Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Неорганічні хімічні речовини
Очікувана вартість
21 000,00 UAH
UA-2019-12-10-002605-b 4ad3b3b0c32b4323a7f94492d518566c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Валентина Леонідівна

kmdkl2@health.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2
Код ЄДРПОУ: 05415941
Місцезнаходження: 02125, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Дніпровський район, ПРОСПЕКТ АЛІШЕРА НАВОЇ, будинок 3
Контактна особа: Валентина Леонідівна
kmdkl2@health.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 15:30
Початок аукціону: 13 грудня 2019 14:30
Початок аукціону: 13 грудня 2019 14:30
Очікувана вартість: 21 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 флакон
Неорганічні хімічні речовини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, місто Київ, м.Київ, Дніпровський район, ПРОСПЕКТ АЛІШЕРА НАВОЇ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
Код КЕКВ: 2220 — Медикаменти та перев'язувальні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 14 банківських днів з моменту поставки Товару. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2019 14:53
ОголошенняНеорган2.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 грудня 2019 09:44
Дата відповіді: 11 грудня 2019 15:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закупівля проводиться згідно чинного законодавства

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-10-002605-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 11 грудня 2019 14:25
Вимога щодо уникнення Замовником проведення відкритих торгів!!!
Шановний Замовнику!
В котре звертаємось до Вас щодо уникнення проведення відкритих торгів та не вірного визначення предмету закупівлі по коду ДК 021:2015.
Зі сторони Замовника - КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДИТЯЧОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ №2 по закупівлям: UA-2019-12-02-001358-c, UA-2019-12-02-000929-c, UA-2019-12-04-001108-c та UA-2019-11-28-001443-c, які проводяться в одному часовому відрізку наявні порушення щодо порядку визначення предмету закупівлі, що призводять до порушення Закону України «Про публічні закупівлі» в частині ділення предмету закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів.
І от знову Замовником по закупівлям UA-2019-12-10-002425-b та UA-2019-12-10-002605-b вимагаються дезінфікуючі засоби, але з метою уникнення проведення відкритих торгів Замовник придумує навмисно нові коди згідно ДК 021:2015, які жодним чином не відносяться до дезінфікуючих засобів, тож в чому причина такого грубого порушення Закону України «Про публічні закупівлі»? Чому засоби дезінфікуючі Замовник закуповує за кодом хімічної продукції (24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини та 24320000-3 — Основні органічні хімічні речовини)? І це при тому, що в усіх засобах які Замовник закуповує протягом року є Висновки СЕЕ в яких чітко вказаний код за ДК ПП 20.20.14, що відповідає коду ДК 021:2015: 24950000-3 Агрохімічна продукція (24455000-8 Дезинфекційні засоби).

Відповідно до частини 7 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено: «Забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону».

Проаналізувавши закупівлі Замовника за 2019рік стає зрозуміло, що він уникаєте відкритих торгів і тому вигадуєте коди, які ніяким чином не відповідають дійсності.
Повторно інформуємо, що абзацом 2 пункту 1 розділу ІІ Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження порядку визначення предмету закупівлі» від 17.03.2016 №454 встановлено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 « Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 р. № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужечках конкретної назви товару чи послуги.
Інформуємо, що згідно НАЦІОНАЛЬНОГО КЛАСИФІКАТОРА УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином:
перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y);
перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y);
перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y);
перші п’ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y).
Останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної
категорії. Дев’ята цифра — контрольна.

Зі сторони Замовника - КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДИТЯЧОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ №2 по закупівлям: UA-2019-12-10-002425-b, UA-2019-12-10-002605-b, UA-2019-12-02-001358-c, UA-2019-12-02-000929-c, UA-2019-12-04-001108-c та UA-2019-11-28-001443-c, які проводяться в одному часовому відрізку наявні порушення щодо порядку визначення предмету закупівлі, що призводять до порушення Закону України «Про публічні закупівлі» в частині ділення предмету закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів.

Замовником оголошені наступні закупівлі, в яких наявні ознаки порушення порядку визначення коду предмету закупівлі, а саме:
1. UA-2019-12-10-002425-b - 49 950,00 грн ДК 021:2015 24320000-3 - Основні органічні хімічні речовини (Даноксин), ні ну звісно, щоб уникнути відкритих торгів, можливо заслатись на діючу речовину і залишити такий код, але в Висновку СЕЕ зазначений все той же код ДКПП 20.20.14. або ж ДК 021: 24450000-3 — Агрохімічна продукція. Навіть Замовником у медико-технічних вимогах до товару зазначено, що «Даноксин Засіб для дезінфекції, передстерилізаційого очищення, дезінфекції високого рівня медичних виробів в т.ч. лабораторного посуду, для хімічної стерилізації термолабільних виробів; для дезінфекції поверхонь в т.ч. медичної апаратури, в т.ч. під час генеральних прибирань», тож кодом закупівлі мав би бути 24450000-3 — Агрохімічна продукція.

2. UA-2019-12-10-002605-b - 21 000,00 грн ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Гігазім Ферментативний миючий засіб для перед стерилізаційного очищення виробів медичного призначення). Якби хоча б хтось від Замовника переглянув Інструкцію, Висновок СЕС на Гігазім, то виявив би для себе те, що Гігазім це дезінфікуючий засіб, тож кодом закупівлі ДК 021:2015 мав би бути 24450000-3 — Агрохімічна продукція.

Такі дії Замовника обмежують конкуренцію, зменшують ефективність та економію використання бюджетних державних коштів. Про економію у ваших закупівлях мови не йдеться, це показують аукціони і результати торгів.
Переглядаючи всі ваші закупівлі не знайшлось жодної, яка б відповідала вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
З метою уникнення ділення предмету закупівлі на частини та приведення Оголошення у відповідність до вимог чинного законодавства України та усунення вимог, що призводять до непрозорості, дискримінації учасників, а також керуюсь ст.ст. 2, 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження порядку визначення предмету закупівлі» від 17.03.2016 №454, ВИМАГАЄМО привести у відповідність до чинного законодавства України Оголошення про проведення закупівлі шляхом відміни всіх закупівель UA-2019-12-10-002425-b, UA-2019-12-10-002605-b та оголошення нової закупівлі за кодом ДК 021:2015 24450000-3 Агрохімічна продукція в межах однієї процедури закупівлі Відкриті торги по лотам.

Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 грудня 2019 14:09
Відповідь надано
Київська міська дитяча клінічна лікарня №2 - багатопрофільна дитяча лікарня, єдина на Лівому березі, на 400 ліжок, включає два відділення анестезіології та інтенсивної терапії, низку спеціалізованих відділень та окремий інфекційний корпус. Щорічно проходять лікування близько 18 тис. дітей від новонароджених до 18 річного віку. Дана закупівля повязана з необхідністю забезпечення безперервності медичного процесу.
Відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфери застосування товару.
Більше того, Замовник жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам.
Технічне завдання на продукцію було сформовано, виходячи з потреб Замовника. Предмет закупівлі визначався у відповідності до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України « Про затвердження порядку визначення предмету закупівлі» від 17.03.2016 №454 та наявності коштів. В даному випадку мова йде за кошти, які виникли у результаті зменшень по діючим договорам. Наш заклад постійно проводить закупівлі за процедурою «відкриті торги», але зараз це неможливо, у зв’язку з обмеженістю у часі. Оскільки КМДКЛ №2 діє лише в рамках чинного законодавства, з метою ефективного використання коштів та забезпечення санітарного і епідеміологічного благополуччя пацієнтів та персоналу лікарні було прийнято рішення проведення допорогових закупівель.
Зазначені у вимозі предмети інших закупівель лише підтверджують, що наш заклад вірно визначив предмет закупівлі, оскільки по всім торгам закуповувались хімічні товари.
Відповідно до Ч.3 п.2 Р.2 Інструкції, Замовник розмістив в ЕСЗ всю необхідну інформацію передбачену Інструкцією. Всі Учасники, що бажають взяти участь в даній закупівлі мають вільний доступ та можливість надати свої пропозиції для оцінки.
Ще раз нагадуємо, що згідно чинного законодавства України, наш заклад має право самостійно свідомо обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками, та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар.
Підсумовуючи вищесказане, змушені відмовити у задоволенні вашої вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 6 432,00
UAH з ПДВ
6 432,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕЗТІМ" 20 832,00
UAH з ПДВ
20 832,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 10:46
Документи.rar
12 грудня 2019 10:46
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 16:50
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ТОВ "ДЕЗТІМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 6 432,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 12:39
ТОВ "ДЕЗТІМ"
#42617143
Переможець 20 832,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 12:40

Документи

Документи

16 грудня 2019 12:40
Протокол_292_неорган..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 12:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДЕЗТІМ"
#42617143
20 832,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2019 12:40
Протокол_292_неорган..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дезтім_№82П_18.12.19_гігазим_20832.pdf укладений
18 грудня 2019 17:37