Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фурнітура різна – за кодом CPV за ДК 021:2015:39290000-1(Придбання ялинкової продукції та новорічних(ялинкових) гірлянд)
Очікувана вартість
19 000,00 UAH
UA-2019-12-09-003259-b c6bdf12ea6cb4ed09242de30fe9a34ae
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Кравченко

+380459841550
+380672012449
kravcenkovika094@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 36263776
Місцезнаходження: 08153, Україна , Київська обл., м. Боярка, вул. Грушевського, 39
Контактна особа: Вікторія Кравченко
+380459841550,+380672012449
kravcenkovika094@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


Якість товару, що поставляється за даним Договором, повинна відповідати вимогам стандартів, технічним умовам, іншим нормативним актам, що встановлюють вимоги до їх якості і підтверджуватися документами, необхідними для такого підтвердження відповідно до законодавства України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 найменувань
Придбання ялинкової продукції та новорічних(ялинкових) гірлянд ( додаток 1 до документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, м.Боярка, Грушевсько М,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2019
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості товару Замовником здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі належним чином оформленої видаткової накладної протягом 7(семи) банківських днів від дати отримання товару.Джерело фінансування-кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

09 грудня 2019 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФО-П КРАВЧЕНКО МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#3106908908
Переможець 18 990,00
UAH
09 грудня 2019 16:42

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 16:43
Договір №245 від 09.12.2019.pdf укладений
09 грудня 2019 16:43