Ноутбук
Очікувана вартість
27 000,00 UAH
UA-2019-12-09-001709-b d0b01aee829843bab2fc0256d28c7b95
Допорогові закупівлі    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 38351628
Місцезнаходження замовника: 65023, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Льва Толстого, 6
Контактна особа замовника: Анна Пастухова
+380662921910
office.odesa.legalaid@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 15:00
Очікувана вартість: 27 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 270,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Кошти Державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Комп'ютерне обладнання ( ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Льва Толстого, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

09 грудня 2019 13:55
Електронний цифровий підпис
09 грудня 2019 13:48
Оголошення про проведення закупівлі ноутбук.doc
09 грудня 2019 13:48
Проект договору (ноутбук).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 грудня 2019 09:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК" 26 844,00
UAH з ПДВ
26 844,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 12:22
ДОКУМЕНТИ та довідки.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК"
#43268102
Рішення скасоване 26 844,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 12:11
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК"
#43268102
Відхилено 26 844,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 12:16

Документи

12 грудня 2019 10:38
sign.p7s
12 грудня 2019 10:35
сканирование0027.pdf

Документи

17 грудня 2019 12:16
sign.p7s

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку