Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом CPV за ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Розроблення та затвердження у встановленому законодавством порядку схеми теплопостачання міста Одеси)
the code for CPV CC 021:2015 – 71320000-7 Services in an engineering design (Development and statement are in the order of chart of heat supply of city of Odesa set by a legislation)
Очікувана вартість
18 500 000,00 UAH
UA-2019-12-10-002676-b e1d033e5da724dfea135a3c41852eba4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гоян Олег Віталійович

+380487056332 teplo.od@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси"
Код ЄДРПОУ: 34674102
Місцезнаходження: 65029, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Балківська, 1Б
Контактна особа: Гоян Олег Віталійович
+380487056332
teplo.od@ukr.net
Додаткові контактні особи: Златов Еммануїл Савелійович
+380487056332
teplo.od@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Municipal Enterprise "Teplopostachannia mista Odesa"
National ID: 34674102
Contact point: Goyan Oleg
+380487056332
teplo.od@ukr.net
Additional contacts: Zlatov Emmanuel
+380487056332
teplo.od@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 31 грудня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2020 11:00
Початок аукціону: 17 лютого 2020 12:29
Очікувана вартість: 18 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 92 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 10 грудня 2019 15:00
Enquiries until: 31 грудня 2019 11:00
Complaints submission until: до 06 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 січня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 18 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 92 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
за кодом CPV за ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Розроблення та затвердження у встановленому законодавством порядку схеми теплопостачання міста Одеси)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65029, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Балківська, 1-Б
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

the code for CPV CC 021:2015 – 71320000-7 Services in an engineering design (Development and statement are in the order of chart of heat supply of city of Odesa set by a legislation)
CPV: 71320000-7
Період постачання: по 15 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг фінансування Послуг здійснюється за рахунок коштів бюджету міста Одеси. З урахуванням вимог Бюджетного кодексу України, зобов’язання Замовника прийняти Послуги та платіжні зобов’язання за Договором виникають залежно від реального фінансування видатків – виключно після затвердження відповідних бюджетних призначень (бюджетних асигнувань). Оплата вартості послуг за Договором здійснюється поетапно, в національній валюті України, в безготівковій формі, на підставі підписаного уповноваженими представниками Замовника і Виконавця акту приймання-передачі наданих послуг, що підтверджує прийняття Замовником результатів виконання кожного відповідного етапу згідно Календарного плану. Розрахунки за кожний етап здійснюються після завершення відповідного етапу надання Послуг, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати двостороннього підписання акту приймання-передачі наданих послуг, за умови фактичного надходження бюджетних коштів на відповідні цілі на рахунок Замовника. У разі відсутності бюджетного фінансування (затримки в бюджетному фінансуванні), розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів після надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2019 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 15:01
Оголошення англ.pdf
10 грудня 2019 15:01
Оголошення.pdf
10 грудня 2019 15:01
Тендерна Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимоги Додатку 2 до тендерної документації підтвердження досвіду виконання аналогічного договору для міст з населенням не менше 500 тис. осіб.
Дата подання: 16 грудня 2019 16:06
Дата відповіді: 18 грудня 2019 19:13
Підпунктом 3 «кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону» Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме підтвердження надання послуг з розробки схем теплопостачання для міст з населенням не менше 500 тис.чол.. Зазначаємо, що встановлення вимоги щодо надання договорів з виконання схем теплопостачання міст з населенням не менше 500 тис.чол. носить дискримінуючий характер та прямо суперечить ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки значно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі. Разом з цим, відповідно до Додатку 4 до тендерної документації (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) підставою для «Розроблення та затвердження у встановленому законодавством порядкусхеми теплопостачання міста Одеси» є, зокрема, Наказ Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 26.04.2006 № 147 «Про затвердження Методичних рекомендацій з розроблення енерго- та екологоефективних схем теплопостачання населених пунктів України». Зміст зазначених методичних рекомендацій не виділяє окремих вимог для розробки схем теплопостачання для міст більше або менше 500 тис. чол., таким чином встановлення зазначеного обмеження для виконання аналогічних договорів також суперечить положенням Наказу Мінбуду №147 від 26.04.2006р.. Просимо виключити зі змісту тендерної документації обмеження аналогічних договорів для міст з населенням не менш ніж 500 тис.чол., оскільки ця вимога суперечить діючому законодавству України, зокрема, порушує принципи здійснення закупівель, закріплених статтею 3 Закону "Про публічні закупівлі", а саме принцип недискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зауваження з цього питання враховані, за результатами звернення будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію.
Питання щодо надання роз'яснення до вимоги Додатку 2 до тендерної документації підтвердження наявності програмного забезпечення
Дата подання: 16 грудня 2019 16:13
Дата відповіді: 18 грудня 2019 19:14
Підпунктом 1 «кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону» Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога документально підтвердження наявності власних / залучених одиниць обладнання та ліцензованого програмного забезпечення на кожну одиницю. Просимо надати роз’яснення, чи можливо на виконання зазначеної вимоги тендерної документації надати зведену бухгалтерську довідку, що підтверджує облік основних засобів на всі одиниці обладнання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Довідка, що містить інформацію про наявність у учасника (субпідрядної організації) обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зокрема, але не виключно, електронно-обчислювальної, копіювальної техніки, а також ліцензійного спеціалізованого програмного забезпечення необхідного для надання послуг, складається за Формою №1 Додатку 2 до тендерної документації.
При цьому, замовником вимагається документальне підтвердження наявності не всього обладнання та матеріально-технічної бази, а тільки власних / залучених електронно-обчислювальної, копіювальної техніки, ліцензійного спеціалізованого програмного забезпечення, шляхом надання учасником на кожну таку одиницю зазначену в своїй Довідці та/або в Довідці субпідрядної організації, скан-копії з оригіналів документів, що підтверджують право власності / користування (договір купівлі-продажу, або договір оренди, або договір про надання послуг, або дилерський договір, або бухгалтерський документ, що підтверджує облік основних засобів тощо).
Щодо надання вихідних даних з метою обчислення вартості послуг пропозиції учасника по кожному із нижчезазначених питань.
Дата подання: 16 грудня 2019 16:22
Дата відповіді: 18 грудня 2019 19:15
З метою обчислення (кошторисного розрахунку) вартості послуг первинної пропозиції учасника, просимо надати відповідні вихідні дані по кожному з наступних питань: 1) Загальне теплове навантаження на споживачів, які будуть розглянуті в Схемі теплопостачання міста; 2) Інформація про існуючі ТЕЦ, їх потужність та плани КП ТГО на реконструкцію і, до якої потужності передбачається реконструкція кожної з них; 3) Плани будівництва нової ТЕЦ і якої потужності; 4) Кількість існуючіих котельних тепловою потужністю до 200Гкал/год.; 5) Кількість існуючих котельних тепловою потужністю більше 200Гкал/год; 6) Нові котельні більше 200Гкал/год, які передбачається будувати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не володіє у повному обсязі вихідними даними по зазначеним у зверненні питанням. Збір і формування необхідної інформації, відповідних вихідних даних і є одним із етапів надання послуг з розроблення схеми теплопостачання. Обсяги послуг, зміст та етапи надання послуг, інші технічні та якісні характеристики, необхідні в тому числі і для обчислення вартості послуг пропозиції учасника, зазначені в Додатку 4 тендерної документації «Технічне завдання».
Питання щодо надання роз'яснення до вимоги Розділу 3 тендерної документації надання позитивного звіту експертизи кошторисної вартості послуг
Дата подання: 16 грудня 2019 16:30
Дата відповіді: 18 грудня 2019 19:16
Розділом 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено надання учасником-переможцем до дати укладення договору позитивного звіту експертизи кошторисної вартості послуг, виданого експертною організацією, яка має відповідні повноваження. Просимо надати роз’яснення яким саме положенням чинних нормативних документів передбачена необхідність експертизи кошторисної вартості послуг в межах процедури публічних закупівель?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Джерелом фінансування послуг є бюджетні кошти. Специфічність предмету закупівлі та визначення його вартості потребують оцінки фаховими спеціалістами. З метою попередження неправомірних витрат бюджетних коштів у значних обсягах, замовник вимагає від переможця надання обґрунтування кошторисної вартості послуг з розроблення та затвердження у встановленому законодавством порядку схеми теплопостачання міста Одеси, у вигляді позитивного звіту експертизи кошторисної вартості послуг, виданого експертною організацією, яка має відповідні повноваження.
Щодо довідок на підтвердження вимог до учасника, установлених статтею 17 Закону.
Дата подання: 16 грудня 2019 16:34
Дата відповіді: 18 грудня 2019 19:16
Додатком 3 до тендерної документації встановлені вимоги до учасника процедури закупівлі, установлені статтею 17 Закону. Просимо надати роз’яснення щодо можливості надання в складі пропозиції учасника зведеної довідки про відсутність підстав відмови в участі в процедурі закупівлі з відповіддю по кожному пункту статті 17 Закону.
Відповідь: Інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник подає відповідно до Додатку 3 тендерної документації у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її використання).
Питання щодо надання роз'яснення необхідності завантаження з ціною учасника тендерної пропозиції за Додатком 1 до тендерної документації.
Дата подання: 16 грудня 2019 16:38
Дата відповіді: 18 грудня 2019 19:17
Додатком 1 до тендерної документації встановлена форма тендерної пропозиції. Просимо надати роз’яснення щодо необхідності заповнення та завантаження тендерної пропозиції за Додатком 1 у складі первинної пропозиції учасника, зокрема заповнення ціни тендерної пропозиції (первинної).
Відповідь: Тендерна пропозиція відповідно до Додатку 1 до тендерної документації заповнюється і подається учасником-переможцем відкритих торгів з зазначенням ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону.
Щодо заповнення учасником проекту договору.
Дата подання: 16 грудня 2019 16:40
Дата відповіді: 18 грудня 2019 19:18
Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачає необхідність завантаження в складі пропозиції учасника проекту договору про закупівлю, згідно Додатку 5 до тендерної пропозиції. Просимо надати роз’яснення щодо заповнення учасником проекту договору, а саме: преамбули договору, ціни договору, пунку 13.6. Договору, реквізитів учасника (у тому числі підпису та печатки в реквізитах Договору), заповнення форми з та реквізитів календарного плану, протоколу погодження договірної ціни тощо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник, подаючи тендерну пропозицію, подає у її складі підписаний та скріплений печаткою (у разі її використання) проект договору про закупівлю згідно Додатку 5 тендерної документації. Заповнення учасником проекту договору про закупівлю замовником не вимагається.
Щодо листа згоди на укладення договору учасника iз переможцем
Дата подання: 17 грудня 2019 15:43
Дата відповіді: 18 грудня 2019 19:19
Згідно Розділу 6 пункту 3 "Проект договору про закупівлю" тендерної документації встановлена вимога того, що "Додатково учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист про згоду на укладення договору про закупівлю із переможцем на умовах, які відповідають тендерної документації та проекту договору, згідно тендерної пропозиції за результатами аукціону і про гарантування виконання умов та зобов’язань, передбачених таким договором. Поясніть будь ласка навіщо учасник повинен погодитися укласти договір з переможцем або внесіть необхідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В даній вимозі йдеться про те, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист про згоду, в разі визнання його переможцем торгів, на укладення договору про закупівлю на умовах, які відповідають тендерній документації та проекту договору, згідно тендерної пропозиції за результатами аукціону і про гарантування виконання умов та зобов’язань, передбачених таким договором.
Щодо довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Дата подання: 18 грудня 2019 16:31
Дата відповіді: 20 грудня 2019 19:33
Формою №2 Додатку №2 до тендерної документації передбачено надання учасником інформації щодо документу, який підтверджує наявність працівника відповідно до КЗпПП, у тому числі № та датування наказів. Просимо надати роз’яснення: інформація про які саме накази вимагається Замовником – накази про прийняття на роботу або переведення на займану посаду (поточну)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно КЗпП трудовий договір незалежно від його форми оформлюється наказом (розпорядженням) власника або уповноваженого ним органу про прийняття працівника на роботу. Цей документ може бути як довільної форми, так і типової форми. У наказі (розпорядженні) зазначається: прізвище, ім’я та по батькові особи; назва структурного підрозділу (цеху, відділу, дільниці), де працюватиме працівник, та на яку роботу (посаду) він приймається; дата, з якої працівник приступає до роботи; розмір оплати праці. Переведення працівника, як правило, оформляється шляхом видання наказу чи розпорядження.
Підтвердженням наявності у учасника працівника відповідної посади вважатиметься наказ про прийняття працівника на роботу та про обіймання ним відповідної посади, у разі переведення.
Щ
Дата подання: 20 грудня 2019 11:52
Дата відповіді: 23 грудня 2019 19:05
Відповідно до Інформації про предмет закупівлі, Замовником визначено вид предмету закупівлі: послуги. Разом з тим, розділом 3 (інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Замовником вимагається підтвердження кошторису вартості послуг, як вартості проектно-вишукувальних робіт, а саме на підставі ДСТУ Б.Д.1.1-7.2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Варто зазначити, що згідно пункту 22 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», проектування є роботою. Згідно п.2.1.3 «Методичних рекомендацій з розроблення енерго- та екологоефективних схем теплопостачання населених пунктів України» затверджених Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 26.04.2006 № 147 (далі – Методичні рекомендації), розробка схем теплопостачання здійснюється на основі технічного завдання (додаток 11), що складається замовником за участю виконавця (проектної організації) та погодженого органами місцевого самоврядування. Зі змісту Додатку 11 Методичних рекомендацій вбачається, що розробка схеми теплопостачання є процесом проектування, що за своєю суттю являється роботою, яку виконує проектувальник. Просимо КП «ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ МІСТА ОДЕСИ» внести зміни в тендерну документацію та визначити вид предмету закупівлі, як: роботи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під час визначення предмета закупівлі потрібно враховувати, що відповідно до п.17) ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлею послуг вважається будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки.
Згідно п.3. розділу ІІ Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 р. №454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» під час здійснення закупівлі послуг з виконання науково-технічних робіт предмет закупівлі визначається згідно з Державним класифікатором видів науково-технічної діяльності ДК 015-97, затвердженим наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 30 грудня 1997 року № 822, за показником четвертої цифри із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника, а також конкретної назви науково-технічної роботи.
Відповідно до п.1.3, п.1.6 розділу 1 Наказу Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 26.04.2006 р. № 147 «Про затвердження Методичних рекомендацій з розроблення енерго- та екологоефективних схем теплопостачання населених пунктів України» схема теплопостачання є передпроектним документом, в якому обгрунтовується економічна доцільність та господарська необхідність проектування і будівництва нових, розширення та модернізації діючих джерел теплової енергії і теплових мереж. Схеми теплопостачання, розроблені та затверджені у відповідності з даними Методичними рекомендаціями, є вихідними документами, на основі яких розробляються робочі проекти котелень і теплових мереж.
З огляду на викладене, розроблення та затвердження у встановленому законодавством порядку схеми теплопостачання міста Одеси не є роботою (проектуванням) у розумінні Закону.
За таких обставин, звернення щодо внесення зміни в тендерну документацію та визначення виду предмету закупівлі, як роботи, не підлягає задоволенню.
Щодо надання роз'яснення стосовно вимоги пункту 2 додатку 6 до тендерної документації
Дата подання: 27 грудня 2019 16:24
Дата відповіді: 02 січня 2020 16:52
Пунктом 2 додатку 6 до тендерної документації встановлена вимога про необхідність зазначення переліку документів, на які проставляється відбиток печатки учасника. Просимо надати роз'яснення: мається на увазі перелік документів, що стосується даної закупівлі, чи взагалі всі, без виключень, документи що стосуються господарської діяльності учасника?
Відповідь: В разі використання учасником в своїй діяльності печатки, необхідно зазначити перелік документів, що стосуються господарської діяльності такого учасника, та на які проставляється відбиток його печатки.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-10-002676-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства", Код ЄДРПОУ:03363588
Дата подання: 03 січня 2020 16:19
Скарга
Оскаржуються умови (вимоги) тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 10.01.2020 № 484.pdf
Дата публікації: 11 січня 2020 01:16
Номер скарги: UA-2019-12-10-002676-b.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ КРУГОЗОР ГРУП, Код ЄДРПОУ:43177691
Дата подання: 05 січня 2020 10:16
Товариство з обмеженою відповідальністю «КРУГОЗОР ГРУП» вважає, що тендерна документація процедури закупівлі:
UA-2019-12-10-002676-b (ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Розроблення та затвердження у встановленому законодавством порядку схеми теплопостачання міста Одеси) розміщена КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ МІСТА ОДЕСИ» (Замовник), підлягає скасуванню на підставі порушення Замовником ст. 3, ч. 4 ст. 22, п. 3 ч. 1 ст. 22, ч. 1 ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 10.01.2020 № 408.pdf
Дата публікації: 10 січня 2020 21:12

Документи подані скаржником

03 січня 2020 16:19
Скарга.pdf
03 січня 2020 16:19
Платіжне доручення.jpg

Документи Органу Оскарження

Документи Органу Оскарження

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 09 січня 2020 15:27
Коментар щодо відміни: На підставі абз.3 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
09 січня 2020 15:27
Протокол