Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний
Очікувана вартість
14 800,00 UAH
UA-2019-12-09-000920-b 03102fc3b0e14c79883609c7d4cbc895
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гузенко Роман Володимирович

+380445660174 kpuzn_dar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 31722949
Місцезнаходження: 02121, Україна , Київська обл., Київ, вул. Горлівська 220
Контактна особа: Гузенко Роман Володимирович
+380445660174
kpuzn_dar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 11:37
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 11:42
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 11:42
Очікувана вартість: 14 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 74,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, Киев, вул. Тростянецька, 58А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Папір офісний Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2019 11:37
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
09 грудня 2019 11:37
ОГОЛОШЕННЯ-Товари.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 09 грудня 2019 13:45
Дата відповіді: 09 грудня 2019 15:09
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу: - формат А4 - щільність аркушів у пачці-500 - щільність ISO 536 - 67-83гр/м2 - білизна ISO 11475 – від 161% - непрозорість ISO 2471 від 92% Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2. В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2. Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії. При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози. Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ми комунальне підприємство, офісна техніка не нова і папір повинен бути більш щільним і якісним. Тому якщо Ви можете запропонувати товар із заявленими в закупівлі технічними характеристиками, ми раді будемо бачити Вас на аукціоні.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 грудня 2019 09:00
Дата відповіді: 10 грудня 2019 10:10
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В додатку 2 "Технічні вимоги" вказано "УВАГА!! Якщо пропонується товар, що є еквівалентом, то всі характеристики запропонованого еквіваленту товару повинні відповідати або бути кращими за характеристики товару, що є предметом закупівлі." В Ціновій пропозиції також існують колонки в яких повинні вказуватись виробники та характеристики товару.
Шановний Учаснику! Під час здійснення закупівель із використанням електронної системи закупівель (далі – ЕСЗ) замовником застосовується «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частині першої стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» 19.03.2019 №10. Відповідно до п.11 розділу ІІ – «На етапі розгляду пропозицій учасників електронна система закупівель (далі ЕСЗ) автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни.» Тому до участі в закупівлі допускаються ФОП-неплатники ПДВ, якщо вони задовольняють перелік документів вказаних в Додатку 1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Папірус Універсал 14 796,00
UAH з ПДВ
14 796,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 14:27
Довіреність
10 грудня 2019 11:54
14. ЛИСТ ЗГОДА.jpg
10 грудня 2019 11:54
13. Zoom A4_ A3_4.3.2019.pdf
10 грудня 2019 11:54
11. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.jpg
10 грудня 2019 11:54
10. ДОВІРЕНІСТЬ.jpg
10 грудня 2019 11:54
5. IBAN.pdf
10 грудня 2019 11:54
3. ПУ - статут - 10.10.2017.PDF
10 грудня 2019 11:54
1. Виписка з ЄДРЮО.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Папірус Універсал

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Папірус Універсал
#40959684
Переможець 14 796,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 15:00

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Папірус Універсал
#40959684
14 796,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
24 грудня 2019 09:06