Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Шафи офісні)
Очікувана вартість
4 800,00 UAH
UA-2019-12-09-001380-b 89b1417fd5404acbb990f24936b4c51e
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Жмурко Катерина Олександрівна

+380505305177 gimnastics2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДУ "ДЦОП з художньої гімнастики"
Код ЄДРПОУ: 40341074
Місцезнаходження: 01133, Україна , м. Київ обл., Київ, пров. Лабораторний, 7 А
Контактна особа: Жмурко Катерина Олександрівна
+380505305177
gimnastics2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 12:50
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 12:55
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 12:55
Очікувана вартість: 4 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,08%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Шафи офісні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, Відповідно до документації, місто, провулок Лабораторний, 7А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2019 12:50
12 Тендер Шкаф 09.12.2019 .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 10 грудня 2019 09:15
Дата відповіді: 10 грудня 2019 21:43
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Оцінка пропозицій учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель без урахування системи оподаткування учасника.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій