Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 79410000-1 «Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління» (Консультаційні послуги з питань закупівель (послуги менеджера з питань закупівель))
Очікувана вартість
285 900,00 UAH
UA-2019-12-09-003265-b 1222cf472121449fb8bc6e666dad3726
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Кобеляш

+380312637268 ftiztender@uoz-zak.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26098930
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Нахімова, буд. 4
Контактна особа: Ольга Кобеляш
+380312637268
ftiztender@uoz-zak.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 20 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2019 17:30
Початок аукціону: 26 грудня 2019 13:02
Очікувана вартість: 285 900,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління


процедура закупівлі здійснюється на очікувану вартість, на наступний бюджетний 2020 рік та в рамках реалізації Проекту, що фінансується Європейським Союзом через Орган управління СОП «Польща-Білорусь- Україна» ЄІС 2014-2020, представлений Міністерством інвестицій та економічного розвитку Республіки Польща в рамках Грантового контракту PLBU.03.01.00-UA-0010/17-00 згідно програми (проекту) „Зменшення ризику епідемії туберкульозу на прикордонних територіях України і Польщі шляхом будівництва туберкульозної лікарні на 100 ліжок в Закарпатській області та впровадження інноваційних методів моніторингу, профілактики і лікування туберкульозуˮ
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги менеджера з питань закупівель. Під кількістю 1 послуга слід розуміти кількість послуг визначених Замовником.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул.Нахімова, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за Договором проводяться шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України на розрахунковий рахунок Виконавця протягом десяти банківських днів після підписання Акту приймання-передачі наданих послуг обома Сторонами Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2019 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 16:42
Додаток 1.doc
09 грудня 2019 16:42
Додаток 2.doc
09 грудня 2019 16:42
Додаток 5.doc
09 грудня 2019 16:42
Додаток 4.doc
09 грудня 2019 16:42
Додаток 3.doc
09 грудня 2019 16:42
Додаток 6.doc
09 грудня 2019 16:42
Тендерна д-ція_КНП_остаточно.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РОШКО НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА" 285 000,00
UAH
285 000,00
UAH
Документи
Фізична особа-підприємець ГАНЧАК МАРІЯ МИХАЙЛІВНА 285 900,00
UAH
285 900,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 січня 2020 23:16
Електронний підпис
23 грудня 2019 21:24
Електронний підпис
23 грудня 2019 21:17
Технічна частина.pdf
23 грудня 2019 21:17
9-14. Комерційна частина.pdf
23 грудня 2019 21:17
5-8. Комерційна частина.pdf
23 грудня 2019 21:17
1-4. Комерційна частина.pdf

Публічні документи

24 грудня 2019 12:20
Електронний підпис
24 грудня 2019 12:18
Проект договору.pdf
24 грудня 2019 12:18
Виписка ФОП 2 ст..jpeg
24 грудня 2019 12:18
Лист_добропорядність.pdf
24 грудня 2019 12:18
Довідка_досвід.pdf
24 грудня 2019 12:18
Виписка ФОП 1 ст..jpeg
24 грудня 2019 12:18
Лист_ст.17.pdf
24 грудня 2019 12:18
Анкета Учасника.JPG
24 грудня 2019 12:18
Довідка_працівники.pdf
24 грудня 2019 12:18
Довідка_підпис.pdf
24 грудня 2019 12:18
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "РОШКО НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА"

ФОП ГАНЧАК МАРІЯ МИХАЙЛІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "РОШКО НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА"
#2992500060
Переможець 285 000,00
UAH
10 січня 2020 13:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2020 13:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "РОШКО НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА"
#2992500060
285 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:40
ЗпВД.pdf укладений
31 грудня 2020 10:54
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 17:00
ДУ_№1.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 15:46
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 13:16
Договір №2_2020_Г.pdf укладений
21 січня 2020 12:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 7 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) та пунктів 5.1., 5.5. Розділу 5 «5. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ», підпункту 7) пункту 9.3. Розділу 9 «9. ІНШІ УМОВИ», у зв’язку із зміною середньомісячного курсу євро до гривні, який передбачений на сайті http://ес.еurора.еu на момент здійснення оплати, з метою проведення розрахунків за надані послуги в повному обсязі уклали цю Додаткову угоду №1 до Договору №2/2020/Г від 21.01.2020 про збільшення ціни договору в гривневому еквіваленті.
Номер договору про закупівлю: №2/2020/Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 312 261,44
UAH