Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання термогігрометрів
Очікувана вартість
21 000,00 UAH
UA-2019-12-09-000625-a 302c3951c6134e74ad092e0fba8e15ca
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

+380444255381 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Введенська 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
+380444255381
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 18:00
Очікувана вартість: 21 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38930000-3: Пристрої для вимірювання вологості та вологи


згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 38930000-3 «Пристрої для вимірювання вологості та вологи» (Придбання термогігрометрів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 шт
Придбання термогігрометрів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 38930000-3 — Пристрої для вимірювання вологості та вологи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2019 14:46
Вимоги.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 грудня 2019 09:26
Дата відповіді: 10 грудня 2019 09:32
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Товар повинен відповідати технічним та якісним характеристикам відповідно до дод.№1. 2) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА 20 286,00
UAH з ПДВ
20 286,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 12:56
Цінова + вимога.pdf
11 грудня 2019 12:56
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
11 грудня 2019 12:56
Довідка про досвід.pdf
11 грудня 2019 12:56
Довідка СТ.17.pdf
11 грудня 2019 12:56
ЕКО.pdf
11 грудня 2019 12:56
ПАСПОРТ 12,13.pdf
11 грудня 2019 12:56
ПАСПОРТ 10,11 (1) (1).pdf
11 грудня 2019 12:56
ДОВІДКА документи.pdf
11 грудня 2019 12:56
ПАСПОРТ 2,3 .pdf
11 грудня 2019 12:56
ПАСПОРТ 1.pdf
11 грудня 2019 12:56
ИНН код.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА
#3072602781
Відхилено 20 286,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 10:37

Документи

12 грудня 2019 10:37
Витяг з протоколу

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій