Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління Служби судової охорони у Хмельницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 43292507 |
Вебсайт: | https://km.court.gov.ua/tu23/ |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, Свободи, 36 |
Контактна особа: |
Мельник Сергій Васильович +380970079758 km@sso.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32230000-4: Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
09 грудня 2019 17:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-10-000385 ● 4719820b5e4d4a0ead9b460348f1c15e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 грудня 2019 16:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З 10.12.2019 № 58
Хмельницький
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 10.12.2019 № 58
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-12-09-003559-b 09.12.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-11 15:01:16
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі «Цифрова портативна радіостанція Motorola DP2400e 403-470 МГц в комплекті» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2019-12-09-003559-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником станом на 11.12.2019 оприлюднено звітів про укладені договори за предметом ДК 021:2015: 32230000-4 — Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм на загальну суму 579651,84 грн.
Відповідно до частини першої статті 2 Закону цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Відповідно до частини сьомої статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме: з яких підстав Вами було укладено договори щодо закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 32230000-4 — Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм за номерами:
- UA-2019-11-27-000977-a на суму 193 777,92 грн;
- UA-2019-12-09-003559-b на суму 192 096,00 грн без застосування передбачених Законом процедур закупівель?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-13 09:07:57
Пояснення
Територіальним управлінням Служби судової охорони у Хмельницькій області (далі – Замовник) 15.11.2019 було здійснено закупівлю цифрових портативних радіостанцій Motorola DP2400e 403-470 МГц в комплекті за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 32230000-4 - Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм загальною вартістю вартістю 193 777,92 гривень. Відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» Замовником було оприлюднено звіт про укладений договір в системі закупівель Prozorro (за номером ID: UA-2019-11-15-000625-c). Закупівля здійснювалась за рахунок державного бюджету (фінансування згідно кошторису від 05.11.2019).
Після виконання даного договору, у Замовника виникли зміни до кошторису, надійшло додаткове фінансування (довідка №34 від 16.11.2019), та також виникла додаткова потреба у закупівлі цифрових портативних радіостанцій Motorola DP2400e 403-470 МГц в комплекті. В оприлюдненому плані закупівлі вказано, в графі джерело фінансування вказано, що процедура закупівлі здійснюється за рахунок коштів, які надійшли додатково.
Згідно листа МЕРТУ «Щодо планування закупівель» від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 в разі виділення додаткових коштів, в разі виникнення додаткової потреби у товарах роботах чи послугах, які замовник не міг передбачити, тощо то такий предмет закупівлі вважається новим предметом закупівлі. Оскільки очікувана вартість закупівлі менша ніж зазначена в частини першій статті 2 Закону «Про публічні закупівлі», Замовником 26.11.2019 було оприлюднено «звіт про укладений договір» (за номером ID: UA-2019-11-27-000977-a).
05.12.2019 повторно надійшло додаткове фінансування (довідка від №38 від 05.12.2019). Аналогічно, керуючись, листом МЕРТУ «Щодо планування закупівель» від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06, було обрано процедуру закупівлі «звіт про укладений договір», оскільки предмет закупівлі вважається новим предметом закупівлі. Також, Замовник не очікував даних змін до кошторису, та не міг їх врахувати при плануванні попередніх закупівель.
Тому, всі зазначені закупівлі здійснювались відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та не було здійснено поділу предмета закупівлі з метою уникнення проведення процедури. Враховуючи вище викладене, Замовник торгів не вбачає у таких діях порушення норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2019 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK2-5_3
RISK2-5_2
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Доля і Ко. ЛТД" #01043342 |
Переможець |
192 096,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2019 17:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 17:55
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 12:42
|
допка1.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 12:39
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2019 17:44
|
Договір | укладений |
09 грудня 2019 17:44
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Цифрова портативна радіостанція Motorola DP2400e 403-470 МГц в комплекті | 12 | пачка |
16 008,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дострокове припиення договору за згодою сторін |
Номер договору про закупівлю: | 77/53-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Цифрова портативна радіостанція Motorola DP2400e 403-470 МГц в комплекті | 12 | пачка |
16 008,00
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 09 грудня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | за згодою сторін |