Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (виконання комплексу послуг, необхідних для забезпечення функціонування нежитлової нерухомості, а саме: експлуатація інженерних мереж, утримання будівель та приміщень загального користування, утримання прибудинкової території, охорона приміщень)
Очікувана вартість
218 300,00 UAH
UA-2019-12-09-002715-c 1096db09ef4744a2878ee0e65867eb42
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барабашук Анатолій Федорович

380412474654 zhitomir_gfu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент фінансів Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02313476
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, будинок 1
Контактна особа: Барабашук Анатолій Федорович
380412474654
zhitomir_gfu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
З метою належного забезпечення діяльності Департаменту фінансів Житомирської обласної державної адміністрації послугами з утримання нерухомого майна (адміністративної будівлі за адресами: 10014, м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 1, загальною площею 578 кв.м. та 10014, м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25, загальною площею 288,9 кв.м), виникла необхідність у закупівлі послуг з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах, а саме:
 експлуатація інженерних мереж;
 утримання будівель та приміщень загального користування;
 утримання прибудинкової території;
 охорона приміщень.
Враховуючи конструкцію будівлі, комунальним підприємством по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради (надалі Підприємство) підібраний відповідний фаховий склад працівників та обслуговуючого персоналу (список штатних працівників комунального підприємства щодо надання послуги з утримання нерухомістю).
Крім того, штатним розписом Департаменту фінансів Житомирської облдержадміністрації працівники з відповідною кваліфікацією, які повинні здійснювати вищезазначені послуги не передбачені.
Наявність технічної документації, обладнання, матеріально-технічної бази, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, дозволяє оперативно і якісно виконувати послуги з управління нерухомістю.
КП по експлуатації адмінбудинків ЖОР обслуговує та утримує в належному стані інженерні мережі, а саме забезпечення надійного функціонування внутрішньо-будинкових мереж тепло-, електро-, водопостачання, проведення їх поточного ремонту. Також щоденно проводить роботи з утримання в чистоті та забезпечує охорону будівлі та прилеглої території.
З метою забезпечення сумісності з наявними послугами, зміна суб’єкта господарювання – надавача вищезазначених послуг є недоцільною з технічних причин і може призвести до закупівлі послуг, які не будуть відповідати вимогам взаємозаміни та сумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, що в свою чергу може призвести до погіршення якості надання цих послуг та збоїв у забезпеченні обслуговування адмінбудинку, в якому розміщено Департамент фінансів Житомирської облдержадміністрації, збоїв у процесі функціонування адміністративної будівлі, та як наслідок, може призвести до додаткових витрат з державного бюджету.
Згідно свідоцтва про право власності на адмінприміщення від 03.06.2002 р., нерухоме майно за адресами: м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 1 та м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25 належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Житомирської області.
Відповідно до п.2.2 Статуту комунального підприємства по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради, затвердженого рішенням п’ятої сесії Житомирської обласної ради VII скликання від 21.07.2016 р. №325, одним із основних напрямків діяльності комунального підприємства є надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій, технічна, санітарно-гігієнічна експлуатація і охорона будинків та прибудинкових територій, які перебувають на балансі Підприємства, підтримання їх належного санітарного стану. Впродовж тривалого часу Підприємство забезпечує безперебійне та якісне експлуатаційне обслуговування будинків, споруд, службових приміщень, а також надання послуг з утримання адмінбудинків, в яких розміщено Департамент фінансів Житомирської облдержадміністрації, та прибудинкових територій.
Враховуючи вищевикладене, для забезпечення безперервної діяльності Департаменту фінансів Житомирської обласної державної адміністрації доцільно продовжити у 2019 році взаємодію з питань надання послуг з утримання адмінбудівлі код ДК 021:2015 – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах, з комунальним підприємством по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради за адресами: м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 1 та м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25 (Протокол засідання Тендерного комітету Департаменту фінансів Житомирської облдержадміністрації від 09 грудня 2019 року №24).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 09:19
Оскарження наміру укласти договір: 21 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
867 метри квадратні
Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (виконання комплексу послуг, необхідних для забезпечення функціонування нежитлової нерухомості, а саме: експлуатація інженерних мереж, утримання будівель та приміщень загального користування, утримання прибудинкової території, охорона приміщень) у будинках за адресами: 10014, м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 1, загальною площею 578 кв.м.; 10014, м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25, загальною площею 288,9 кв.м)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім.. С.П. Корольова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

10 грудня 2019 08:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 18:11
Протокол про намір укласти договір.pdf
10 грудня 2019 08:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 18:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 18:11
Протокол про намір укласти договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ЕКСПЛУАТАЦІЇ АДМІНБУДИНКІВ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#04011928
Переможець 218 300,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 09:19

Документи

10 грудня 2019 09:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 09:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ЕКСПЛУАТАЦІЇ АДМІНБУДИНКІВ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#04011928
218 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2019 09:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 14:25
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 14:25
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 17:00
Договір_№1-ЕК.pdf укладений
23 грудня 2019 16:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 216 073,00
UAH (в тому числі ПДВ 36 012,00 UAH)