Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування
Очікувана вартість
2 800 208,78 UAH
UA-2019-12-09-003493-b ac22634725f840ca8bf048503b2a61f2
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Томчук

+380567282104 nvo136dnepr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНЕ ОБ'ЄДНАННЯ № 136 "КЛАСИЧНА ГІМНАЗІЯ ІМ. КИРИЛА І МЕФОДІЯ - ПОЧАТКОВА ШКОЛА - ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД - ВАЛЕОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 24436860
Місцезнаходження: 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Космонавтів, буд. 10
Контактна особа: Юлія Томчук
+380567282104
nvo136dnepr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 13:19
Очікувана вартість: 2 800 208,78 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 001,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
111045 штука
Послуги з харчування для Комунального закладу освіти «Навчально-виховне об’єднання №136 «класична гімназія ім. Кирила і Мефодія – початкова школа – дошкільний навчальний заклад – валеологічний центр» Дніпровської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космонавтів, буд 10 та вул. Немировича-Данченка, буд. 20Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія днів з моменту підпису рахунку та акту виконаних робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 грудня 2019 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2019 12:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2019 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2019 12:19
Перелік змін2.docx
10 грудня 2019 12:54
Перелік змін.docx
19 грудня 2019 12:19
Тендерна документація3.docx
10 грудня 2019 12:54
Тендерна документація2.docx
09 грудня 2019 17:13
Тендерна документація.docx
09 грудня 2019 17:13
Додаток 5.4- Орієнтовне меню ДНЗ денне.xlsx
09 грудня 2019 17:13
Додаток 5 - орієнтовне меню 1-4 кл..xlsx
09 грудня 2019 17:13
Додаток 5.2 - орієнтовне меню ГПД-50%.xlsx
09 грудня 2019 17:13
Додаток 5.3 - орієнтовне меню ГПД-100%.xlsx
09 грудня 2019 17:13
Додаток 5.1 - орієнтовне меню 5-11 кл..xlsx
09 грудня 2019 17:13
Додаток 4 - Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТД
Дата подання: 10 грудня 2019 11:22
Дата відповіді: 10 грудня 2019 12:50
Учасник повинен ознайомитись з матеріально-технічною базою приміщень їдалень та харчоблоків кожного навчального закладу особисто та надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі щодо об’єктів кожного навчального закладу, які учасник відвідав для проведення досконалого аналізу, з підписами керівників навчальних закладів, завірених печатками у разі її використання. Про які саме заклади освіти йде мова? Шановний Замовник! Ви читали свою ТД? Поясніть, будь ласка!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Наш заклад освіти роташований за двома адресами: вул. Космонавтів, буд 10 та вул. Немировича-Данченка, буд. 20Д. Допущена технічна помилка в документації виправлена. Дякуємо за вашу увагу, сподіваємось на більш поважне спілкування.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-09-003493-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Регіональна кейтерингова компанія, Код ЄДРПОУ:37213401
Дата подання: 10 грудня 2019 11:06
ТД
п.5 до ТД Замовник вимагає: "Оскільки, надання послуг, що складають предмет закупівлі буде надаватись за місцезнаходженням навчального закладу Замовника, учасники зобов’язані документально підтвердити наявність працівників, що будуть відповідати за якість надання послуг по кожному такому об’єкту, з розрахунку не більше 10-ти закладів на одну відповідальну особу. При цьому, кожен із таких відповідальних осіб учасника закупівлі за надання послуг по об’єкту (закладу, харчоблоку) повинен мати спеціальну фахову освіту в сфері громадського харчування, про що надаються відповідні документи, що підтверджують освітню спеціалізацію працівника (відповідальної особи). "
Що означає 10 закладів? Поясніть цю вимогу, або вимагаємо усунути її як таку, що не відповідає дійсності
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 13:04
Доброго дня! Вказана вимога пояснюється наступним. В разі, якщо надання послуг, що є предметом закупівлі, не обмежується одним закладом, ми маємо бути впевнені, що відповідальна особа учасника закупівлі за якість надання послуг, яка має спеціальну фахову освіту в сфері громадського харчування, буде відповідати за якість послуг, що надаються нашому закладу (по двох об'єктах) в повній мірі і не буде перегружена великою кількістю інших об'єктів, в яких вами також надаються послуги.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 грудня 2019 15:15
Коментар щодо відміни: п.2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи:
23 грудня 2019 15:15
Електронний підпис
23 грудня 2019 15:15
167 - 0003.jpg
23 грудня 2019 15:15
167 - 0002.jpg
23 грудня 2019 15:15
167 - 0001.jpg