Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4, папір А3, факс-папір)
Очікувана вартість
641 077,00 UAH
UA-2019-12-09-001101-a ed9a197f21ad4e88bd2cd6392d503b08
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куценко Альона Павлівна

380444810129 upokyiv_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в м. Києві
Код ЄДРПОУ: 40109147
Місцезнаходження: 04050, Україна , місто Київ обл., Київ, вул. Студентська, 9
Контактна особа: Куценко Альона Павлівна
380444810129
upokyiv_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 18:43
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 26 грудня 2019 11:21
Очікувана вартість: 641 077,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 205,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


папір А4 - 6 600 пачок
папір А3 – 30 пачок
факс-папір – 300 пачок
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6930 штуки
Папір А4, папір А3, факс-папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, місто Київ, Київ, вул. Студентська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2019 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 18:44
УПО Київ тендерна документація папір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 10 грудня 2019 08:59
Дата відповіді: 13 грудня 2019 09:38
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу: - формат А4 - щільність аркушів у пачці-500 - щільність ISO 536 - 67-83гр/м2 - білизна ISO 11475 – від 161% - непрозорість ISO 2471 від 92% Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2. В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2. Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії. При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози. Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши пропозиції компанії «Парус Плюс» стосовно частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» стосовно зменшення щільності офісного паперу формату А4, повідомляю, про те, що в цьому немає потреби. Папір марки Berga Sped (Швеція) повністю відповідає потребам персоналу та не спричиняє механічного навантаження на елементи офісної техніки (принтери, копіювальні апарати тощо).
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 грудня 2019 10:35
Дата відповіді: 13 грудня 2019 09:36
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В тендерній документації все вказано.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 618 202,80
UAH з ПДВ
608 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сантарекс 633 960,00
UAH з ПДВ
613 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 січня 2020 16:24
Електронний підпис
08 січня 2020 16:24
Акцепт.rar
26 грудня 2019 15:05
Електронний підпис
26 грудня 2019 15:05
ЦП 2.pdf
24 грудня 2019 13:34
Електронний підпис
24 грудня 2019 13:34
Документи частина 3.rar
24 грудня 2019 13:34
Документи частина 2.pdf
24 грудня 2019 13:34
Документи частина 1.pdf

Публічні документи

24 грудня 2019 14:23
Електронний підпис
24 грудня 2019 14:21
СЕС Стора (Новий).pdf
24 грудня 2019 14:21
сантарекс статист .PDF
24 грудня 2019 14:21
документація0007.PDF
24 грудня 2019 14:21
витяг сантарекс 10 09 2019.pdf
24 грудня 2019 14:21
Zoom A4_ A3_4.3.2019.pdf
24 грудня 2019 14:21
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
24 грудня 2019 14:21
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf
24 грудня 2019 14:21
ISO9001_Paper_English.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ Сантарекс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 608 490,00
UAH з ПДВ
03 січня 2020 16:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2020 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
608 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2020 17:40
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
30 січня 2020 17:38
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 14:24
Договір папір.pdf укладений
16 січня 2020 14:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з технічною (механічною) помилкою було виправлено ціну за одиницю з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 8/29/7-ГСП/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML