Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг з інформаційної допомоги щодо розробки та впровадження документів у закладі для впровадження системи управління безпечності харчових продуктів.
Очікувана вартість
10 870,16 UAH
UA-2019-12-09-001408-b 0388372026a34a639ec766fa8e52bf04
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Крикуха

+380969372369 dnz_olenka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Роменський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №3"Оленка" Роменської міської ради Сумської області
Код ЄДРПОУ: 34608197
Місцезнаходження: 42009, Україна , Сумська обл., м. Ромни, 5-й пров. Маяковського, 3 А
Контактна особа: Світлана Крикуха
+380969372369
dnz_olenka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуг з інформаційної допомоги щодо розробки та впровадження документів у закладі для впровадження системи управління безпечності харчових продуктів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42009, Україна, Сумська область, Ромни, 5-й пров. Маяковського , 3-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

09 грудня 2019 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУМСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ"
#02568064
Переможець 10 870,16
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 12:58

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 13:00
дог10870,16.pdf укладений
09 грудня 2019 12:59