Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

113. Протяжний сканер
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2019-12-10-003679-b f55d3d42534743bda0bb5f6283cba514
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Левадний

+380442567151
+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 03539024
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Контактна особа: Геннадій Левадний
+380442567151,+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2019 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2019 16:30
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Протяжний сканер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київ, м. Київ, вул.Михайла Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019  —  26 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється у безготівковій формі протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 16:32
договір.doc
10 грудня 2019 16:32
документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 грудня 2019 09:59
Дата відповіді: 11 грудня 2019 12:35
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно технічних вимог предмета закупівлі. Дана вимога застосовується у технічних вимогах документації. ФОП допускаються. Остаточна ціна пропозиції визначається за результатами аукціону.
аналогічне обладнання
Дата подання: 11 грудня 2019 13:13
Дата відповіді: 11 грудня 2019 14:44
Чи допускає Замовник пропозиції з аналогічним обладнанням, яке по характеристикам повністю відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі?
Відповідь: Доброго дня! Згідно вимог документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2019 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" 44 982,00
UAH з ПДВ
44 982,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2019 12:19
Електронний підпис
18 грудня 2019 12:16
СТ SP, Fi, ScanSnap, N до 08 11 2020.jpg
18 грудня 2019 12:16
ВИТЯГ з ЄДР_XII 2019.pdf
18 грудня 2019 12:16
Авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"
#31867934
Переможець 44 982,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 11:03

Документи

19 грудня 2019 11:03
Електронний підпис
19 грудня 2019 11:02
переможець.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2019 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"
#31867934
44 982,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 грудня 2019 11:03
Електронний підпис
19 грудня 2019 11:02
переможець.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 14:36
Договір.pdf укладений
23 грудня 2019 14:35