Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Твердотільні накопичувачі
Очікувана вартість
232 008,00 UAH
UA-2019-12-09-002177-c 8a800f744fde4a3fab2ef60305011757
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дробот Тетяна Володимирівна

0984933811 T.DROBOT@DIREKCY.ATOM.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП “Автоматика та машинобудування” ДП “НАЕК “Енергоатом”
Код ЄДРПОУ: 39688675
Місцезнаходження: 52204, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, вул. Гагаріна, 4
Контактна особа: Дробот Тетяна Володимирівна
0984933811
T.DROBOT@DIREKCY.ATOM.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
У відповідності до концептуального технічного рішення ДП «НАЕК «Енергоатом» - КТР-М.35.13.001-17 на протязі 2018-2020 років на ВП ЮУАЕС відбувається модернізація системи індивідуального дозиметричного контролю персоналу, шляхом розробки та впровадження програмно-технічного комплексу (уніфікованого) автоматизованої системи індивідуального дозиметричного контролю персоналу. Для виконання положень концептуального технічного рішення КТР-М.35.13.001-17 ВП «Автоматика та машинобудування» ДП «НАЕК «Енергоатом» у 2018 році, у відповідності до договору, закупило інформаційно-обчислювальну підсистему (далі - ІОП) на основі відмовостійкого серверного кластера у розробника ПП «НВПП «Спаринг-Віст Центр», м. Львів. ІОП має такий склад: 1. Відмовостійкий серверний кластер на основі дубльованих комп’ютерів серверного виконання, резервованої системи збереження даних і віддаленого апаратного мережевого сховища даних, в кількості 1шт. 2. Комплект покупного програмного забезпечення (з ліцензіями) для відмовостійкого серверного кластера, в кількості 1 шт. 3. Комплект прикладного програмного забезпечення, в кількості – 1 шт. 4. Автоматизовані робочі місця персоналу (АРМ) на базі персональних комп'ютерів, в кількості 10шт., з можливістю друку на багатофункціональних пристроях для друку, в кількості 3шт. 5. Технологічна ПЕОМ на базі ноутбука для сервісного обслуговування підсистеми, в кількості 1 шт. ІОП на основі відмовостійкого серверного кластера призначена для збору, обробки, зберігання та надання даних дозиметричних вимірювань, а також для формування та видачі необхідних звітів. ІОП змонтована, налагоджена та працює на ВП ЮУАЕС у тестовому режимі, у складі програмно-технічного комплексу, з травня 2019 року. Досвід експлуатації обладнання ІОП у тестовому режимі визначив, що об'єм інформації, який повинний зберігатися на твердотільних накопичувачах, набагато більший, ніж планувався під час розробки та виготовлення обладнання (зараз встановлені твердотільні накопичувачі з об'ємом пам'яті 300 Гб). У грудні 2019 року в КТР-М.35.13.001-17 заплановані попередні випробування системи та її здавання-приймання в дослідну експлуатацію, а в на-ступному 2020 році - приймальні випробування і здавання-приймання в промислову експлуатацію. До приймальних випробувань необхідно виконати роботи зі збільшення об'єму пам'яті твердотільних накопичувачів шляхом установлення додаткових твердотільних накопичувачів SSD з об'ємом пам'яті 960 Гб у кількості 4 шт. Зважаючи на те, що розробку, виготовлення та постачання ІОП виконувало ПП «НВПП «Спаринг-Віст Центр» м. Львів, то для необхідності забезпечення сумісності обладнання та технології, є доцільним, щоб постачання твердотільних накопичувачів виконував той же розробник, для чого необхідно укласти договір з ПП «НВПП «Спаринг-Віст Центр», шляхом проведення переговорної процедури закупівель. Заміна контрагента може призвести до виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з об'єднанням в систему несумісного обладнання та неможливістю його експлуатації та обслуговування.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 16:46
Оскарження наміру укласти договір: 20 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Твердотільні накопичувачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару На протязі 25 банківських днів з моменту поставки та проходження вхідного контролю Продукції за кількістю та якістю відповідно до нормативних документів Покупця, в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений в договорі, згідно рахунку наданого Постачальником. Пiсляоплата 25 Банківські 100

Тендерна документація

09 грудня 2019 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП «НВПП «Спаринг-Віст Центр»
#22362867
Переможець 232 008,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 16:46

Документи

09 грудня 2019 16:46
Електронний підпис
09 грудня 2019 16:46
Протокл №160.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 16:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП «НВПП «Спаринг-Віст Центр»
#22362867
232 008,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2019 16:46
Електронний підпис
09 грудня 2019 16:46
Протокл №160.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:55
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:58
Договір №12с-262.pdf укладений
28 грудня 2019 11:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 232 008,00
UAH (в тому числі ПДВ 38 668,00 UAH)