Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
комп'ютерна та офісна техніка (детальний опис в окремому файлі)
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2019-12-09-000525-c ● 431575e725d845fda3998f37d290de65
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент охорони здоров′я населення Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02012674 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпропетровськ, пр. Д.Яворницького, 75А |
Контактна особа: |
Кривцова Леся Валеріївна 380567446299,380667106709 krivtsova.gorzdrav@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2019 11:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2019 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2019 09:05 |
Очікувана вартість: | 40 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30000000-9: Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
комп'ютерна та офісна техніка (детальний опис в окремому файлі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2019
—
24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30000000-9 — Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | комп'ютерна та офісна техніка (детальний опис в окремому файлі) | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2019 10:57 |
ТУ _40 000.doc |
10 грудня 2019 10:57 |
Запит.docx |
10 грудня 2019 10:57 |
ТУ _40 000.doc
|
||||||
10 грудня 2019 10:57 |
Запит.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 грудня 2019 08:53
Дата відповіді: 10 грудня 2019 11:02
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При формуванні Запиту для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі – Запит) в п. 2.1. нами було вказано конкретні моделі комп’ютерної та офісної техніки, оскільки дані моделі найбільш задовольняють наші виробничі потреби. Також, в Запиті та в загальних вимогах до закупівлі було чітко зазначено «аналоги та еквіваленти не розглядаються».
Щодо зобов’язання всіх учасників закупівлі вказувати конкретні моелі, то дана вимога викладена в п. 5 Запиту.
При оцінці пропозицій від ФОП неплатників ПДВ запропонована ним вартість буде розглядатися як остаточна.
Щодо зобов’язання всіх учасників закупівлі вказувати конкретні моелі, то дана вимога викладена в п. 5 Запиту.
При оцінці пропозицій від ФОП неплатників ПДВ запропонована ним вартість буде розглядатися як остаточна.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК" #42929861 |
Переможець |
39 480,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 13:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Рішення _ТОВ ЕКО ДРУК.pdf | укладений |
18 грудня 2019 14:29
|