Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Замки (навісні та врізні)
Очікувана вартість
5 400,00 UAH
UA-2019-12-09-001456-b 01ebeb63bda347b5b82c223b55d010a0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лебідь Світлана Петрівна

+380432355007 ks_nch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М.І.Пирогова Вінницької обласної Ради"
Код ЄДРПОУ: 02011031
Вебсайт: http://vokl.org
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Пирогова, 46
Контактна особа: Лебідь Світлана Петрівна
+380432355007
ks_nch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 13:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 13:07
Очікувана вартість: 5 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 найменувань
Замки (навісні та врізні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21028, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Пирогова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2019 13:02
File0001.PDF
09 грудня 2019 13:02
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 грудня 2019 09:16
Дата відповіді: 11 грудня 2019 08:56
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглядатимуться усі пропозиції, що будуть відповідати характиристиці товару вказаній в тендерній документації.
-До участі в закупівлі допускаємо і фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ і платників ПДВ.Оцінюватиметься пропозиція як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ 4 875,00
UAH з ПДВ
4 875,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 13:00
паспорт.pdf
13 грудня 2019 13:00
Додаток _3 Цінова.pdf
13 грудня 2019 13:00
лист гарантія.pdf
13 грудня 2019 13:00
Свідоцтво ФОП.pdf
13 грудня 2019 13:00
Довідка платника.pdf
13 грудня 2019 13:00
код_паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ
#2450017154
Переможець 4 875,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 12:29

Документи

17 грудня 2019 12:29
File0005.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 12:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ
#2450017154
4 875,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2019 12:29
File0005.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
File0001.PDF укладений
24 грудня 2019 10:21