Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Electrical energy
Очікувана вартість
82 252 800,00 UAH
UA-2019-12-10-003715-b eaf876a5a9fc451ba59a7cbb5fcd9bac
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Яценко

+380542700185 zakupivli-vodokanal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "Міськводоканал" СМР"
Код ЄДРПОУ: 03352455
Вебсайт: http://vodokanal.sumy.ua/
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська область обл., м. Суми, Білопільський шлях, 9
Контактна особа: Олександр Яценко
+380542700185
zakupivli-vodokanal@ukr.net
Додаткові контактні особи: Александр Яценко
+380542700185
zakupivli-vodokanal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Utility Enterprise "Miskvodokanal" of Sumy City Council
National ID: 03352455
Contact point: Oleksandr Yacenko
+380542700185
zakupivli-vodokanal@ukr.net
Additional contacts: Александр Яценко
+380542700185
zakupivli-vodokanal@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 31 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 січня 2020 15:05
Очікувана вартість: 82 252 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 411 264,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH
Publication date: 10 грудня 2019 16:35
Enquiries until: 31 грудня 2019 00:00
Complaints submission until: до 06 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 січня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 82 252 800 UAH including VAT
Minimal lowering step: 411 264 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33600000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Electrical energy
CPV: 09310000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія по 25 число місяця, що передує розрахунковому 25% вартості заявлених обсягів на розрахунковий місяць з урахуванням ПДВ, на підставі рахунку, що надається Постачальником. Аванс 31 Календарні 25
Iнша подія по 30(31) число розрахункового місяця - ще 75% вартості заявлених обсягів на розрахунковий місяць з урахуванням ПДВ, на підставі рахунку, що надається Постачальником; з остаточним розрахунком, що проводиться за фактично відпущену електричну енергію згідно з даними комерційного обліку, за вирахуванням планових платежів за відповідний розрахунковий місяць. Аванс 31 Календарні 75

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2019 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 16:35
Т.Д.-Електрична енергія.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запит інформації для складання тендерної пропозиції
Дата подання: 11 грудня 2019 10:40
Дата відповіді: 13 грудня 2019 13:40
До якої групи ("А" - з АСКОЕ, "Б" - без АСКОЕ) віднесені точки обліку електроенергії Замовника? 1. Просимо надати щодобовий погодинний графік споживання електричної енергії Замовником точками обліку групи "А" (за наявності) за зимовий та літній календарні місяці. 2. У разі наявності точок розподілу і гр.«А», і гр.«Б», просимо надати інформацію щодо середньомісячного обсягу споживання електроенергії точками обліку групи "Б".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Автоматизованою системою АСКОЕ охоплено 98% загального споживання електричної енергії підприємством. Станом на 30.11.2019 року підприємство налічує 59 комерційних обліків електричної енергії, з яких - 21 облік підключений до автоматизованої системи АСКОЕ (група А) та відповідно 38 обліків (група Б).

2. Надаємо погодинні, добові виміри активного електричного навантаження згідно режимного дня (літній та зимовий періоди), Група А (Додаток №1 та Додаток №2):

(Додаток №1) ЗВЕДЕНА ВІДОМІСТЬ Результатів вимірів активного електричного навантаження "19" червня 2019р. Група А КП "Міськводоканал" СМР (Години доби - Погодинне активне навантаження, (кВт)): 00.00-01.00 – 2966; 01.00-02.00 – 2814; 02.00-03.00 – 2823; 03.00-04.00 – 2709; 04.00-05.00 – 2896; 05.00-06.00 – 2855; 06.00-07.00 – 3142; 07.00-08.00 – 3206; 08.00-09.00 – 3363; 09.00-10.00 – 3224; 10.00-11.00 – 3383; 11.00-12.00 – 3285; 12.00-13.00 – 3106; 13.00-14.00 – 3223; 14.00-15.00 – 3090; 15.00-16.00 – 3086; 16.00-17.00 – 3213; 17.00-18.00 – 3284; 18.00-19.00 – 3411; 19.00-20.00 – 3561; 20.00-21.00 – 3624; 21.00-22.00 – 3541; 22.00-23.00 – 3439; 23.00-24.00 - 3179
Споживання за добу – 76422 кВт*год

(Додаток №2) ЗВЕДЕНА ВІДОМІСТЬ Результатів вимірів активного електричного навантаження на "19" грудня 2018р. Група А КП "Міськводоканал" СМР (Години доби - Погодинне активне навантаження, (кВт)): 00.00-01.00 – 2968; 01.00-02.00 – 2845; 02.00-03.00 – 2808; 03.00-04.00 – 2756; 04.00-05.00 – 2818; 05.00-06.00 – 2814; 06.00-07.00 – 3132; 07.00-08.00 – 3296; 08.00-09.00 – 3352; 09.00-10.00 – 3432; 10.00-11.00 – 3340; 11.00-12.00 – 3204; 12.00-13.00 – 3246; 13.00-14.00 – 3196; 14.00-15.00 – 3242; 15.00-16.00 – 3347; 16.00-17.00 – 3270; 17.00-18.00 – 3283; 18.00-19.00 – 3399; 19.00-20.00 – 3285; 20.00-21.00 – 3375; 21.00-22.00 – 3390; 22.00-23.00 – 3270; 23.00-24.00 – 3100
Споживання за добу - 76169 кВт*год

3. Середньомісячний обсяг споживання електроенергії за точками обліку групи “Б” становить 43426 кВт*год.
тариф на передачу та розподіл
Дата подання: 26 грудня 2019 11:08
Дата відповіді: 26 грудня 2019 13:13
Шановний Замовник, просимо Вас повідомити чи врахований в складі очікуваної вартості предмету закупівлі тариф на послуги з передачі електричної енергії та тариф на послуги з розподілу електричної енергії?
Відповідь: 1. Тариф на послуги з передачі електричної енергії враховується в ціну на електричну енергію в даній закупівлі.
2. Тариф на послуги з розподілу електричної енергії не враховується в ціну на електричну енергію в даній закупівлі.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-18-000002 ● 2c05a8965a8744b9868394387287f9e7
  • Статус: вирішено ● Дата: 03 серпня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 лютого 2020 10:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

18.02.2020 № 6

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 18.02.2020 №6

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-12-10-003715-b 10.12.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою здійснення заходів по усуненню виявлених порушень, оприлюднюємо документи, що спрямовані на їх виконання, а саме: Протокол засідання тендерного комітету № 27/12 від 04.03.2020 року, Лист про розірвання договору від 05.03.2020 року №22/1968 та Додаткову угоду № 1 від 04.03.2020 року.

2020-03-06 12:43:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

.

2020-08-03 10:06:53

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 січня 2020
UA-2019-12-10-003715-beaf876a5a9fc451ba59a7cbb5fcd9bac
Найменування: КП "Міськводоканал" СМР"
Код ЄДРПОУ: 03352455
Місцезнаходження: 40009, Україна, Сумська область обл., м. Суми, Білопільський шлях, 9
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електро Прайм" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

17 січня 2020 15:11
Електронний підпис
09 січня 2020 13:14
Електронний підпис
09 січня 2020 13:14
Електронний підпис
09 січня 2020 13:14
Технічні вимоги.PDF
09 січня 2020 13:14
Протокол ЗЗУ.PDF
09 січня 2020 13:14
Проект договору.PDF
09 січня 2020 13:13
Копія Статуту.pdf
09 січня 2020 13:13
Копія Виписки з ЄДР.pdf
09 січня 2020 13:13
Захист довкілля.pdf
09 січня 2020 13:13
Довідка про учасника.pdf
09 січня 2020 13:13
Відповідність ст.17.PDF

Документи

Публічні документи

31 січня 2020 15:17
Електронний підпис
31 січня 2020 15:17
Тендерна пропозиція.PDF
31 січня 2020 15:17
Довідка п.2 ч.1 ст. 17.PDF
30 січня 2020 11:42
Електронний підпис
30 січня 2020 10:29
Електронний підпис
30 січня 2020 10:28
Довідка.pdf
30 січня 2020 10:23
Електронний підпис
09 січня 2020 16:57
Електронний підпис
09 січня 2020 16:57
Електронний підпис
09 січня 2020 16:55
Статут.pdf
09 січня 2020 16:55
Проект договору.pdf
09 січня 2020 16:55
Наказ Щербань.7z
09 січня 2020 16:55
Лист для клієнтів.7z
09 січня 2020 16:55
Довіреність Щербань.7z
09 січня 2020 16:55
Гарантія 83-20.7z
09 січня 2020 16:55
Гарантійний лист.pdf
09 січня 2020 16:55
Витяг НР Щербань.7z
09 січня 2020 16:55
Банківська ліцензія.7z

Документи

Публічні документи

09 січня 2020 17:44
Електронний підпис
09 січня 2020 17:44
Електронний підпис
09 січня 2020 17:43
статут копія.pdf
09 січня 2020 17:43
Проект договору.pdf
09 січня 2020 17:43
Додаток 6.pdf
09 січня 2020 17:43
Ліцензія.zip
09 січня 2020 17:43
Додаток 5.pdf
09 січня 2020 17:43
Довідка довкілля.pdf
09 січня 2020 17:43
РІШЕННЯ.pdf
09 січня 2020 17:43
Гарантия_74.zip
09 січня 2020 17:43
Копія Витягу ПДВ.pdf

Документи

Публічні документи

09 січня 2020 18:08
Електронний підпис
09 січня 2020 18:08
Електронний підпис
09 січня 2020 18:07
Наказ Щербань.7z
09 січня 2020 18:06
Лист для клієнтів.7z
09 січня 2020 18:06
Довіреність Щербань.7z
09 січня 2020 18:06
Гарантія 16752-19.7z
09 січня 2020 18:06
Витяг НР Щербань.7z
09 січня 2020 18:06
Банківська ліцензія.7z

Документи

Публічні документи

09 січня 2020 19:08
Електронний підпис
09 січня 2020 19:08
Електронний підпис
09 січня 2020 19:07
БГ.zip
09 січня 2020 19:07
17. Сертифікат ISO 9001-2015.pdf
09 січня 2020 19:07
2. Протокол(рішення)174.pdf
09 січня 2020 19:07
1. Протокол 07.pdf

Документи

Публічні документи

09 січня 2020 21:25
Електронний підпис
09 січня 2020 21:25
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"

ТОВ "ЕНЕРА СУМИ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Електро Прайм"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365"

ТОВ "АС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 січня 2020 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" 56 380 800,00
UAH з ПДВ
54 633 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" 59 136 000,00
UAH з ПДВ
54 649 728,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АС" 62 496 000,00
UAH з ПДВ
62 496 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" 64 108 800,00
UAH з ПДВ
64 108 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електро Прайм" 66 528 000,00
UAH з ПДВ
66 528 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" 66 528 000,00
UAH з ПДВ
66 528 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2020 15:11
Електронний підпис
09 січня 2020 13:14
Електронний підпис
09 січня 2020 13:14
Електронний підпис
09 січня 2020 13:14
Технічні вимоги.PDF
09 січня 2020 13:14
Протокол ЗЗУ.PDF
09 січня 2020 13:14
Проект договору.PDF
09 січня 2020 13:13
Копія Статуту.pdf
09 січня 2020 13:13
Копія Виписки з ЄДР.pdf
09 січня 2020 13:13
Захист довкілля.pdf
09 січня 2020 13:13
Довідка про учасника.pdf
09 січня 2020 13:13
Відповідність ст.17.PDF

Публічні документи

31 січня 2020 15:17
Електронний підпис
31 січня 2020 15:17
Тендерна пропозиція.PDF
31 січня 2020 15:17
Довідка п.2 ч.1 ст. 17.PDF
30 січня 2020 11:42
Електронний підпис
30 січня 2020 10:29
Електронний підпис
30 січня 2020 10:28
Довідка.pdf
30 січня 2020 10:23
Електронний підпис
09 січня 2020 16:57
Електронний підпис
09 січня 2020 16:57
Електронний підпис
09 січня 2020 16:55
Статут.pdf
09 січня 2020 16:55
Проект договору.pdf
09 січня 2020 16:55
Наказ Щербань.7z
09 січня 2020 16:55
Лист для клієнтів.7z
09 січня 2020 16:55
Довіреність Щербань.7z
09 січня 2020 16:55
Гарантія 83-20.7z
09 січня 2020 16:55
Гарантійний лист.pdf
09 січня 2020 16:55
Витяг НР Щербань.7z
09 січня 2020 16:55
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

09 січня 2020 19:08
Електронний підпис
09 січня 2020 19:08
Електронний підпис
09 січня 2020 19:07
БГ.zip
09 січня 2020 19:07
17. Сертифікат ISO 9001-2015.pdf
09 січня 2020 19:07
2. Протокол(рішення)174.pdf
09 січня 2020 19:07
1. Протокол 07.pdf

Публічні документи

09 січня 2020 21:25
Електронний підпис
09 січня 2020 21:25
Електронний підпис

Публічні документи

09 січня 2020 17:44
Електронний підпис
09 січня 2020 17:44
Електронний підпис
09 січня 2020 17:43
статут копія.pdf
09 січня 2020 17:43
Проект договору.pdf
09 січня 2020 17:43
Додаток 6.pdf
09 січня 2020 17:43
Ліцензія.zip
09 січня 2020 17:43
Додаток 5.pdf
09 січня 2020 17:43
Довідка довкілля.pdf
09 січня 2020 17:43
РІШЕННЯ.pdf
09 січня 2020 17:43
Гарантия_74.zip
09 січня 2020 17:43
Копія Витягу ПДВ.pdf

Публічні документи

09 січня 2020 18:08
Електронний підпис
09 січня 2020 18:08
Електронний підпис
09 січня 2020 18:07
Наказ Щербань.7z
09 січня 2020 18:06
Лист для клієнтів.7z
09 січня 2020 18:06
Довіреність Щербань.7z
09 січня 2020 18:06
Гарантія 16752-19.7z
09 січня 2020 18:06
Витяг НР Щербань.7z
09 січня 2020 18:06
Банківська ліцензія.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"

ТОВ "ЕНЕРА СУМИ"

ТОВ "АС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Електро Прайм"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"
#36860996
Відхилено 54 633 600,00
UAH з ПДВ
23 січня 2020 17:34
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ"
#41884537
Переможець 54 649 728,00
UAH з ПДВ
29 січня 2020 15:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2020 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ"
#41884537
54 649 728,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 14:47
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2020 15:51
Додаткова угода №1 від 01.06.2020.PDF зміни до договору
01 червня 2020 15:48
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 17:26
Договір про постачання електричної енергії споживачу № 30113.PDF укладений
10 лютого 2020 17:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Кількість товару після внесення змін залишається незмінним та складає - 33 600 000 кВт.год. Загальна сума договору після внесення змін залишається незмінною та складає - 54 649 728 грн. 00 коп.
Номер договору про закупівлю: 30113
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 11 163 526,03
UAH (в тому числі ПДВ 1 860 587,67 UAH)