Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп'ютерна та офісна техніка (детальний опис в окремому файлі)
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2019-12-09-000525-c 431575e725d845fda3998f37d290de65
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кривцова Леся Валеріївна

380567446299
380667106709
krivtsova.gorzdrav@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров′я населення Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02012674
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпропетровськ, пр. Д.Яворницького, 75А
Контактна особа: Кривцова Леся Валеріївна
380567446299,380667106709
krivtsova.gorzdrav@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 11:07
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 09:05
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30000000-9: Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
комп'ютерна та офісна техніка (детальний опис в окремому файлі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2019  —  24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30000000-9 — Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару комп'ютерна та офісна техніка (детальний опис в окремому файлі) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2019 10:57
ТУ _40 000.doc
10 грудня 2019 10:57
Запит.docx
10 грудня 2019 10:57
ТУ _40 000.doc
09 грудня 2019 11:09
ТУ _40 000.doc
10 грудня 2019 10:57
Запит.docx
10 грудня 2019 10:51
Запит.docx
09 грудня 2019 11:08
Запит.docx
09 грудня 2019 11:08
ТУ _40 000.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 грудня 2019 08:53
Дата відповіді: 10 грудня 2019 11:02
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При формуванні Запиту для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі – Запит) в п. 2.1. нами було вказано конкретні моделі комп’ютерної та офісної техніки, оскільки дані моделі найбільш задовольняють наші виробничі потреби. Також, в Запиті та в загальних вимогах до закупівлі було чітко зазначено «аналоги та еквіваленти не розглядаються».
Щодо зобов’язання всіх учасників закупівлі вказувати конкретні моелі, то дана вимога викладена в п. 5 Запиту.
При оцінці пропозицій від ФОП неплатників ПДВ запропонована ним вартість буде розглядатися як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 09:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК" 39 480,00
UAH з ПДВ
39 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 22:34
Електронний підпис
11 грудня 2019 22:21
ВИПИСКА З ЄДР.pdf
11 грудня 2019 22:21
Гарантійний талон Brother.pdf
11 грудня 2019 22:21
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
11 грудня 2019 22:21
Гарантійний талон Lenovo.pdf
11 грудня 2019 22:21
Лист авторизація Lenovo.pdf
11 грудня 2019 22:21
ВІДОМОСТІ З ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК"
#42929861
Переможець 39 480,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 13:41

Документи

13 грудня 2019 13:40
Рішення Екодрук.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 13:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК"
#42929861
39 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2019 13:40
Рішення Екодрук.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Рішення _ТОВ ЕКО ДРУК.pdf укладений
18 грудня 2019 14:29