У.а.н.jpg зміни до договору
03 лютого 2020 10:48
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 19:43
Ан5 001.jpg укладений
10 грудня 2019 19:43
Ан6 001.jpg укладений
10 грудня 2019 19:43
Ан3 001.jpg укладений
10 грудня 2019 19:43
Ан1 001.jpg укладений
10 грудня 2019 19:43
Ан4 001.jpg укладений
10 грудня 2019 19:43
Ан2 001.jpg укладений
10 грудня 2019 19:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилисяпро слідуючі зміни до Договору №38 від 09.12. 2019р. 1.Змінити та викласти у наступній редакції п.7.1. " Вартість робіт і порядок розрахунків" -7.1. Сторони дійшли згоди ,що вартість робіт за цим Договором становить : 5000.00 грн без ПДВ Фінансування 2019 рік- 500.00грн без ПДВ Фінансування 2020 рік - 2500.00 грн без ПДВ Фінансування 2021 рік - 2000.00 грн без ПДВ 2. Змінити та викласти у наступній редації п.6.2. розділу 6 " Терміни дії Доовору" -6.2. Термін дії Договору до 31.12.2021 р., але в будь- якому разі до повного виконання договірних зобов'язань та розрахунків між Сторонами.
Номер договору про закупівлю: №38
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.7.1. розділу 7 " Вартість робіт і порядок розрахунків". Внесено зміни до п.6.2. розділу 6" Термін дії Договору" Внесено зміни до розділу " Місцезнаходження і реквізити Сторін"
Номер договору про закупівлю: №38
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML