Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютрна техніка (принтер)
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2019-12-10-001384-b 2fef96105fcd435bbce8e9a18ba4aba9
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Інна Заворотнюк

+380500398440 office.mykolaiv@legalaid.mk.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 38313100
Місцезнаходження: 54055, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. 5 Слобідська, 125
Контактна особа: Інна Заворотнюк
+380500398440
office.mykolaiv@legalaid.mk.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 11:57
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 14:00
Очікувана вартість: 6 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54055, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. 5 Слобідська, буд 125
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 грудня 2019 09:19
Дата відповіді: 11 грудня 2019 09:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ми допускаємо на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних тендерній документації, але технічні параметри повинні відвідать заявленим параметрам. Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Додавати ПДВ до остаточної ціни не будемо. Порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ не будемо.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій