Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») – 33750000-2 – Засоби для догляду за малюками (Підгузки для дорослих НК 024:2019: 11239 – підгузник для дорослих; Підгузки дитячі НК 024:2019: 35008 – дитячий підгузник)
Очікувана вартість
246 956,00 UAH
UA-2019-12-09-000761-c ● 797d4c6732fa4465aafea7755f6d6a81
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38455891 |
Місцезнаходження: | 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 44/2 |
Контактна особа: |
Бачинська Надія 380675807308 cpmsd2903@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2019 11:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 грудня 2019 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 грудня 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 26 грудня 2019 13:05 |
Очікувана вартість: | 246 956,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 234,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
на потребу 2020 року
кошти місцевого бюджету
UA-P-2019-12-09-001223-c
кошти місцевого бюджету
UA-P-2019-12-09-001223-c
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
900 штуки
Підгузки для дорослих НК 024:2019: 11239 – підгузник для дорослих (S)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Житомирська, 44/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
3900 штуки
Підгузки для дорослих НК 024:2019: 11239 – підгузник для дорослих (М)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Житомирська, 44/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
7200 штуки
Підгузки для дорослих НК 024:2019: 11239 – підгузник для дорослих (L)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Житомирська, 44/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
3600 штуки
Підгузки для дорослих НК 024:2019: 11239 – підгузник для дорослих (ХL)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Житомирська, 44/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
2320 штуки
Підгузки дитячі НК 024:2019: 35008 – дитячий підгузник (5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Житомирська, 44/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник
5400 штуки
Підгузки дитячі НК 024:2019: 35008 – дитячий підгузник (6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Житомирська, 44/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється після поставки Товару (на протязі 5 банківських днів при наявності бюджетного фінансування) до місця призначення і надання Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту прийому-передачі товару. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2019 10:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2019 10:14 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx | |
12 грудня 2019 10:13 |
ТД підгузки зі змінами.docx | |
09 грудня 2019 11:48 |
ТД підгузки.docx |
12 грудня 2019 10:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 грудня 2019 10:14 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
|
|||
12 грудня 2019 10:13 |
ТД підгузки зі змінами.docx
|
|||
09 грудня 2019 11:48 |
ТД підгузки.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість поставок
Дата подання: 10 грудня 2019 13:16
Дата відповіді: 10 грудня 2019 15:12
Доброго дня.
Поставки щомісяця? Дякуємо
Відповідь: Добрий день! Постачання товарів здійснюється партіями відповідно до замовлень (заявок) Покупця. Постачання має проводитись не частіше одного разу на місяць.
Постачання
Дата подання: 10 грудня 2019 13:17
Дата відповіді: 10 грудня 2019 15:12
Доброго дня. Постачання на який поверх здійснюється? Новою поштою прийматимете товар?
Відповідь: Добрий день! Поставка товару здійснюється на другий поверх двоповерхового приміщення. Так наші постачальники часто користуються послугами експрес-доставки документів, вантажів і посилок «Нова пошта».
Щодо підтвердження виконання
Дата подання: 11 грудня 2019 11:35
Дата відповіді: 11 грудня 2019 12:30
Доброго дня. Учасником має бути подано всі видаткові і товаротранспортні накладні по аналогічному договору, чи тільки частково (1-2 поставки)?
Відповідь: Добрий день! Згідно п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону »розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»
Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог статті 16 Закону, а саме:
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору;
5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.5. цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
- копію не менше 1-го виконаного (частково виконаного) аналогічного договору (разом з усіма додатками, якщо наявність таких передбачається змістом договору);
- позитивний відгук від замовника згідно виконання аналогічного договору, копію якого надано у складі пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (якщо такий є), за підписом замовника, а також містити інформацію про найменування товару згідно такого договору
- копії видаткових накладних по аналогічному договору
Інформація може надаватися про договір, який виконується.
Виходячи з вищенаведеного тендерний комітет КНП «ЦПМСД» Бердичівської міської ради повідомляє наступне: якщо умовами договору, який учасник подає на розгляд тендерного комітету замовника, як аналогічний визначено, що видаткові і товаротранспортні накладні є невід’ємною частиною договору, то учасник має подати всі наявні по аналогічному договору видаткові та товаротранспортні накладні.
Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог статті 16 Закону, а саме:
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору;
5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.5. цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
- копію не менше 1-го виконаного (частково виконаного) аналогічного договору (разом з усіма додатками, якщо наявність таких передбачається змістом договору);
- позитивний відгук від замовника згідно виконання аналогічного договору, копію якого надано у складі пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (якщо такий є), за підписом замовника, а також містити інформацію про найменування товару згідно такого договору
- копії видаткових накладних по аналогічному договору
Інформація може надаватися про договір, який виконується.
Виходячи з вищенаведеного тендерний комітет КНП «ЦПМСД» Бердичівської міської ради повідомляє наступне: якщо умовами договору, який учасник подає на розгляд тендерного комітету замовника, як аналогічний визначено, що видаткові і товаротранспортні накладні є невід’ємною частиною договору, то учасник має подати всі наявні по аналогічному договору видаткові та товаротранспортні накладні.
Щодо одиниці виміру
Дата подання: 11 грудня 2019 11:54
Дата відповіді: 11 грудня 2019 12:31
Доброго дня. Чи не буде причиною для дискваліфікації якщо учасником буде подано цінову пропозицію в упаковках, при умові зазначення кількості штук в упаковці та збереженні загальної кількості всіх розмірів. Адже продукт постачатиметься в цілісній заводській упаковці, відповідно і видаткова накладна має містити в собі упаковку. Дякуємо
Відповідь: Добрий день! Кількість підгузків вказана з урахуванням потреби для забезпечення інвалідів і дітей-інвалідів технічними та іншими засобами. Кожен виробник має свою кількість підгузків в упаковці. Тому учасника, який подасть цінову пропозицію в упаковках (із збереженням кількості по розмірам) не буде дискваліфіковано.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 13:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Б"777"" |
187 556,68
UAH з ПДВ
|
187 556,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КАПРІ АЛЬФА |
228 540,90
UAH з ПДВ
|
228 540,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІН-ВЕРСІЯ" |
246 643,30
UAH з ПДВ
|
246 643,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Б"777"" #35662229 |
Відхилено |
187 556,68
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2019 08:40
|
ТОВ КАПРІ АЛЬФА #34394605 |
Відхилено |
228 540,90
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2019 09:27
|
ТОВ "ІН-ВЕРСІЯ" #37129488 |
Переможець |
246 643,30
UAH з ПДВ
|
03 січня 2020 12:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2020 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2020 13:07
|
ІнВерсія підгузуки.PDF | укладений |
15 січня 2020 13:05
|