Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цукор і супутня продукція (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
464 000,00 UAH
UA-2019-12-09-000767-a 89b26bc548ef4aa48aaa473a70540f40
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дирда Тетяна Олегівна

+380564907633 dzervo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142313
Місцезнаходження: 50006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20
Контактна особа: Дирда Тетяна Олегівна
+380564907633
dzervo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2019 15:45
Оскарження умов закупівлі: до 20 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2019 15:45
Початок аукціону: 26 грудня 2019 14:09
Очікувана вартість: 464 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15830000-5: Цукор і супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29000 кг
Цукор-пісок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Відповідно до документації, м. Кривий Ріг, відповідно до дислокації закладів освіти відділу освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2019 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 15:55
ТД цукор 2020 рік.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-23-000030 ● 31b01c07d0184aae84bda8f353feeef2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 березня 2020 16:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

23.03.2020 № 70

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 23.03.2020 № 70

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5
UA-2019-12-09-000767-a 09.12.2019 Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті Кривому Розі ради (код ЄДРПОУ 02142313) Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-24 14:53:41

Про внесення змін

У зв'язку з технічною помилкою рахувати підставою для проведення моніторингу є "Наказ №60 від 23.03.2020 року" замість "Наказ №70 від 23.03.2020 року" та "Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 23.03.2020 №60 замість "Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 23.03.2020 №70"

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-01 12:27:32

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 5830000-5 - Цукор і супутня продукція (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-09-000767-a) за процедурою відкриті торги з очікуваною вартістю 464 000,00 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1.Відповідно до п.11.1 Договору про закупівлю товару від 10.01.2020 №26 договір діє до 30.06.2020, тоді як в п.11.1 проекту договору (Додаток 4) тендерної документації Замовника договір діє до 31.12.2020 строк дії договору погоджено учасником-переможцем в тендерній пропозиції п.11.1 проект договору (файл проект договору.pdf).
Чому в порушення частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції ?
2.Чому в порушення пункту тринадцятого частини другої статті 22 в тендерній документації Замовника не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій ?
3.В пункті 13 розділу 2 тендерної документації прописано: "Особи, що мають намір взяти участь в закупівлі, мають скласти орієнтовний графік завозу продуктів до закладів освіти району з урахування графіку Замовника, що міститься у Додатку 5 та узгодити його з Замовником. Графік складається в письмовому вигляді, підписується Учасником та разом з супровідним листом подається Замовнику на узгодження в робочі дні та години за адресою місцезнаходження Замовника: 50006, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20, Дирда Тетяна Олегівна, заступник начальника відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради, голова тендерного комітету відділу освіти, 097-368-04-31. Замовник протягом одного робочого дня з моменту отримання графіку підписує та засвідчує печаткою наданий Учасником графік або повертає його на доопрацювання з обгрунтованими зауваженнями.
Сканований оригінал графіку завозу продуктів харчування, узгоджений з Замовником, повинен бути наданий у складі документів Учасника.
Чому не дотримано норму частини першої статті 14 Закону, де зазначено "Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель" ?
Аналізом тендерної пропозиції учасника-переможця торгів ФОП Рудь Алли Миколаївни встановлено, що документи, які виготовлені безпосередньо учасником торгів та оприлюднені ним у складі тендерної пропозиції, містять накладання підпису та печатки шляхом застосування текстового редактору та відповідно не є сканованими (більш детальна інформація викладена у файлі, що додається).
Чому пропозиція учасника торгів не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-06 11:20:35

Пояснення на запит моніторингу

Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради, код ЄДРПОУ 02142313, місцезнаходження: 50006, Україна, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Соборності, 20, виступив замовником процедури закупівлі за предметом закупівлі «Цукор і супутня продукція» (цукор-пісок), код ДК 021:2015 – 15830000-5 на очікувану вартість 464000,00 грн. з урахуванням ПДВ з метою їх постачання в заклади освіти Металургійного району у січні – червні 2020 року.
09.12.2019 року тендерним комітетом відділу освіти в електронній системі закупівель «ProZorro» розміщено оголошення № UA-2019-12-09-000767-a про проведення процедури закупівлі відкриті торги та завантажено тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету № 513 від 06.12.2019 року за вищезазначеним предметом закупівлі «Цукор і супутня продукція» (цукор-пісок), код ДК 021:2015 – 15830000-5.
Електронною системою автоматично визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 24.12.2019 р. о 15:45, початок аукціону 26.12.2019 р. о 14:09.
Відповідно до Реєстру отриманих пропозицій в аукціоні взяли участь 2 учасників:
ТОВ «ФУД ПОСТАЧ», первинна та остаточна цінова пропозиція – 464000,00 грн.,
ФОП «Рудь Алла Миколаївна», первинна та остаточна цінова пропозиція – 452400.00 грн.
За результатами оцінки електронної системи публічних закупівель «Prozorro» найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція учасника ФОП «Рудь Алла Миколаївна» з ціною 452400.00 грн. За результатами розгляду тендерним комітетом зазначеної пропозиції встановлено, що учасником на розгляд тендерного комітету у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель «Prozorro» завантажено документи (файли). Тендерний комітет розглянувши завантажені документи (файли) встановив, що дана тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації, у зв’язку з чим прийнято рішення про акцептування зазначеної пропозиції та визначення її переможцем процедури закупівлі (рішення № 542 від 27.12.2019 року).
Повідомлення про намір укласти договір, затверджене Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 року № 490 було оприлюднено на веб-порталі електронних закупівель, в ньому зазначено:
1. Найменування замовника: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 02142313
3. Місцезнаходження замовника: 50006, Україна, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20
4. Конкретна назва предмета закупівлі: «Цукор і супутня продукція»
5. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності): код ДК 021:2015 – 15830000-5
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:
цукор-пісок – 29000 кг
7. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: заклади освіти Металургійного району м. Кривого Рогу Дніпропетровської обл.
8. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: січень – червень 2020 року
9. Найменування учасника – переможця процедури закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи): ФОП «Рудь Алла Миколаївна»
10. Інформація про ціну пропозиції: 452400.00 грн.
З переможцем процедури закупівлі з економічно найвигіднішою пропозицією, за результатами аукціону, укладено договір на постачання цукру-піску до закладів освіти Металургійного району м. Кривого Рогу протягом січня-червня 2020 року - договір про закупівлю товару за державні кошти від 10.01.2020 року № 26. Зазначений договір оприлюднено на веб-порталі публічних закупівель в строки, визначені Законом України «Про публічні закупівлі».
1. ПОЯСНЕННЯ ЩОДО ПЕРШОГО ПИТАННЯ
Відповідно до Тендерної документації Замовника, затвердженої рішенням тендерного комітету № 513 від 06.12.2019 року до процедури закупівлі відкриті торги за предметом закупівлі «Цукор і супутня продукція», код ДК 021:2015 – 15830000-5, оприлюдненої під час розміщення оголошення на веб - порталі публічних закупівель «ProZorro», термін постачання товару встановлено у п.2 Інформація про предмет закупівлі Розділу І Загальні положення – строк поставки товарів: січень-червень 2020 року.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі публічних закупівель «ProZorro» (електронні форми, що самостійно заповнюються замовником при розміщенні оголошення) - кінцевий строк поставки товарів, виконання робі чи надання послуг: 30.06.2020 року.
Відповідно до п.5.1 Розділу V Поставка товару Додатку № 4 Тендерної документації Замовника «Проект договору про закупівлю товару за державні кошти № » - строк поставки товару (січень – червень 2020 року) згідно з графіком поставки товару.
Відповідно до Звіту, оприлюдненого на на веб-порталі публічних закупівель «ProZorro», про результати проведення процедури закупівлі: UA-2019-12-09-000767-a, дата формування звіту: 10 січня 2020 року, строк поставки товарів – до 30 червня 2020 року.
Отже, Замовником при укладанні договору на постачання цукру-піску до закладів освіти Металургійного району м. Кривого Рогу не порушено вимог тендерної документації Замовника, інформації, оприлюдненої оголошенні на веб-порталі публічних закупівель та документації тендерної пропозиції Учасника, зокрема ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» - умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Строк постачання товару, що є істотною умовою договору – чітко дотримано.
Щодо зазначення в Додатку № 4 «Проект договору про закупівлю товару за державні кошти №» Тендерної документації Замовника, а саме п. 11.1 Розділу XІ. Строк дії договору - цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2020 року, а також п.11.1 укладеного Договору про закупівлю товару за державні кошти № 26 від 10.01.2020 року - цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 30.06.2020 року пояснюємо наступне.
Особою, відповідальною за укладення договору про закупівлю, членом тендерного комітету Лисенко О.Є., здійснено формальну (технічну) помилку та невірно вказано строк дії договору при його укладанні. Зазначену помилку здійснено в силу людського фактору при складанні первинної документації та допущено технічну помилку чи певні технічні неточності, однак зазначені обставини не впливають на зміст господарської операції чи вчинення правочину.
Відповідно до статті 204 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом, або якщо він не визнаний судом недійсним. Зазначена норма ЦКУ встановлює презумпцію дійсності правочину. Пропозиція Переможця повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника за результатами проведеного аукціону та є найбільш економічно вигідною. З чого вбачається, що Постачальником повністю виконано умови тендерної документації Замовника, у зв’язку з чим його визнано переможцем процедури закупівлі та з ним укладено договір на постачання.
Технічну помилку здійснено вже при укладанні Договору про закупівлю товару за державні кошти № 26 від 10.01.2020 року та оприлюднено на веб-порталі публічних закупівель. Таким чином, зазначену технічну помилку можливо виправити лише шляхом укладання додаткової угоди № 1 до Договору про закупівлю за бюджетні кошти № 26 від 10.01.2020 року.
Відповідно до чинного законодавства України, джерело помилки не є самостійною підставою для визнання правочину недійсним, а має значення у разі спростування презумпції правомірності правочину та доведеності передбачених законом підстав його недійсності, лише для застосування додаткових майнових наслідків, установлених ч. 2 ст.229 ЦКУ.
Відповідно до ст. 229 ЦКУ якщо особа, яка вчинила правочин, помилилася щодо обставин, які мають істотне значення, такий правочин може бути визнаний судом недійсним. Істотне значення має помилка щодо природи правочину, прав та обов'язків сторін, таких властивостей і якостей речі, які значно знижують її цінність або можливість використання за цільовим призначенням. Підстави визнання правочину недійсним чітко визначено чинним законодавством, зокрема ст. 215 ЦКУ. Відповідно до п. 1 ст. 215 ЦКУ підставою недійсності правочину є недотримання в момент учинення правочину стороною (сторонами) вимог, установлених ч. 1–3, 5 та 6 ст. 203 ЦКУ, яка визначає загальні вимоги, дотримання яких є необхідним для чинності правочину, зокрема: зміст правочину не повинен суперечити цивільному законодавству; особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності; волевиявлення учасника правочину має бути вільним; правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним. Водночас правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
З вищенаведеного вбачається, що допущена технічна помилка членом тендерного комітету Лисенко О.Є. не тягне за собою наслідків недійсності правочину, тобто недійсності укладеного договору та може бути виправлена за двосторонньою згодою сторін правочину.
Розгляд зазначеного питання, що надійшло від Східного офісу Державної аудиторської служби України під час здійснення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі «Цукор і супутня продукція» (цукор-пісок), код ДК 021:2015 – 15830000-5 було розглянуто на засіданні тендерного комітету та винесено рішення про необхідність укладання додаткової угоди № 1 до договору про закупівлю товару за державні кошти № 26 від 10.01.2020 року (рішення № 212 від 10.01.2020 року). Зазначену додаткову угоду № 1 від 03.04.2020 року та рішення тендерного комітету № 212 від 10.01.2020 року оприлюднено в електронній системі публічних закупівель в строк, встановлений чинним законодавством України.
2. ПОЯСНЕННЯ ЩОДО ДРУГОГО ПИТАННЯ
Тендерною документацією Замовника, затвердженою рішенням тендерного комітету №513 від 06.12.2019 року, а саме Розділ ІІІ Подання тендерних пропозицій п. 1 Кінцевий строк подання тендерних пропозицій містить чітко визначене положення: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій автоматично визначається електронною системою закупівель та зазначається в оголошенні. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу.»
В оголошенні про закупівлю, що є складовою Тендерної документації Замовника, Замовником визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій 24.12.2020 року о 15:45. У період обговорення закупівлі – звернень за роз*ясненнями та з вимогами, а також у період оскарження, скарг до органу оскарження не надходило.
Так, віповідно до п.13 частини другої статті 22 Закону – тендерна документація повинна зокрема містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. При цьому згідно з частиною першою статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз*ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Поряд з цим, частиною другою статті 23 Закону встановлено, що замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі ршення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін, строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі публічних закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання залишалося не мене ніж сім днів. Отже, в такому випадку, кінцевий строк подання тендерних пропозицій зміниться.
Замовником в п. 1 Кінцевий строк подання тендерних пропозицій Розділу ІІІ Подання тендерних пропозицій Тендерної документації встановлено умову про те, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій автоматично визначається електронною системою закупівель та зазначається в оголошенні замовником, у зв*язку з тим, що тендерна документація до кожної процедури закупівлі, що підпадає під дію норм Закону України «Про публічні закупівлі» затверджується на засіданнях тендерного комітету відповідно до Річного плану закупівель відділу освіти та потреби закладів. Оскільки, Замовником є відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради, на балансі якого перебуває 38 закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти, кожного дня тендерним комітетом здійснюється великий обсяг повноважень задля забезпечення життєдіяльності закладів освіти Замовника, закупівлі товарів, робіт та послуг, у зв’язку з чим затверджена тендерна документація на засіданнях тендерного комітету може бути оприлюднена в електронній системі публічних закупівель не в день затвердження, а після спливу значної кількості часу, що унеможливлює проставлення точної дати та годин кінцевого терміну подання пропозицій саме в тендерній документації. На підставі чого, тендерний комітет Замовника визначає в тендерній документації, що кінцевий термін подання тендерної документації зазначається в оголошенні.
3. ПОЯСНЕННЯ ЩОДО ТРЕТЬОГО ПИТАННЯ

Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до пункту 3 Зміст тендерної пропозиції Розділу II. Підготовка тендерних пропозицій тендерної документації Замовника встановлено вимогу щодо осіб, що мають намір взяти участь в закупівлі, мають скласти орієнтовний графік завозу продуктів до закладів освіти району з урахування графіку Замовника, що міститься у Додатку 5 та узгодити його з Замовником. Графік складається в письмовому вигляді, підписується Учасником та разом з супровідним листом подається Замовнику на узгодження в робочі дні та години за адресою місцезнаходження Замовника: 50006, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20, Дирда Тетяна Олегівна, заступник начальника відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради, голова тендерного комітету відділу освіти, 097-368-04-31. Замовник протягом одного робочого дня з моменту отримання графіку підписує та засвідчує печаткою наданий Учасником графік або повертає його на доопрацювання з обґрунтованими зауваженнями. Сканований оригінал графіку завозу продуктів харчування, узгоджений з Замовником, повинен бути наданий у складі документів Учасника, тобто завантажений у складі тендерної пропозиції Учасника.
Зазначену вимогу Замовником встановлено у зв’язку з необхідністю безперебійного постачання продуктів харчування до закладів освіти району, з яких 13 закладів загальної середньої освіти, в них 7678 учнів та 21 заклад дошкільної освіти, в них 2488 вихованців. В закладах освіти гарячим харчуванням охоплено: 1-4 класи – 100 %, 5-11 класи – 67%, вихованці дошкільних закладів – 100 %.
Невиконання постачальниками умов тендерної документації Замовника, не поставки продуктів харчування вчасно відповідно до графіків та термінів завозу або не поставки продуктів харчування до закладів освіти взагалі з будь-яких причин призводить до порушення положень Постанови Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 року № 1591 «Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та інші нормативно-правові акти у сфері забезпечення безпечного та якісного харчування дітей.
Для безперебійного постачання продуктів харчування та відсутності ситуацій щодо не поставки товару учасники мають складати графіки завозу продуктів харчування з урахуванням режиму роботи закладів (днів та годин), графіку завозу продуктів харчування, часу на доставлення товару до закладу, розвантаження, перевірку якісних документів на товар, час на подолання відстані між закладами освіти та інше. Усі зазначені вимоги мають бути виважено враховані учасником при складанні графіку завозу продуктів харчування, у зв’язку з чим погоджені з замовником. Погоджений графік завантажується у складі тендерної пропозиції учасника через електронну систему публічних закупівель. Зазначену вимога жодним чином не порушує принципів здійснення закупівель та вимог частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окрім того, згідно з частиною першою статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз*ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. У період обговорення закупівлі – звернень за роз*ясненнями та з вимогами, а також у період оскарження, скарг до органу оскарження не надходило.
Переможцем процедури закупівлі ФОП «Рудь А.М.» завантажено погоджений графік постачання продуктів харчування в заклади освіти виконкому Металургійної районної у місті ради на січень-червень 2020 року, погоджений з відділом освіти виконкому Металургійної районної у місті ради. (вих. № 23 від 20.12.2020 року) у складі тендерної пропозиції через електронну систему публічних закупівель.

4. ПОЯСНЕННЯ ЩОДО ЧЕТВЕТОГО ПИТАННЯ

Відповідно до Тендерної документації Замовника, затвердженої рішенням тендерного комітету № 513 від 06.12.2019 року, а саме Розділ ІІ Підготовка тендерних пропозицій пункт 2 Оформлення тендерних попозицій визначає:
Тендерна пропозиція надається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному виді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Всі документи подаються в окремому файлі. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію.
Також в тендерній документації Замовника визначено документи, що мають бути подані у складі тендерної пропозиції учасника. Усі сторінки, що містять текст тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі, повинні містити підпис Уповноваженої (посадової) особи Учасника процедури закупівлі (підпис із зазначенням прізвища, ініціалів уповноваженої (посадової) особи Учасника) та відтиск печатки у разі наявності печатки підприємства.
Жодних інших вимог щодо формату документів тендерної пропозиції учасника у тендерній документації Замовника не міститься. Замовник не може надати пояснення щодо можливого накладання підпису та печатки переможцем шляхом застосування текстового редактору, оскільки у складі тендерного комітету відсутні фахівці з комп’ютерних технологій або фахівці, що здійснюють експертизу справжності печаток, підписів та наданих документів.
Учасником ФОП «Рудь А.М.» на вимогу тендерної документації Замовника, завантажено файли тендерної пропозиції. За результатами розгляду тендерним комітетом зазначеної пропозиції встановлено, що учасником у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель «Prozorro» завантажено документи (файли) у форматі pdf. Тендерний комітет розглянувши завантажені документи (файли) встановив, що дана тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації, у зв’язку з чим прийнято рішення про акцептування зазначеної пропозиції та визначення її переможцем процедури закупівлі (рішення № 542 від 27.12.2019 року).
Також зазначаємо, що учасник несе повну відповідальність за достовірність інформації, наданої у складі тендерної пропозиції.
З повагою,

Начальник відділу освіти Максим Новіков

Заступник голови
тендерного комітету Ганна Шмуляк

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-01 12:59:27

Про надання пояснень

Додаток до запиту

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-06 11:24:57

Пояснення на запит моніторингу

Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради, код ЄДРПОУ 02142313, місцезнаходження: 50006, Україна, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Соборності, 20, виступив замовником процедури закупівлі за предметом закупівлі «Цукор і супутня продукція» (цукор-пісок), код ДК 021:2015 – 15830000-5 на очікувану вартість 464000,00 грн. з урахуванням ПДВ з метою їх постачання в заклади освіти Металургійного району у січні – червні 2020 року.
09.12.2019 року тендерним комітетом відділу освіти в електронній системі закупівель «ProZorro» розміщено оголошення № UA-2019-12-09-000767-a про проведення процедури закупівлі відкриті торги та завантажено тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету № 513 від 06.12.2019 року за вищезазначеним предметом закупівлі «Цукор і супутня продукція» (цукор-пісок), код ДК 021:2015 – 15830000-5.
Електронною системою автоматично визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 24.12.2019 р. о 15:45, початок аукціону 26.12.2019 р. о 14:09.
Відповідно до Реєстру отриманих пропозицій в аукціоні взяли участь 2 учасників:
ТОВ «ФУД ПОСТАЧ», первинна та остаточна цінова пропозиція – 464000,00 грн.,
ФОП «Рудь Алла Миколаївна», первинна та остаточна цінова пропозиція – 452400.00 грн.
За результатами оцінки електронної системи публічних закупівель «Prozorro» найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція учасника ФОП «Рудь Алла Миколаївна» з ціною 452400.00 грн. За результатами розгляду тендерним комітетом зазначеної пропозиції встановлено, що учасником на розгляд тендерного комітету у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель «Prozorro» завантажено документи (файли). Тендерний комітет розглянувши завантажені документи (файли) встановив, що дана тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації, у зв’язку з чим прийнято рішення про акцептування зазначеної пропозиції та визначення її переможцем процедури закупівлі (рішення № 542 від 27.12.2019 року).
Повідомлення про намір укласти договір, затверджене Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 року № 490 було оприлюднено на веб-порталі електронних закупівель, в ньому зазначено:
1. Найменування замовника: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 02142313
3. Місцезнаходження замовника: 50006, Україна, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20
4. Конкретна назва предмета закупівлі: «Цукор і супутня продукція»
5. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності): код ДК 021:2015 – 15830000-5
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:
цукор-пісок – 29000 кг
7. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: заклади освіти Металургійного району м. Кривого Рогу Дніпропетровської обл.
8. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: січень – червень 2020 року
9. Найменування учасника – переможця процедури закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи): ФОП «Рудь Алла Миколаївна»
10. Інформація про ціну пропозиції: 452400.00 грн.
З переможцем процедури закупівлі з економічно найвигіднішою пропозицією, за результатами аукціону, укладено договір на постачання цукру-піску до закладів освіти Металургійного району м. Кривого Рогу протягом січня-червня 2020 року - договір про закупівлю товару за державні кошти від 10.01.2020 року № 26. Зазначений договір оприлюднено на веб-порталі публічних закупівель в строки, визначені Законом України «Про публічні закупівлі».
1. ПОЯСНЕННЯ ЩОДО ПЕРШОГО ПИТАННЯ
Відповідно до Тендерної документації Замовника, затвердженої рішенням тендерного комітету № 513 від 06.12.2019 року до процедури закупівлі відкриті торги за предметом закупівлі «Цукор і супутня продукція», код ДК 021:2015 – 15830000-5, оприлюдненої під час розміщення оголошення на веб - порталі публічних закупівель «ProZorro», термін постачання товару встановлено у п.2 Інформація про предмет закупівлі Розділу І Загальні положення – строк поставки товарів: січень-червень 2020 року.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі публічних закупівель «ProZorro» (електронні форми, що самостійно заповнюються замовником при розміщенні оголошення) - кінцевий строк поставки товарів, виконання робі чи надання послуг: 30.06.2020 року.
Відповідно до п.5.1 Розділу V Поставка товару Додатку № 4 Тендерної документації Замовника «Проект договору про закупівлю товару за державні кошти № » - строк поставки товару (січень – червень 2020 року) згідно з графіком поставки товару.
Відповідно до Звіту, оприлюдненого на на веб-порталі публічних закупівель «ProZorro», про результати проведення процедури закупівлі: UA-2019-12-09-000767-a, дата формування звіту: 10 січня 2020 року, строк поставки товарів – до 30 червня 2020 року.
Отже, Замовником при укладанні договору на постачання цукру-піску до закладів освіти Металургійного району м. Кривого Рогу не порушено вимог тендерної документації Замовника, інформації, оприлюдненої оголошенні на веб-порталі публічних закупівель та документації тендерної пропозиції Учасника, зокрема ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» - умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Строк постачання товару, що є істотною умовою договору – чітко дотримано.
Щодо зазначення в Додатку № 4 «Проект договору про закупівлю товару за державні кошти №» Тендерної документації Замовника, а саме п. 11.1 Розділу XІ. Строк дії договору - цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2020 року, а також п.11.1 укладеного Договору про закупівлю товару за державні кошти № 26 від 10.01.2020 року - цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 30.06.2020 року пояснюємо наступне.
Особою, відповідальною за укладення договору про закупівлю, членом тендерного комітету Лисенко О.Є., здійснено формальну (технічну) помилку та невірно вказано строк дії договору при його укладанні. Зазначену помилку здійснено в силу людського фактору при складанні первинної документації та допущено технічну помилку чи певні технічні неточності, однак зазначені обставини не впливають на зміст господарської операції чи вчинення правочину.
Відповідно до статті 204 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом, або якщо він не визнаний судом недійсним. Зазначена норма ЦКУ встановлює презумпцію дійсності правочину. Пропозиція Переможця повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника за результатами проведеного аукціону та є найбільш економічно вигідною. З чого вбачається, що Постачальником повністю виконано умови тендерної документації Замовника, у зв’язку з чим його визнано переможцем процедури закупівлі та з ним укладено договір на постачання.
Технічну помилку здійснено вже при укладанні Договору про закупівлю товару за державні кошти № 26 від 10.01.2020 року та оприлюднено на веб-порталі публічних закупівель. Таким чином, зазначену технічну помилку можливо виправити лише шляхом укладання додаткової угоди № 1 до Договору про закупівлю за бюджетні кошти № 26 від 10.01.2020 року.
Відповідно до чинного законодавства України, джерело помилки не є самостійною підставою для визнання правочину недійсним, а має значення у разі спростування презумпції правомірності правочину та доведеності передбачених законом підстав його недійсності, лише для застосування додаткових майнових наслідків, установлених ч. 2 ст.229 ЦКУ.
Відповідно до ст. 229 ЦКУ якщо особа, яка вчинила правочин, помилилася щодо обставин, які мають істотне значення, такий правочин може бути визнаний судом недійсним. Істотне значення має помилка щодо природи правочину, прав та обов'язків сторін, таких властивостей і якостей речі, які значно знижують її цінність або можливість використання за цільовим призначенням. Підстави визнання правочину недійсним чітко визначено чинним законодавством, зокрема ст. 215 ЦКУ. Відповідно до п. 1 ст. 215 ЦКУ підставою недійсності правочину є недотримання в момент учинення правочину стороною (сторонами) вимог, установлених ч. 1–3, 5 та 6 ст. 203 ЦКУ, яка визначає загальні вимоги, дотримання яких є необхідним для чинності правочину, зокрема: зміст правочину не повинен суперечити цивільному законодавству; особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності; волевиявлення учасника правочину має бути вільним; правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним. Водночас правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
З вищенаведеного вбачається, що допущена технічна помилка членом тендерного комітету Лисенко О.Є. не тягне за собою наслідків недійсності правочину, тобто недійсності укладеного договору та може бути виправлена за двосторонньою згодою сторін правочину.
Розгляд зазначеного питання, що надійшло від Східного офісу Державної аудиторської служби України під час здійснення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі «Цукор і супутня продукція» (цукор-пісок), код ДК 021:2015 – 15830000-5 було розглянуто на засіданні тендерного комітету та винесено рішення про необхідність укладання додаткової угоди № 1 до договору про закупівлю товару за державні кошти № 26 від 10.01.2020 року (рішення № 212 від 10.01.2020 року). Зазначену додаткову угоду № 1 від 03.04.2020 року та рішення тендерного комітету № 212 від 10.01.2020 року оприлюднено в електронній системі публічних закупівель в строк, встановлений чинним законодавством України.
2. ПОЯСНЕННЯ ЩОДО ДРУГОГО ПИТАННЯ
Тендерною документацією Замовника, затвердженою рішенням тендерного комітету №513 від 06.12.2019 року, а саме Розділ ІІІ Подання тендерних пропозицій п. 1 Кінцевий строк подання тендерних пропозицій містить чітко визначене положення: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій автоматично визначається електронною системою закупівель та зазначається в оголошенні. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу.»
В оголошенні про закупівлю, що є складовою Тендерної документації Замовника, Замовником визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій 24.12.2020 року о 15:45. У період обговорення закупівлі – звернень за роз*ясненнями та з вимогами, а також у період оскарження, скарг до органу оскарження не надходило.
Так, віповідно до п.13 частини другої статті 22 Закону – тендерна документація повинна зокрема містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. При цьому згідно з частиною першою статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз*ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Поряд з цим, частиною другою статті 23 Закону встановлено, що замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі ршення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін, строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі публічних закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання залишалося не мене ніж сім днів. Отже, в такому випадку, кінцевий строк подання тендерних пропозицій зміниться.
Замовником в п. 1 Кінцевий строк подання тендерних пропозицій Розділу ІІІ Подання тендерних пропозицій Тендерної документації встановлено умову про те, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій автоматично визначається електронною системою закупівель та зазначається в оголошенні замовником, у зв*язку з тим, що тендерна документація до кожної процедури закупівлі, що підпадає під дію норм Закону України «Про публічні закупівлі» затверджується на засіданнях тендерного комітету відповідно до Річного плану закупівель відділу освіти та потреби закладів. Оскільки, Замовником є відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради, на балансі якого перебуває 38 закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти, кожного дня тендерним комітетом здійснюється великий обсяг повноважень задля забезпечення життєдіяльності закладів освіти Замовника, закупівлі товарів, робіт та послуг, у зв’язку з чим затверджена тендерна документація на засіданнях тендерного комітету може бути оприлюднена в електронній системі публічних закупівель не в день затвердження, а після спливу значної кількості часу, що унеможливлює проставлення точної дати та годин кінцевого терміну подання пропозицій саме в тендерній документації. На підставі чого, тендерний комітет Замовника визначає в тендерній документації, що кінцевий термін подання тендерної документації зазначається в оголошенні.
3. ПОЯСНЕННЯ ЩОДО ТРЕТЬОГО ПИТАННЯ

Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до пункту 3 Зміст тендерної пропозиції Розділу II. Підготовка тендерних пропозицій тендерної документації Замовника встановлено вимогу щодо осіб, що мають намір взяти участь в закупівлі, мають скласти орієнтовний графік завозу продуктів до закладів освіти району з урахування графіку Замовника, що міститься у Додатку 5 та узгодити його з Замовником. Графік складається в письмовому вигляді, підписується Учасником та разом з супровідним листом подається Замовнику на узгодження в робочі дні та години за адресою місцезнаходження Замовника: 50006, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20, Дирда Тетяна Олегівна, заступник начальника відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради, голова тендерного комітету відділу освіти, 097-368-04-31. Замовник протягом одного робочого дня з моменту отримання графіку підписує та засвідчує печаткою наданий Учасником графік або повертає його на доопрацювання з обґрунтованими зауваженнями. Сканований оригінал графіку завозу продуктів харчування, узгоджений з Замовником, повинен бути наданий у складі документів Учасника, тобто завантажений у складі тендерної пропозиції Учасника.
Зазначену вимогу Замовником встановлено у зв’язку з необхідністю безперебійного постачання продуктів харчування до закладів освіти району, з яких 13 закладів загальної середньої освіти, в них 7678 учнів та 21 заклад дошкільної освіти, в них 2488 вихованців. В закладах освіти гарячим харчуванням охоплено: 1-4 класи – 100 %, 5-11 класи – 67%, вихованці дошкільних закладів – 100 %.
Невиконання постачальниками умов тендерної документації Замовника, не поставки продуктів харчування вчасно відповідно до графіків та термінів завозу або не поставки продуктів харчування до закладів освіти взагалі з будь-яких причин призводить до порушення положень Постанови Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 року № 1591 «Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та інші нормативно-правові акти у сфері забезпечення безпечного та якісного харчування дітей.
Для безперебійного постачання продуктів харчування та відсутності ситуацій щодо не поставки товару учасники мають складати графіки завозу продуктів харчування з урахуванням режиму роботи закладів (днів та годин), графіку завозу продуктів харчування, часу на доставлення товару до закладу, розвантаження, перевірку якісних документів на товар, час на подолання відстані між закладами освіти та інше. Усі зазначені вимоги мають бути виважено враховані учасником при складанні графіку завозу продуктів харчування, у зв’язку з чим погоджені з замовником. Погоджений графік завантажується у складі тендерної пропозиції учасника через електронну систему публічних закупівель. Зазначену вимога жодним чином не порушує принципів здійснення закупівель та вимог частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окрім того, згідно з частиною першою статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз*ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. У період обговорення закупівлі – звернень за роз*ясненнями та з вимогами, а також у період оскарження, скарг до органу оскарження не надходило.
Переможцем процедури закупівлі ФОП «Рудь А.М.» завантажено погоджений графік постачання продуктів харчування в заклади освіти виконкому Металургійної районної у місті ради на січень-червень 2020 року, погоджений з відділом освіти виконкому Металургійної районної у місті ради. (вих. № 23 від 20.12.2020 року) у складі тендерної пропозиції через електронну систему публічних закупівель.

4. ПОЯСНЕННЯ ЩОДО ЧЕТВЕТОГО ПИТАННЯ

Відповідно до Тендерної документації Замовника, затвердженої рішенням тендерного комітету № 513 від 06.12.2019 року, а саме Розділ ІІ Підготовка тендерних пропозицій пункт 2 Оформлення тендерних попозицій визначає:
Тендерна пропозиція надається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному виді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Всі документи подаються в окремому файлі. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію.
Також в тендерній документації Замовника визначено документи, що мають бути подані у складі тендерної пропозиції учасника. Усі сторінки, що містять текст тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі, повинні містити підпис Уповноваженої (посадової) особи Учасника процедури закупівлі (підпис із зазначенням прізвища, ініціалів уповноваженої (посадової) особи Учасника) та відтиск печатки у разі наявності печатки підприємства.
Жодних інших вимог щодо формату документів тендерної пропозиції учасника у тендерній документації Замовника не міститься. Замовник не може надати пояснення щодо можливого накладання підпису та печатки переможцем шляхом застосування текстового редактору, оскільки у складі тендерного комітету відсутні фахівці з комп’ютерних технологій або фахівці, що здійснюють експертизу справжності печаток, підписів та наданих документів.
Учасником ФОП «Рудь А.М.» на вимогу тендерної документації Замовника, завантажено файли тендерної пропозиції. За результатами розгляду тендерним комітетом зазначеної пропозиції встановлено, що учасником у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель «Prozorro» завантажено документи (файли) у форматі pdf. Тендерний комітет розглянувши завантажені документи (файли) встановив, що дана тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації, у зв’язку з чим прийнято рішення про акцептування зазначеної пропозиції та визначення її переможцем процедури закупівлі (рішення № 542 від 27.12.2019 року).
Також зазначаємо, що учасник несе повну відповідальність за достовірність інформації, наданої у складі тендерної пропозиції.
З повагою,

Начальник відділу освіти Максим Новіков

Заступник голови
тендерного комітету Ганна Шмуляк

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-12-24 13:35:17

Роз'яснення щодо висновку

Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель, встановлених за результатами моніторингу Східного офісу Держаудитслужби України за процедурою закупівлі відкриті торги за предметом закупівлі «Цукор і супутня продукція» (цукор-пісок), код ДК 021:2015 – 15830000-5 в електронній системі публічних закупівель «ProZorro», ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-09-000767-a повідомляє наступне. На засіданні тендерного комітету 15.04.2020 року уважно розглянуто інформацію Східного офісу Держаудитслужби України про результати моніторингу, оприлюднені в електронній системі. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби рекомендував здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Так, тендерним комітетом відділу освіти 15.04.2020 року винесено відповідне рішення № 226 про припинення дії договору про закупівлю товару за державні кошти № 26 від 10.01.2020 року на постачання цукру-піску до закладів освіти району шляхом укладення додаткової угоди до договору. Зазначене рішення оприлюднене в електронній системі публічних закупівель у той же день. З повагою, Заступник начальника відділу освіти, голова тендерного комітету Тетяна Дирда

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель, встановлених за результатами моніторингу Східного офісу Держаудитслужби України за процедурою закупівлі відкриті торги за предметом закупівлі «Цукор і супутня продукція» (цукор-пісок), код ДК 021:2015 – 15830000-5 в електронній системі публічних закупівель «ProZorro», ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-09-000767-a повідомляє наступне. На засіданні тендерного комітету 15.04.2020 року уважно розглянуто інформацію Східного офісу Держаудитслужби України про результати моніторингу, оприлюднені в електронній системі. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби рекомендував здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Так, тендерним комітетом відділу освіти 15.04.2020 року винесено відповідне рішення № 226 про припинення дії договору про закупівлю товару за державні кошти № 26 від 10.01.2020 року на постачання цукру-піску до закладів освіти району шляхом укладення додаткової угоди до договору. Зазначене рішення оприлюднене в електронній системі публічних закупівель у той же день. З повагою, Заступник начальника відділу освіти, голова тендерного комітету Тетяна Дирда

2020-04-15 16:03:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Рудь Алла Миколаївна 452 400,00
UAH з ПДВ
452 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 464 000,00
UAH з ПДВ
464 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2019 11:24
Електронний підпис
24 грудня 2019 10:13
цінова.pdf
24 грудня 2019 08:55
проект договору.pdf
24 грудня 2019 08:55
ст. 17.pdf
24 грудня 2019 08:55
1 інші вимоги.pdf
24 грудня 2019 08:55
1 досвід.pdf
24 грудня 2019 08:55
1 працівники.pdf
24 грудня 2019 08:55
1 МТБ.pdf
24 грудня 2019 08:55
цінова.pdf

Публічні документи

24 грудня 2019 09:13
СТАТУТНІ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Рудь Алла Миколаївна

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Рудь Алла Миколаївна
#2493307962
Переможець 452 400,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 16:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2019 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Рудь Алла Миколаївна
#2493307962
452 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2020 15:57
акт виконаних робіт укладений
15 квітня 2020 15:56
Електронний підпис укладений
15 квітня 2020 15:51
ду 2 дог 26.PDF зміни до договору
15 квітня 2020 15:50
Електронний підпис укладений
04 квітня 2020 18:02
ду 1 договір 26.PDF зміни до договору
04 квітня 2020 18:00
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 16:55
договір 26 укладений
10 січня 2020 16:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у зв'язку з припиненням дії договору
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 січня 2020 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 113 164,50
UAH
Причини розірвання договору: Усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель