Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

109. Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
35 800,00 UAH
UA-2019-12-09-003076-b e6dbbc3970b44182a9b7c217fd72dd86
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Левадний

+380442567151
+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 03539024
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Контактна особа: Геннадій Левадний
+380442567151,+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 16:21
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 16:21
Початок аукціону: 16 грудня 2019 15:35
Очікувана вартість: 35 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штука
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київ, м, Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2019  —  24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється у безготівковій формі протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2019 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 16:23
договір.doc
09 грудня 2019 16:23
документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 грудня 2019 09:39
Дата відповіді: 10 грудня 2019 09:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно технічних вимог предмета закупівлі. Дана вимога застосовується у технічних вимогах документації. ФОП допускаються. Остаточна ціна пропозиції визначається за результатами аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 34 754,00
UAH з ПДВ
32 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 35 500,00
UAH з ПДВ
33 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 16:11
Уставні_завірені.zip

Публічні документи

13 грудня 2019 12:37
Витяг з реэстру.jpg
13 грудня 2019 12:37
Доки ЧП Шульц.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 32 999,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 14:53
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#3039917031
Відхилено 33 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 14:54

Документи

17 грудня 2019 14:53
Електронний підпис

Документи

17 грудня 2019 14:54
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій