Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації харчування
Очікувана вартість
2 800 208,78 UAH
UA-2019-12-09-003493-b ● ac22634725f840ca8bf048503b2a61f2
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНЕ ОБ'ЄДНАННЯ № 136 "КЛАСИЧНА ГІМНАЗІЯ ІМ. КИРИЛА І МЕФОДІЯ - ПОЧАТКОВА ШКОЛА - ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД - ВАЛЕОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 24436860 |
Місцезнаходження: | 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Космонавтів, буд. 10 |
Контактна особа: |
Юлія Томчук +380567282104 nvo136dnepr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2019 17:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2020 13:19 |
Очікувана вартість: | 2 800 208,78 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 001,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
111045 штука
Послуги з харчування для Комунального закладу освіти «Навчально-виховне об’єднання №136 «класична гімназія ім. Кирила і Мефодія – початкова школа – дошкільний навчальний заклад – валеологічний центр» Дніпровської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космонавтів, буд 10 та вул. Немировича-Данченка, буд. 20Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | днів з моменту підпису рахунку та акту виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2019 15:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 грудня 2019 12:19 |
Перелік змін2.docx | |
19 грудня 2019 12:19 |
Тендерна документація3.docx | |
09 грудня 2019 17:13 |
Додаток 5.4- Орієнтовне меню ДНЗ денне.xlsx | |
09 грудня 2019 17:13 |
Додаток 5 - орієнтовне меню 1-4 кл..xlsx | |
09 грудня 2019 17:13 |
Додаток 5.2 - орієнтовне меню ГПД-50%.xlsx | |
09 грудня 2019 17:13 |
Додаток 5.3 - орієнтовне меню ГПД-100%.xlsx | |
09 грудня 2019 17:13 |
Додаток 5.1 - орієнтовне меню 5-11 кл..xlsx | |
09 грудня 2019 17:13 |
Додаток 4 - Проект договору.docx |
21 грудня 2019 15:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
19 грудня 2019 12:19 |
Перелік змін2.docx
|
||||||||||||
19 грудня 2019 12:19 |
Тендерна документація3.docx
|
||||||||||||
09 грудня 2019 17:13 |
Додаток 5.4- Орієнтовне меню ДНЗ денне.xlsx
|
||||||||||||
09 грудня 2019 17:13 |
Додаток 5 - орієнтовне меню 1-4 кл..xlsx
|
||||||||||||
09 грудня 2019 17:13 |
Додаток 5.2 - орієнтовне меню ГПД-50%.xlsx
|
||||||||||||
09 грудня 2019 17:13 |
Додаток 5.3 - орієнтовне меню ГПД-100%.xlsx
|
||||||||||||
09 грудня 2019 17:13 |
Додаток 5.1 - орієнтовне меню 5-11 кл..xlsx
|
||||||||||||
09 грудня 2019 17:13 |
Додаток 4 - Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ТД
Дата подання: 10 грудня 2019 11:22
Дата відповіді: 10 грудня 2019 12:50
Учасник повинен ознайомитись з матеріально-технічною базою приміщень їдалень та харчоблоків кожного навчального закладу особисто та надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі щодо об’єктів кожного навчального закладу, які учасник відвідав для проведення досконалого аналізу, з підписами керівників навчальних закладів, завірених печатками у разі її використання.
Про які саме заклади освіти йде мова?
Шановний Замовник! Ви читали свою ТД? Поясніть, будь ласка!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Наш заклад освіти роташований за двома адресами: вул. Космонавтів, буд 10 та вул. Немировича-Данченка, буд. 20Д. Допущена технічна помилка в документації виправлена. Дякуємо за вашу увагу, сподіваємось на більш поважне спілкування.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-09-003493-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Регіональна кейтерингова компанія, Код ЄДРПОУ:37213401
Дата подання: 10 грудня 2019 11:06
ТД
п.5 до ТД Замовник вимагає: "Оскільки, надання послуг, що складають предмет закупівлі буде надаватись за місцезнаходженням навчального закладу Замовника, учасники зобов’язані документально підтвердити наявність працівників, що будуть відповідати за якість надання послуг по кожному такому об’єкту, з розрахунку не більше 10-ти закладів на одну відповідальну особу. При цьому, кожен із таких відповідальних осіб учасника закупівлі за надання послуг по об’єкту (закладу, харчоблоку) повинен мати спеціальну фахову освіту в сфері громадського харчування, про що надаються відповідні документи, що підтверджують освітню спеціалізацію працівника (відповідальної особи). "
Що означає 10 закладів? Поясніть цю вимогу, або вимагаємо усунути її як таку, що не відповідає дійсності
Розгорнути
Згорнути
Що означає 10 закладів? Поясніть цю вимогу, або вимагаємо усунути її як таку, що не відповідає дійсності
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 13:04
Доброго дня! Вказана вимога пояснюється наступним. В разі, якщо надання послуг, що є предметом закупівлі, не обмежується одним закладом, ми маємо бути впевнені, що відповідальна особа учасника закупівлі за якість надання послуг, яка має спеціальну фахову освіту в сфері громадського харчування, буде відповідати за якість послуг, що надаються нашому закладу (по двох об'єктах) в повній мірі і не буде перегружена великою кількістю інших об'єктів, в яких вами також надаються послуги.
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 23 грудня 2019 15:15 |
Коментар щодо відміни: | п.2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Документи:
23 грудня 2019 15:15
|
Електронний підпис |
23 грудня 2019 15:15
|
167 - 0003.jpg |
23 грудня 2019 15:15
|
167 - 0002.jpg |
23 грудня 2019 15:15
|
167 - 0001.jpg |