Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Очікувана вартість
70 590,00 UAH
UA-2019-12-10-000450-b 5c894670cdcb42809a5a41b23d019a89
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Мевша

+380969254939 internatb_11@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Маріупольська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІ ступенів №11 Донецької обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 23031285
Місцезнаходження: 87518, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Бахчиванджи,29
Контактна особа: Олена Мевша
+380969254939
internatb_11@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 09:54
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2019 23:30
Очікувана вартість: 70 590,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 705,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2117.7 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 кілограм
Борошно пшеничне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87518, Україна, Донецька область, м. Мариуполь, вул.Бахчиванджи,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
400 кілограм
Пластівці вівсяні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87518, Україна, Донецька область, м. Мариуполь, вул.Бахчиванджи,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
700 кілограм
Рис
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87518, Україна, Донецька область, м. Мариуполь, вул.Бахчиванджи,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
550 кілограм
Крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87518, Україна, Донецька область, м. Мариуполь, вул.Бахчиванджи,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
75 кілограм
Крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87518, Україна, Донецька область, м. Мариуполь, вул.Бахчиванджи,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
500 кілограм
Крупа пшенична Артек
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87518, Україна, Донецька область, м. Мариуполь, вул.Бахчиванджи,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
300 кілограм
Пшоно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87518, Україна, Донецька область, м. Мариуполь, вул.Бахчиванджи,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 30 (тридцять) календарних днів з моменту одержання Товару за цінами вказаними в видаткових накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 14 банківських днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ бюджетного призначення на фінансування цієї закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2019 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 09:54
Оголошення_борошно_крупи.doc
10 грудня 2019 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 09:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 09:54
Оголошення_борошно_крупи.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2019 23:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІБРА-ГРУП" 66 540,00
UAH з ПДВ
66 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІБРА-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІБРА-ГРУП"
#43090291
Переможець 66 540,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 09:39

Документи

23 грудня 2019 09:39
Електронний підпис
23 грудня 2019 09:39
Мука, крупи.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2019 09:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІБРА-ГРУП"
#43090291
66 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 грудня 2019 09:39
Електронний підпис
23 грудня 2019 09:39
Мука, крупи.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 16:26
106.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 16:25
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:05
66 540,00.pdf укладений
02 січня 2020 11:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з COVID-19 зменшені обсяги закупівлі, та фінансування
Номер договору про закупівлю: № Л-Г/2020-106
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML