Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне переоснащення ГПА ГТ-750-6 ст.№5, шляхом заміни регенератора компресорної станції Лубни Лубенського лінійного виробничого управління магістральних газопроводів (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
16 121 040,00 UAH
UA-2019-12-10-000984-c 3a28cb1c93b3460b87fec75711b2c665
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попова Ірина Олександрівна

+380509093806 POPOVA-IA@TSOUA.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Вебсайт: https://tsoua.com/
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Контактна особа: Попова Ірина Олександрівна
+380509093806
POPOVA-IA@TSOUA.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 31 грудня 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 06 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2020 17:30
Очікувана вартість: 16 121 040,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 161 210,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-11-25-004432-b, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі. Джерело фінансування: кошти Товариства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Технічне переоснащення ГПА ГТ-750-6 ст.№5, шляхом заміни регенератора компресорної станції Лубни Лубенського лінійного виробничого управління магістральних газопроводів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська обл., с. Піски, вул. П’ятикопа 2а, КС «Лубни»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Щомісячно Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 грудня 2019 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2019 11:49
ПЕРЕЛІК ЗМІН_20191219.pdf
20 грудня 2019 11:49
тд_р_084 додаток_1 технічне завдання_зм.pdf
20 грудня 2019 11:49
тд_р_084 додаток_2 перелік інформації_зм.pdf
20 грудня 2019 11:49
тд_р_084_зм.pdf
20 грудня 2019 11:49
тд_р_084 додаток_3 вимоги до переможця_зм.pdf
10 грудня 2019 17:01
1.1 ТОМ 1. Пояснювальна записка.pdf
10 грудня 2019 17:01
1.3 ТОМ 5. Робоча документація (основні креслення).pdf
10 грудня 2019 17:01
1.2 ТОМ 3. Проект організації будівництва.pdf
10 грудня 2019 15:02
тд_р_084 додаток_4 проект договору.pdf
10 грудня 2019 15:02
тд_р_084 додаток_5_3 ек-соц_опитувальник.pdf
10 грудня 2019 15:02
тд_р_084 додаток_1_1 гарант-лист.pdf
10 грудня 2019 15:02
тд_р_084 додаток_6_1 вимоги до тендерного забезпечення.pdf
10 грудня 2019 15:02
тд_р_084 додаток_6_2 вимоги до забезпечення виконання договору.pdf
10 грудня 2019 15:02
тд_р_084 додаток_5_1 опитувальник юр_особи.pdf
10 грудня 2019 15:02
тд_р_084 додаток_5_2 опитувальник фіз_особи.pdf
20 грудня 2019 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2019 11:49
ПЕРЕЛІК ЗМІН_20191219.pdf
20 грудня 2019 11:49
тд_р_084 додаток_1 технічне завдання_зм.pdf
10 грудня 2019 15:02
тд_р_084 додаток_1 технічне завдання.pdf
20 грудня 2019 11:49
тд_р_084 додаток_2 перелік інформації_зм.pdf
10 грудня 2019 15:02
тд_р_084 додаток_2 перелік інформації.pdf
20 грудня 2019 11:49
тд_р_084_зм.pdf
10 грудня 2019 15:02
тд_р_084.pdf
20 грудня 2019 11:49
тд_р_084 додаток_3 вимоги до переможця_зм.pdf
10 грудня 2019 15:02
тд_р_084 додаток_3 вимоги до переможця.pdf
10 грудня 2019 17:01
1.1 ТОМ 1. Пояснювальна записка.pdf
10 грудня 2019 17:01
1.3 ТОМ 5. Робоча документація (основні креслення).pdf
10 грудня 2019 17:01
1.2 ТОМ 3. Проект організації будівництва.pdf
10 грудня 2019 15:02
тд_р_084 додаток_4 проект договору.pdf
10 грудня 2019 15:02
тд_р_084 додаток_5_3 ек-соц_опитувальник.pdf
10 грудня 2019 15:02
тд_р_084 додаток_1_1 гарант-лист.pdf
10 грудня 2019 15:02
тд_р_084 додаток_6_1 вимоги до тендерного забезпечення.pdf
10 грудня 2019 15:02
тд_р_084 додаток_6_2 вимоги до забезпечення виконання договору.pdf
10 грудня 2019 15:02
тд_р_084 додаток_5_1 опитувальник юр_особи.pdf
10 грудня 2019 15:02
тд_р_084 додаток_5_2 опитувальник фіз_особи.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо Додатку І
Дата подання: 12 грудня 2019 16:42
Дата відповіді: 17 грудня 2019 09:12
Додаток ІІ тендерної документації містить перелік інформації, що відноситься до складу тендерної пропозиції та підлягає завантаженню. Натомість Додаток І до тендерної документації містить вимоги щодо надання документів, не передбачених вимогами додатку ІІ. Просимо надати роз’яснення, чи потрібно надавати документи згідно додатку І ???якщо у разі все ж таки необхідності надання документів до моменту розкриття, зазначених у додатку І, поясніть необхідність надання висновку Уповноваженого органу України, якщо всю інформацію щодо розрахунку надає Переможець та під час аукціону ціна може бути змінена???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше запитання розглянуто та буде враховано під час внесення змін до тендерної документації.
Просимо привести у відповідність тендерну документацію
Дата подання: 12 грудня 2019 16:55
Дата відповіді: 17 грудня 2019 09:12
Додаток ІІІ тендерної документації містить вимоги до розрахунку вартості тендерної пропозиції, що надається переможцем торгів. Натомість Додаток І до тендерної документації містить також вимоги до розрахунку та специфікацію, які протирічать вимогам, встановлених у додатку ІІІ. Просимо привести у відповідність тендерну документацію шляхом внесення змін
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше запитання розглянуто та буде враховано під час внесення змін до тендерної документації
Про виконання більше одного аналогічного договору
Дата подання: 12 грудня 2019 17:02
Дата відповіді: 17 грудня 2019 09:13
Просимо пояснити, якщо на підтвердження кваліфікації Учасник в складі пропозиції надасть інформацію про виконання більше одного аналогічного договору, чи буде це порушенням та відповідно підставою для відхилення??
Відповідь: В п.2 статті 16 «Кваліфікаційні критерії» ЗУ «Про публічні закупівлі» вказано, що однією з вимог Замовника на підтвердженням кваліфікації Учасників є в тому числі вимога на «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Тобто Замовнику достатньо одного підтвердження, щодо виконання аналогічного договору.
Учасник у своїй довідці про виконання аналогічного договору може вказати один договір, а може вказати і декілька таких договорів. Для Замовника виконання або одного договору, або виконання декількох аналогічних договорів, не буде підставою для надання переваги тим Учасникам, в котрих у довідці буде вказано про більшу кількість виконаних аналогічних договорів.
Для Замовника є важливим лист-відгук від підприємства, для якого виконувався аналогічний договір, скан-копію якого Учасник повинен також надати в складі своєї тендерної пропозиції, як і копію даного договору.
Надання інформації про виконання більше одного аналогічного договору не буде для Замовника підставою для відхилення пропозиції/й Учасника/ів.
Про момент відрахунку
Дата подання: 12 грудня 2019 17:18
Дата відповіді: 17 грудня 2019 09:14
Просимо пояснити, згідно додатку ІІ, з якого моменту вважати виконання договорів протягом останніх 2 років?
Відповідь: Протягом останніх двох років від дати публікації оголошення, тобто протягом 2018-2019 років, а також, якщо договір реалізовувався в тому числі в період 10-31 грудня 2017 року.
Шодо надання аналогічних договорів.
Дата подання: 13 грудня 2019 14:18
Дата відповіді: 17 грудня 2019 09:14
У зв'язку з тим, що за останні 2 роки підприємства у складі ПАТ "Укртрансгазу" не проводили роботи з реконструкціїї чи капітального ремонту техобладнання ГПА ГТ-750-6 шляхом заміни регенераторі з утилізацією тепла, ми пропонуємо преглянути дану вимогу, викладену у Додатку II, п.2.1 Кваліфікаційних критеріїв, щодо надання сканкопій аналогічних договорів та відгуків на проведення таких робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кваліфікаційні критерїї сформовані Замовником для всіх потенційних Учасників, а не тільки для підприємств у складі АТ «Укртрансгаз».
На даному об’єкті необхідно провести заміну регенератора та утилізатора тепла. Замовник вимагає підтвердити досвід виконання аналогічного договору, шляхом надання підтверджуючих документів на виконання аналогічних робіт в тому числі, Учасник може надати такі підтверджуючі документи на виконання окремих робіт по заміні або регенератора, або окремих робіт по заміні утилізатора тепла.
Пропозиція відхиляється.
Уточнення щодо підіймального крану
Дата подання: 13 грудня 2019 14:23
Дата відповіді: 17 грудня 2019 09:14
Згідо проекту проведення будівельтних робіт, просимо надати уточнення з використання підіймального крану із зазначеними характеристиками. Пропонуємо, що для демонтажно-монтажних робіт запланованих конструкцій достатньо залучити кран меньших габаритів та вантажопідємності.
Відповідь: Всі будівельні та монтажні роботи будуть проводитись в умовах діючого підприємства. Майданчики для розміщення будівельної техніки обмежені існуючими будівлями та спорудами, інженерними комунікаціями. В таких випадках необхідно брати до уваги не тільки вантажопідйомність крану, але й необхідний виліт стріли, для забезпечення можливості ведення монтажних робіт з доступних майданчиків для розміщення крану. Проектом організації будівництва передбачено необхідність використання 80-ти тонного крану, для забезпечення в першу чергу безпечного ведення будівельних робіт, при монтажі/демонтажі основного обладнання (секцій регенератора та утилізатора тепла). Для проведення робіт з монтажу елементів обв’язки основного обладнання та інших будівельних робіт може використовуватись кран вантажопідйомністю 16т.
Розроблений проект будівництва отримав позитивний висновок комплексної експертизи, в тому числі в частині охорони праці, а саме:
«Охорона праці і техніка безпеки при будівництві і експлуатації проектованого об’єкту забезпечується відповідністю всіх проектних рішень, котрі враховують умови безпеки праці, попередження виробничого травматизму, професійних захворювань, пожеж і вибухів».
Пропозиція відхиляється.
Просимо пояснити наступне
Дата подання: 16 грудня 2019 16:48
Дата відповіді: 19 грудня 2019 09:38
1. У разі використання обладнання, яке затверджено проектом, чи повинен учасник в складі пропозиції надати згоду від виробника, що він дозволяє Учаснику використовувати його обладнання та чи потрібні якісь додаткові документи? 2. У разі використання еквівалентного обладнаня, чи потрібні якісь документи безпосередньо від виробника запропонованого обладнання , зокрема гарантійний лист?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник повинен надати скан-копію(і) сертифікату(ів) та/або копію(ї) паспорту(ів), та/або іншого документу, виданого(их) виробником або його офіційним представником, який в повному обсязі підтверджує запропоновані Учасником технічні, якісні та інші характеристики обладнання, незалежно від того чи це обладнання яке пропонується розробленим проектом, чи це еквівалентне обладнання від іншого виробника. Обладнання запропоноване Учасником має відповідати технічним вимогам та якісним характеристикам наведеним в Додатку №1 до тендерної документації.
Учасник повинен до прийняття рішення про участь в торгах провести переговори з виробником, та визначити готовність і спроможність виробника на даний час виготовити та поставити в обумовлені строки необхідне обладнання, а також опрацювати свої майбутні договірні відносини з виробником. Замовник не вимагає від Учасника надання документів, що підтверджують згоду виробника на використання його обладнання. Всі ризики, щодо виготовлення та своєчасного поставлення обладнання покладаються на Учасника, і саме Учасник, а не виробник несе відповідальність перед Замовником.
Гарантійний лист вимагається від Учасника, щодо його готовності за власний рахунок провести коригування проектної документації та проведення експертизи проектної документації в терміни, що не перевищують 90-то днів, за умови, що ним буде запропоноване еквівалентне обладнання, яке матиме необхідні технічні і якісні характеристики, проте потребуватиме коригування проектної документації.
Просимо пояснити наступне
Дата подання: 26 грудня 2019 14:18
Дата відповіді: 28 грудня 2019 09:07
1. У разі використання обладнання, яке затверджено проектом, чи повинен учасник в складі пропозиції надати згоду від виробника, що він дозволяє Учаснику використовувати його обладнання та чи потрібні якісь додаткові документи? 2. У разі використання еквівалентного обладнаня, чи потрібні якісь документи безпосередньо від виробника запропонованого обладнання , зокрема гарантійний лист?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваше питання вже була надана відповідь в 7 питанні. Повторно повідомляємо, що Учасник повинен надати скан-копію(і) сертифікату(ів) та/або копію(ї) паспорту(ів), та/або іншого документу, виданого(их) виробником або його офіційним представником, який в повному обсязі підтверджує запропоновані Учасником технічні, якісні та інші характеристики обладнання, незалежно від того чи це обладнання яке пропонується розробленим проектом, чи це еквівалентне обладнання від іншого виробника. Обладнання запропоноване Учасником має відповідати технічним вимогам та якісним характеристикам наведеним в Додатку №1 до тендерної документації.
Учасник повинен до прийняття рішення про участь в торгах провести переговори з виробником, та визначити готовність і спроможність виробника на даний час виготовити та поставити в обумовлені строки необхідне обладнання, а також опрацювати свої майбутні договірні відносини з виробником. Замовник не вимагає від Учасника надання документів, що підтверджують згоду виробника на використання його обладнання. Всі ризики, щодо виготовлення та своєчасного поставлення обладнання покладаються на Учасника, і саме Учасник, а не виробник несе відповідальність перед Замовником.
Гарантійний лист вимагається від Учасника, щодо його готовності за власний рахунок провести коригування проектної документації та проведення експертизи проектної документації в терміни, що не перевищують 90-то днів, за умови, що ним буде запропоноване еквівалентне обладнання, яке матиме необхідні технічні і якісні характеристики, проте потребуватиме коригування проектної документації.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 січня 2020 17:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОРМА-ОЛІМП" 15 934 505,47
UAH
15 934 505,47
UAH
Документи

Публічні документи

10 січня 2020 17:12
Електронний підпис
10 січня 2020 16:52
Гарантійний лист.pdf
10 січня 2020 16:51
Інформ обмежень.pdf
10 січня 2020 16:51
Специфікація.pdf
10 січня 2020 16:51
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified.pdf
10 січня 2020 16:51
Підписаний_Лицензия.pdf
10 січня 2020 16:51
Отсутствие санкций .pdf
10 січня 2020 16:51
Буд.ліцензія,18.pdf
10 січня 2020 16:51
Договірна ціна.pdf
10 січня 2020 16:51
Договір підряду.pdf
10 січня 2020 16:51
Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОРМА-ОЛІМП"

Інформація про відміну

Дата відміни
10 січня 2020 17:30
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій