Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, дітей пільгових категорій, дітей учасників АТО, іншої категорії учнів у закладах загальної середньої освіти та вихованців у закладі дошкільної освіти
Catering services for students of 1-4 grades, children of preferential categories, children of ATO participants, another category of students in general secondary education and pupils in a preschool education institution
Очікувана вартість
4 848 855,00 UAH
UA-2019-12-09-003523-b 66858c3e73814ff19ec860cea43b207c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жека Сергій Леонідович

+380967782126 41860521@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЄМІЛЬЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41860521
Місцезнаходження: 11201, Україна , Житомирська область обл., СЕЛИЩЕ МІСЬКОГО ТИПУ ЄМІЛЬЧИНЕ, ВУЛИЦЯ ВІЙСЬКОВА, БУДИНОК 9
Контактна особа: Жека Сергій Леонідович
+380967782126
41860521@ukr.net
Додаткові контактні особи: Lozko Natalia
+380414942183
nata17lya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: EDUCATION, YOUTH AND SPORTS DEPARTMENT OF YEMELCHINSKY COUNCIL
National ID: 41860521
Contact point: Zheka Sergei
+380967782126
41860521@ukr.net
Additional contacts: Жека Сергій Леонідович
+380414942183
nata17lya@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 31 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 січня 2020 11:01
Очікувана вартість: 4 848 855,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 488,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 09 грудня 2019 17:18
Enquiries until: 31 грудня 2019 00:00
Complaints submission until: до 06 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 січня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 4 848 855 UAH including VAT
Minimal lowering step: 48 489 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Scope of the procurement
Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2020 рік
The purchase is carried out at an estimated cost of 2020
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, дітей пільгових категорій, дітей учасників АТО, іншої категорії учнів у закладах загальної середньої освіти та вихованців у закладі дошкільної освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11201, Україна, Житомирська область, Ємільчинський район, за адресами закладів загальної середньої освіти Ємільчинської селищної ради
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Catering services for students of 1-4 grades, children of preferential categories, children of ATO participants, another category of students in general secondary education and pupils in a preschool education institution
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата проводиться з урахуванням реального фінансування, передбаченого у кошторисі Замовника Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 січня 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2020 16:49
1.8. Зміни до ТД.docx
09 грудня 2019 17:18
1.7. Тендерна документація.doc
09 грудня 2019 17:18
1.6. Додаток 6.docx
09 грудня 2019 17:18
1.5. Додаток 5.docx
09 грудня 2019 17:18
1.4. Додаток 4.docx
09 грудня 2019 17:18
1.3. Додаток 3.docx
09 грудня 2019 17:18
1.2. Додаток 2.docx
09 грудня 2019 17:18
1.1. Додаток 1.docx
02 січня 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2020 16:49
1.8. Зміни до ТД.docx
09 грудня 2019 17:18
1.7. Тендерна документація.doc
09 грудня 2019 17:18
1.6. Додаток 6.docx
09 грудня 2019 17:18
1.5. Додаток 5.docx
09 грудня 2019 17:18
1.4. Додаток 4.docx
09 грудня 2019 17:18
1.3. Додаток 3.docx
09 грудня 2019 17:18
1.2. Додаток 2.docx
09 грудня 2019 17:18
1.1. Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз’яснення окремих положень Тендерної документації.
Дата подання: 30 грудня 2019 23:03
Дата відповіді: 02 січня 2020 16:46
Шановний Замовнику! Згідно п. 6.6.1 ТД учасник-переможець вносить (надає) забезпечення виконання договору у вигляді депозиту (перерахування учасником грошових коштів на рахунок відділу освіти молоді та спорту Ємільчинської селищної ради Житомирської області). Законом про закупівлі прямо не передбачено та не врегульовано такий вид забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником за договором про закупівлю як «депозит». Норми статей 199, 200 ГК та глави 49 ЦК також не встановлюють та не регулюють відносини, що виникають за таким видом забезпечення як «депозит». Проект Договору про закупівлю (додаток 6) не містить положень, що регулюють питання забезпечення виконання у вигляді депозиту. В той же час згідно ст. 547 ЦК правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій форм, а ТД навряд чи можна вважати правочином для цілей цієї статті, окрім того в ТД абсолютно не врегульоване питання порядку реалізації забезпечення: чіткий перелік випадків (обставин), коли забезпечення не повертається, перелік документів, на підставі яких такі обставини встановлюються, порядок повідомлення про реалізацію забезпечення і т.д. При цьому згідно тієї ж ст. 547 ЦК правочин щодо забезпечення виконання зобов'язання, вчинений із недодержанням письмової форми, є нікчемним. В зв’язку з цим просимо роз’яснити, яким чином буде укладено згаданий правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання у вигляді депозиту (під час укладання договору закупівлі як окремий договір, чи шляхом внесення відповідних положень до проекту договору у в момент його укладання тощо)? В будь-якому випадку просимо повідомити (роз’яснити) на яких умовах планується реалізація забезпечення у вигляді депозиту, як зазначено вище (обставини, документи, процедура тощо).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду повідомляємо наступне. Тендерний комітет Відділу освіти молоді та спорту Ємільчинської селищної ради Житомирської області уважно вивчив запитання щодо роз’яснення окремих положень Тендерної документації та прийняв рішенняпро внесення змін до Додатку 1.6Тендерної документації - Проєкту Договору Про закупівлю послуг з організації харчування учнів 1-4 класів, дітей пільгових категорій, дітей учасників АТО, іншої категорії учнів у закладах загальної середньої освіти та вихованців у закладах дошкільної освіти.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 січня 2020
UA-2019-12-09-003523-b66858c3e73814ff19ec860cea43b207c
Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЄМІЛЬЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41860521
Місцезнаходження: 11201, Україна, Житомирська область обл., СЕЛИЩЕ МІСЬКОГО ТИПУ ЄМІЛЬЧИНЕ, ВУЛИЦЯ ВІЙСЬКОВА, БУДИНОК 9
Учасник Документи Рішення
ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Підприємство Малинської райспоживспілки "Комбінат громадського харчування" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

30 січня 2020 17:03
Електронний підпис
23 січня 2020 15:44
Електронний підпис
23 січня 2020 15:40
ст.17 Ємільчино.pdf
22 січня 2020 14:06
Електронний підпис
22 січня 2020 14:05
Електронний підпис
09 січня 2020 15:37
Електронний підпис
09 січня 2020 15:37
Електронний підпис
09 січня 2020 13:46
Електронний підпис
09 січня 2020 13:46
Електронний підпис
09 січня 2020 13:44
Файл №4 Ємільчино.pdf
09 січня 2020 13:44
Файл №1 Ємільчино.pdf
09 січня 2020 13:44
Файл №5 Ємсільчино.pdf
09 січня 2020 13:44
Файл №3 Ємільчино.pdf
09 січня 2020 13:44
Файл №2.pdf

Документи

Публічні документи

09 січня 2020 14:53
f8 (6).pdf
09 січня 2020 14:53
f7 (3).pdf
09 січня 2020 14:53
f6 (3).pdf
09 січня 2020 14:53
f5 (7).pdf
09 січня 2020 14:53
f4 (2).pdf
09 січня 2020 14:53
f3 (4).pdf
09 січня 2020 14:53
f2 (4).pdf
09 січня 2020 14:53
f1 (4).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ"

Підприємство Малинської райспоживспілки "Комбінат громадського харчування"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2020 11:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ" 4 204 035,00
UAH з ПДВ
4 204 035,00
UAH з ПДВ
Документи
Підприємство Малинської райспоживспілки "Комбінат громадського харчування" 4 748 799,00
UAH з ПДВ
4 748 799,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2020 17:03
Електронний підпис
23 січня 2020 15:44
Електронний підпис
23 січня 2020 15:40
ст.17 Ємільчино.pdf
22 січня 2020 14:06
Електронний підпис
22 січня 2020 14:05
Електронний підпис
09 січня 2020 15:37
Електронний підпис
09 січня 2020 15:37
Електронний підпис
09 січня 2020 13:46
Електронний підпис
09 січня 2020 13:46
Електронний підпис
09 січня 2020 13:44
Файл №4 Ємільчино.pdf
09 січня 2020 13:44
Файл №1 Ємільчино.pdf
09 січня 2020 13:44
Файл №5 Ємсільчино.pdf
09 січня 2020 13:44
Файл №3 Ємільчино.pdf
09 січня 2020 13:44
Файл №2.pdf

Публічні документи

09 січня 2020 14:53
f8 (6).pdf
09 січня 2020 14:53
f7 (3).pdf
09 січня 2020 14:53
f6 (3).pdf
09 січня 2020 14:53
f5 (7).pdf
09 січня 2020 14:53
f4 (2).pdf
09 січня 2020 14:53
f3 (4).pdf
09 січня 2020 14:53
f2 (4).pdf
09 січня 2020 14:53
f1 (4).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ"

Підприємство Малинської райспоживспілки "Комбінат громадського харчування"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2394910157
Переможець 4 204 035,00
UAH з ПДВ
22 січня 2020 18:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2020 18:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2394910157
4 204 035,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 18:41
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 16:13
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
03 березня 2021 16:10
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 11:49
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
22 січня 2021 11:43
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:10
Додаткова угода 5 Кравчук.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:09
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 16:38
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
21 вересня 2020 16:34
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 13:26
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
22 травня 2020 13:25
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 11:46
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
07 квітня 2020 11:30
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 11:49
Додатковаугода_1.pdf зміни до договору
04 лютого 2020 11:46
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 11:36
Договір 4-т (2).pdf укладений
04 лютого 2020 11:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі)
Номер договору про закупівлю: 4-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 4-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 4-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 4-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору
Номер договору про закупівлю: 4-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 4-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): закупівля в межах 20% (лютий місяць 2021 року)
Номер договору про закупівлю: 4-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 821 252,80
UAH