Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-07 Київ-Суми-Юнаківка (на м.Курськ) на ділянці км 208+341 - км 213+260 ( додаткові роботи ) ( ДК 021:2015: 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг )
Очікувана вартість
3 841 776,00 UAH
UA-2019-12-10-000143-a afb13f84abc54e398c4566d60c7e32a5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овчаренко Сергій Михайлович

380542700479 Sad_invest@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська обл., Суми, Роменська,79/2
Контактна особа: Овчаренко Сергій Михайлович
380542700479
Sad_invest@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до процедури UA-2018-10-04-000425-c ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-07 Київ-Суми-Юнаківка (на м.Курськ) на ділянці км 208+341 - км 213+260 ( ДК 021:2015: 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг ) було укладено Договір з ТОВ "Автомагістраль-Південь" на виконання робіт по Капітальному ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-07 Київ-Суми-Юнаківка (на м.Курськ) на ділянці км 208+341 - км 213+260 .
Під час виконання робіт виникла необхідність виконання додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті (підготовчі роботи, штучні споруди, тимчасові будівлі та споруди ), але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту.
Відповідно до Протоколу № 16 від 29 листопада 2019 р. засідання Технічної ради Служби автомобільних доріг у Сумській області, потрібно укласти Договір на додаткові роботи з ТОВ "Автомагістраль-Південь" - попереднім виконавцем цих робіт, тому що такі роботи технічно пов'язані з головним (первинним) договором.
Загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 10:32
Оскарження наміру укласти договір: 21 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-07 Київ-Суми-Юнаківка (на м.Курськ) на ділянці км 208+341 - км 213+260 ( додаткові роботи ) ( ДК 021:2015: 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-07 Київ-Суми-Юнаківка (на м.Курськ) на ділянці км 208+341 - км 213+260 ( додаткові роботи ) ( ДК 021:2015: 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, автомобільна дорога загального користування державного значення Н-07 Київ-Суми- Юнаківка (на м.Курськ) на ділянці км 208+341 - км 213+260
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Індекс автомобільних доріг: H-07 — Київ - Суми - Юнаківка (на м. Курськ)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до наданого головним розпорядником бюджетних коштів погодження та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

10 грудня 2019 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 09:44
Скан прот ВП КСЮ 208 км Автомагістр 09.12.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-09-000008 ● 4fc84de14410430bbf39c41a1a6343bf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 лютого 2021 16:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

09.02.2021 № 109
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 25 січня 2021 року № 003100-18/866-2021,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Тетяна ВЕЛЬКО



Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 09.02.2021 № 109


Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі


Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2019-12-10-000143-a, 10.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-09 17:02:02

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-07 Київ-Суми-Юнаківка (на м. Курськ) на ділянці км 208+341 – км 213+260 (додаткові роботи) (ДК 021:2015: 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-10-000143-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1. які роботи, не зазначені у початковому проекті, стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту? (надати підтвердні документи).
2. які кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020) були встановлені для учасника, та які вимоги до подання учасником підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення переговорів були встановлені замовником? (надати підтвердні документи).
3. чи укладались додаткові угоди №№1-3 до договору від 21.12.2019 № 6К-ДД/3210? (якщо так - надати підтвердні документи).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-12 14:16:01

Відповідь на запит про надання документів

Згідно з наказом від 09.02.2021 року № 109 «Про початок моніторингу процедур закупівель» Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області розпочато моніторинг закупівлі № UA-2019-12-10-000143-а «ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-07 Київ-Суми-Юнаківка (на м. Курськ) на ділянці км 208+341 - км 213+260 (додаткові роботи) (ДК 021:2015: 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), яка була проведена САД у Сумській області.
09.02.2021 року Управлінням сформовано запит про надання пояснень, у відповідності до якого через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту Службу зобов’язано надати пояснення із визначених питань.
У зв’язку з цим, надаємо наступні пояснення:
По питанню 1: додаткові роботи, не передбачені робочими кресленнями і кошторисною документацією, зазначено в комісійних актах №№ 1-5 (додаються);
По питанню 2: інформація про встановлені до учасника кваліфікаційні критерії та вимоги до подання підтвердної інформації про його відповідність цим критеріям визначалися в листі-запрошенні на проведення переговорів від 04.12.2019 № 07/1529 (додається);
По питанню 3: до договору від 21.12.2019 року № 6К-ДД/3210, укладеного між САД у Сумській області та ТОВ «Автомагістраль-Південь», укладалися додаткові угоди №№ 1-3, які не висвітлювалися з підстав відсутності внесення ними змін до істотних умов договору про закупівлю (додаються).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-15 10:40:51

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-07 Київ-Суми-Юнаківка (на м. Курськ) на ділянці км 208+341 – км 213+260 (додаткові роботи) (ДК 021:2015: 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-10-000143-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступного питання:
які документи для підтвердження кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020) було надано учасником переговорів – ТОВ «Автомагістраль—Південь» відповідно до листа-запрошення від 04.12.2019№ 07/1529 ? (надати підтвердні документи).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-17 14:52:31

Відповідь на запит про надання документів

Відповідно до наказу від 09.02.2021 року № 109 «Про початок моніторингу процедур закупівель» триває моніторинг закупівлі № UA-2019-12-10-000143-а «ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-07 Київ-Суми-Юнаківка (на м. Курськ) на ділянці км 208+341 - км 213+260 (додаткові роботи) (ДК 021:2015: 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), який проводиться Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області.
15.02.2021 року Управлінням додатково сформовано запит про надання пояснень, у відповідності до якого через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту Службу зобов’язано надати відповідні пояснення.
У зв’язку з цим, повідомляємо, що для підтвердження визначених Замовником у запрошенні на проведення переговорів від 04.12.2019 № 07/1529 кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь» було надано необхідний обсяг відомостей та документів, копії яких додаються.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-15 14:17:21

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-07 Київ-Суми-Юнаківка (на м. Курськ) на ділянці км 208+341 – км 213+260 (додаткові роботи) (ДК 021:2015: 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-10-000143-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступного питання:
- чому обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури не містить посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-18 12:20:11

Відповідь на запит про надання документів

На додатково сформований запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 15.02.2021 року у процедурі закупівлі № UA-2019-12-10-000143-а щодо надання пояснень про причини відсутності посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2019-12-10-000143-а повідомляємо, що станом на момент формування цього повідомлення діяв Закон України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України від 14.11.2019 року № 300-ІХ. Відповідно до частини 3 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (у вказаній редакції) визначалося, що за результатами проведених переговорів з учасником (учасниками) замовник приймає рішення про намір укласти договір. Повідомлення про намір укласти договір обов’язково безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу протягом одного дня після прийняття рішення та повинно містити, в тому числі, обґрунтування застосування переговорної процедури.
В повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2019-12-10-000143-а зазначається обґрунтування застосування переговорної процедури і вказується, що під час виконання робіт виникла необхідність виконання додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті (підготовчі роботи, штучні споруди, тимчасові будівлі та споруди), але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту. Відповідно до Протоколу № 16 від 29 листопада 2019 р. засідання Технічної ради Служби автомобільних доріг у Сумській області, потрібно укласти Договір на додаткові роботи з ТОВ "Автомагістраль-Південь" - попереднім виконавцем цих робіт, тому що такі роботи технічно пов'язані з головним (первинним) договором. Загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
В свою чергу, нормативна вимога до зазначення в повідомленні про намір укласти договір обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі саме з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, з’явилася лише у новій редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (викладеній згідно з Законом № 114-IX від 19.09.2019), зокрема, в пункті 8 частини 6 статті 40 цього Закону.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно з наказом від 09.02.2021 року № 109 «Про початок моніторингу процедур закупівель» Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області проведено моніторинг закупівлі № UA-2019-12-10-000143-а «ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-07 Київ-Суми-Юнаківка (на м. Курськ) на ділянці км 208+341 - км 213+260 (додаткові роботи) (ДК 021:2015: 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), яка була проведена САД у Сумській області, за результатами якого 03.03.2021 року винесено Висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок) та зобов’язано САД у Сумській області не допускати виявлені порушення в подальшому та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. САД у Сумській області опрацьовано та проаналізовано Висновок, який ми вважаємо незаконним та необґрунтованим, тому керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо на нього аргументовані заперечення. У Висновку вказується, що за результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про проведення переговорної процедури закупівлі установлено, що обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (п.14) в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури не містить посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, чим не дотримано вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2019 № 490, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (на час дії). Перш за все зауважимо, що 15.02.2021 року в електронній системі закупівель Управлінням було сформовано запит про надання пояснень щодо причин відсутності посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі (зокрема, експертний звіт щодо розгляду проектної документації) в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2020-12-08-005014-c. У відповідь на вказаний запит Замовником в електронній системі закупівель розміщено лист від 17.02.2021 № 04/272, в якому було роз’яснено, що станом на момент формування цього повідомлення діяв Закон України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України від 14.11.2019 року № 300-ІХ. Відповідно до частини 3 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (у вказаній редакції) визначалося, що за результатами проведених переговорів з учасником (учасниками) замовник приймає рішення про намір укласти договір. Повідомлення про намір укласти договір обов’язково безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу протягом одного дня після прийняття рішення та повинно містити, в тому числі, обґрунтування застосування переговорної процедури. Також Замовником зазначалося, що в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2019-12-10-000143-а зазначається обґрунтування застосування переговорної процедури і вказується, що під час виконання робіт виникла необхідність виконання додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті (підготовчі роботи, штучні споруди, тимчасові будівлі та споруди), але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту. Відповідно до Протоколу № 16 від 29 листопада 2019 р. засідання Технічної ради Служби автомобільних доріг у Сумській області, потрібно укласти Договір на додаткові роботи з ТОВ "Автомагістраль-Південь" - попереднім виконавцем цих робіт, тому що такі роботи технічно пов'язані з головним (первинним) договором. Загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Звертаємо також Вашу увагу на те, що разом із листом Замовника від 17.02.2021 № 04/272 також в електронній системі закупівель було розміщено й скан-копії таких документів як протокол засідання тендерного комітету № 04.12 ПП від 04.12.2019 року та протокол засідання Технічного ради Служби автомобільних доріг у Сумській області № 16 від 29.11.2019 року (із актами на додаткові роботи №№ 1-5), з якими Управління мало можливість ознайомитися та пересвідчитися у належному виконанні Замовником нормативних вимог щодо порядку формування повідомлення про намір укласти договір у переговорній процедурі № UA-2020-12-08-005014-c. Тобто, відомості про наявність непередбачуваних обставин та необхідність виконання додаткових робіт визначалися у вказаному протоколі засідання Технічного ради Служби автомобільних доріг у Сумській області № 16 від 29.11.2019 року та в актах на додаткові роботи № № 1-5, які являються його невід’ємною частиною та містять у собі повний опис додаткових робіт, які були необхідними до виконання початкового проекту на Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-07 Київ-Суми-Юнаківка (на м. Курськ) на ділянці км 208+341 - км 213+260. Слід відмітити, що відповідно до пункту 14 Форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2019 № 490 (на момент його чинності), в такому повідомленні має зазначатися обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі), однак дана норма не визначає вичерпного переліку інформації та документів, якими має бути обґрунтовано необхідність застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, посилання Замовником в тексті повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2019-12-10-000143-а на протокол засідання Технічного ради Служби автомобільних доріг у Сумській області № 16 від 29.11.2019 року (який включав в себе акти на додаткові роботи №№ 1-5) свідчить про виконання Замовником вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2019 № 490 (на момент його чинності), адже саме в зазначеному протоколі та актах № № 1-5 до нього вміщуються нормативні, технічні та інші відомості, які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Виходячи з вищевикладеного, вважаємо, що Висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області містить необґрунтовані та передчасні висновки про порушення САД у Сумській області як Замовником вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2019 № 490, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (на час дії).

2021-03-11 13:46:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 19 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено до Сумського окружного адміністративного суду 18.03.2021
Дата публікації: 18 березня 2021
Номер відкриття провадження: 2-а/818/2255/21
Дата відкриття провадження: 21 березня 2021

Документи:

18 березня 2021 16:31
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю Автомагістраль - Південь
#34252469
Переможець 3 841 776,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 10:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 10:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Автомагістраль - Південь
#34252469
3 841 776,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 17:07
Скан ДУ 4 28.12.20 р..pdf зміни до договору
31 грудня 2020 17:05
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 15:09
Скан Дог 6 К КР КСЮ 208 додатк роб 21.12.2019 р..pdf укладений
21 грудня 2019 15:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору: У зв’язку з недостатністю бюджетного фінансування Сторони дійшли згоди подовжити дію договору до 01.05.2021 року
Номер договору про закупівлю: 6К-ДД/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2019 — 01 травня 2021
Сума оплати за договором: 3 216 235,00
UAH (в тому числі ПДВ 536 039,17 UAH)