Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Антисептичні та дезінфекційні засоби
Очікувана вартість
92 000,00 UAH
UA-2019-12-09-001063-b 5fefc873d99f48a4b832345cc406b9fd
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлия Щедрина

+380982319030 stomat2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД " СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА №2" ДНІПРОВСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 01983950
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Івана Мазепи, буд. 47
Контактна особа: Юлия Щедрина
+380982319030
stomat2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 11:59
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 14:00
Початок аукціону: 17 грудня 2019 13:22
Очікувана вартість: 92 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 920,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Вся інформація та технічні характеристики зазначені в документації (оголошення).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
537 штука
Антисептичні та дезінфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49017, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Івана Мазепи, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33631600-8 — Антисептичні та дезінфекційні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється шляхом безготівкового перерахування Замовником грошових коштів на рахунок Постачальника протягом 7-ми календарних днів з моменту приймання-передачі Товару, яка оформлюється шляхом підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (видаткової) накладної або акта приймання-передачі відповідно до умов Договору. У разі затримання та/або відсутності бюджетного фінансування Замовника розрахунок за Договором здійснюється протягом 5-ти робочих днів з дня отримання належного фінансування на рахунок останнього. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2019 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 11:59
Додаток 2.docx
09 грудня 2019 11:59
Додаток 4.doc
09 грудня 2019 11:59
Додаток 3.docx
09 грудня 2019 11:59
Додаток 1.doc
09 грудня 2019 11:59
оголошення закупівлі_дезы.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-09-001063-b.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 20 грудня 2019 16:18
Вимога!
Шановний! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, прописана вимога надання гарантійних листів від виробника - ця вимога протизаконна, є рішення АМКУ та Міністерства економічного розвитку і торгівлі, прописані режими використання з експозиціями характерні тільки певній торговій марці одного виробника, який дає хабарі. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2019 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" 74 085,00
UAH з ПДВ
74 085,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" 90 513,72
UAH з ПДВ
90 513,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 15:31
товар 2.pdf
13 грудня 2019 15:31
товар 1.pdf
13 грудня 2019 15:31
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 09:53
12.12.2019 дез UA-2019-12-09-001063-b.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРТУНАТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ"
#37308833
Відхилено 74 085,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2019 16:07
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
#36257034
Переможець 90 513,72
UAH з ПДВ
20 грудня 2019 16:08

Документи

20 грудня 2019 16:07
Електронний підпис
20 грудня 2019 16:07
протокол 7.pdf

Документи

20 грудня 2019 16:08
Електронний підпис
20 грудня 2019 16:08
протокол 27.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2019 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
#36257034
90 513,72
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 грудня 2019 16:08
Електронний підпис
20 грудня 2019 16:08
протокол 27.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 16:11
договір 238_24.12.2019_90513,72_75428,10.pdf укладений
24 грудня 2019 16:10