Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000 – 7 Офісне устаткування та приладдя різне (Штамп "ССО Медична служба" 60х40 мм. (1 шт.); штамп "Згідно з оригіналом" 50х15 мм. (1 шт.); штамп "Для службового користування" 74х14 мм. (1 шт.); штамп "Служба судової охорони Завіряючий надпис" 74х34 мм (1 шт.); штамп "Служба судової охорони Вих №" 57х21 мм. (1 шт.); штамп "Контроль" (1 шт.))
Очікувана вартість
2 550,00 UAH
UA-2019-12-09-000509-b 3c5885d1d2364cea91076c404d46164a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Дубина

+380638249394 tender_sso@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ
Код ЄДРПОУ: 42902258
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Липська, буд. 18/5
Контактна особа: Ігор Дубина
+380638249394
tender_sso@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
30190000 – 7 Офісне устаткування та приладдя різне (Штамп "ССО Медична служба" 60х40 мм. (1 шт.); штамп "Згідно з оригіналом" 50х15 мм. (1 шт.); штамп "Для службового користування" 74х14 мм. (1 шт.); штамп "Служба судової охорони Завіряючий надпис" 74х34 мм (1 шт.); штамп "Служба судової охорони Вих №" 57х21 мм. (1 шт.); штамп "Контроль" (1 шт.))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київ, Київ, Вознесенський узвіз, 10-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2019  —  13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

09 грудня 2019 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЦАЦКО СВІТЛАНА ЮРІЇВНА
#2722812224
Переможець 2 550,00
UAH
09 грудня 2019 10:37

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 10:39
179ссо-19.pdf укладений
09 грудня 2019 10:38