Молочні продукти
Очікувана вартість
245 400,00 UAH
UA-2019-12-09-001482-c ba2423859c4c49b295da049968ebca6a
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Парасковіївська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №40 Донецької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 25107733
Місцезнаходження: 84536, Україна , Донецька обл., с. Парасковіївка, Гірників, буд.23
Контактна особа: Василенко Олександр Іванович
380506036176
parainter40@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2019 14:40
Оскарження умов закупівлі: до 20 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2019 14:40
Початок аукціону: 26 грудня 2019 15:47
Очікувана вартість: 245 400,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 227,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15500000-3: Молочні продукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 літр
Молоко 2,5% (фасовка 0,5 або 0,9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84536, Україна, Донецька область, с. Парасковіївка, вул. Гірників, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15500000-3 — Молочні продукти
2500 літр
ряжанка 3,2% ( фасовка 0,45)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84536, Україна, Донецька область, с. Парасковіївка, Гірників, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15500000-3 — Молочні продукти
1500 літр
кефір 2,5% (фасовка 0,45 або 0,9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84536, Україна, Донецька область, с. Парасковіївка, Гірників, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15500000-3 — Молочні продукти
450 літр
Сметана 20-22%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84536, Україна, Донецька область, с. Парасковіївка, Гірників, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15500000-3 — Молочні продукти
150 літр
Молоко сгущ. 8,5% (фасовка 370гр. жб)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84536, Україна, Донецька область, с. Парасковіївка, Гірників,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15500000-3 — Молочні продукти
150 літр
Какао сгущ. 7,5% (фасовка 370 гр. жб)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84536, Україна, Донецька область, с. Парасковіївка, Гірників, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15500000-3 — Молочні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

09 грудня 2019 14:40
Електронний цифровий підпис
09 грудня 2019 14:37
м олоко.doc
09 грудня 2019 14:40
Електронний цифровий підпис
09 грудня 2019 14:38
Електронний цифровий підпис
09 грудня 2019 14:37
м олоко.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-08-000005 ● 993e8f8b619d405f8b006633a7b9b8fd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-01-09
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-01-09 17:31:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


від 09.01.2020 № 1
м. Маріуполь



Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ігор БЄЛІК

Додаток
до наказу управління
від 09.01.2020 № 1
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 Парасковіївська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №40 Донецької обласної ради UA-2019-12-09-001482-c 09.12.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Закупівля UA-2019-12-09-001482-c "Молочні продукти" була відмінена згпідстав визначених абзацом 3 частини першої статті 31 Закону, у звязку з неможливістю усунення порушень.

2020-01-17 10:52:41

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 14 січня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 29 січня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Парасковіївська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №40 Донецької обласної ради, 25107733, Україна, с. Парасковіївка, Гірників, буд.23
  2. Інформація про предмет закупівлі: Какао сгущ. 7,5% (фасовка 370 гр. жб), 245400UAH, 15500000-3, ДК021, 150, літр
  3. Інформація про оприлюднення: ba2423859c4c49b295da049968ebca6a, 2019-12-09
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 09 січня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 січня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток) Парасковіївської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат № 40 Донецької обласної ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Екоіллічпродукт», повідомлення про намір укласти договір від 27.12.2019. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі установлено, що Замовником в пункті 6 оголошення про проведення відкритих торгів визначено предмет закупівлі не у відповідності до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, внаслідок визначення предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015: 15500000-3 – Молочні продукти, тобто за показником третьої цифри основного словника, чим порушено вимоги пункту 18 частини першої статті 1 Закону та пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 448/28578 (далі – Порядок № 454). За результатами моніторингу установлено, що Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та в пункті 3.2 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 12 000,00 грн або 4,99 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 24 Закону, яким визначено, що забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 3 % очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг. Відповідно до пункту 7 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 №477 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 447/28577, замовник/учасник може вносити зміни до інформації, яка вже оприлюднена на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 18 частини першої статті 1 Закону та пункту 1 розділу ІІ Порядку № 454. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі та відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто

2020-01-17 14:14:12

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Екоіллічпродукт" 234 200,00
UAH
203 300,00
UAH
Документи
ТОВ “Еталон - плюс” 237 560,00
UAH
203 400,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 16:18
sign.p7s
28 грудня 2019 16:16
ДФС справка школа №40.pdf
28 грудня 2019 16:16
Довідка МВД.pdf
27 грудня 2019 09:04
sign.p7s
24 грудня 2019 11:55
sign.p7s
24 грудня 2019 11:54
Scan.pdf
24 грудня 2019 11:54
Довідка.pdf
24 грудня 2019 11:54
П-6.2.pdf
24 грудня 2019 11:54
Лист по НАССР.pdf
24 грудня 2019 11:54
П-8.5.4+.pdf
24 грудня 2019 11:54
Лист НАССР 22000_2018.pdf
24 грудня 2019 11:54
ОСВ-11-19 П-8.5.5.PDF
24 грудня 2019 11:54
ОСВ-10-19 П-8.5.5.PDF
24 грудня 2019 11:54
ОСВ-09-19 П-8.5.5.PDF
24 грудня 2019 11:54
ОСВ-8-19 П-8.5.5.PDF
24 грудня 2019 11:54
ОСВ-5-19 П-8.5.5.PDF
24 грудня 2019 11:54
ОСВ-7-19 П-8.5.5.PDF
24 грудня 2019 11:54
ОСВ-6-19 П-8.5.5.PDF
24 грудня 2019 11:54
ОСВ-4-19 П-8.5.5.PDF
24 грудня 2019 11:54
ОСВ-3-19 П-8.5.5.PDF
24 грудня 2019 11:54
П-8.5.5+.PDF
24 грудня 2019 11:54
ОСВ 2-19 П-8.5.5.PDF
24 грудня 2019 11:54
П-5.6.2+.PDF
24 грудня 2019 11:54
П-5.8+.PDF
24 грудня 2019 11:54
П-8.4.1+.PDF
24 грудня 2019 11:54
П-7.10.4+.PDF
24 грудня 2019 11:54
П-4.2+.PDF
24 грудня 2019 11:54
ПП-01+.PDF
24 грудня 2019 11:54
П-7.10.3+.pdf
24 грудня 2019 11:54
ПП-02+.PDF
24 грудня 2019 11:54
ПП-03+.PDF
24 грудня 2019 11:54
П-7.10+.pdf
24 грудня 2019 11:54
ПП-04+.PDF
24 грудня 2019 11:54
П-7.3+.pdf
24 грудня 2019 11:54
ПП-06+.PDF
24 грудня 2019 11:54
П-5.7+.pdf
24 грудня 2019 11:54
ПП-08+.PDF
24 грудня 2019 11:54
П-6.1+.pdf
24 грудня 2019 11:54
ПП-07+.PDF
24 грудня 2019 11:54
ПП-05+.PDF
24 грудня 2019 11:54
Программи.PDF
24 грудня 2019 11:54
Графік навчання.pdf
24 грудня 2019 11:54
Охрана праці 2020.pdf
24 грудня 2019 11:54
Д2.12.3.1 АН8016 копії.pdf
24 грудня 2019 11:54
Д2.12.3.1 АН7409 копії.pdf
24 грудня 2019 11:54
Лист-гарантія.pdf
24 грудня 2019 11:54
Довідка ліцензія.pdf
24 грудня 2019 11:54
ЦП різні початкова 234200.pdf

Публічні документи

24 грудня 2019 11:52
sign.p7s
24 грудня 2019 11:00
Договір оренди.PDF
24 грудня 2019 10:58
Технічні вимоги.PDF
24 грудня 2019 10:58
СЕРТИФІКАТ.PDF
24 грудня 2019 10:58
СТАТУТ.PDF
24 грудня 2019 10:57
СВІДОЦТВО про ПДВ.PDF
24 грудня 2019 10:57
ПОГОДЖЕННЯ.pdf
24 грудня 2019 10:57
Платіжне доручення.PDF
24 грудня 2019 10:56
ПАСПОРТ.PDF
24 грудня 2019 10:56
П17.PDF
24 грудня 2019 10:56
Опис.PDF
24 грудня 2019 10:56
Наказ та протокол.PDF
24 грудня 2019 10:55
Штатний розклад.PDF
24 грудня 2019 10:55
Лист-згода.PDF
24 грудня 2019 10:54
Наказ охорона праці.PDF
24 грудня 2019 10:54
Лист про довкілля.PDF
24 грудня 2019 10:52
Досвід работи.PDF
24 грудня 2019 10:52
Договір на транспорт.doc
24 грудня 2019 10:51
Довідка про транспорт.PDF
24 грудня 2019 10:50
Довідка про печатку.PDF
24 грудня 2019 10:50
Довідка з банку.pdf
24 грудня 2019 10:48
Витяг.PDF
24 грудня 2019 10:47
Проект договору.PDF
24 грудня 2019 10:46
Пропозиція.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Екоіллічпродукт"
#37121709
Переможець 203 300,00
UAH
27 грудня 2019 15:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2019 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Екоіллічпродукт"
#37121709
203 300,00
UAH
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 січня 2020 14:40
Коментар щодо відміни: Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону, у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
14 січня 2020 14:39
1 від 14.01.2020.pdf

Актуальні тендери

До пошуку