Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електричне приладдя
Очікувана вартість
7 625,00 UAH
UA-2019-12-09-000503-c fe31f07fb26148308c6d5d5d3e3f0cc5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Пашківська Ірина Станіславівна

380445646823 panfutel@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 3" Дарницького району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 30300749
Вебсайт: http://cpmsd3.kiev.ua
Місцезнаходження: 02091, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, Харківське шосе, 121
Контактна особа: Пашківська Ірина Станіславівна
380445646823
panfutel@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 11:04
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 17:02
Початок аукціону: 12 грудня 2019 11:45
Очікувана вартість: 7 625,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,62%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання


ДК 021:2015 (31680000-6) Електричне приладдя та супутні товари до електричного приладдя
Кошти НСЗУ, отримані як плата за послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
63 штуки
Електричне приладдя та супутні товари до електричного приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, вул. Харківське шосе, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 грудня 2019  —  24 грудня 2019
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 грудня 2019 08:51
Дата відповіді: 10 грудня 2019 09:30
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Товар (аналог або еквівалент) повинен відповідати технічним вимогам відповідно до тендерної документації. Тому ми допускаємо на торги товари які відповідають зазначеним технічним вимогам щодо предмета закупівлі. До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Закон не містить вимоги щодо обов'язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ. Виходячи зі змісту ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, що зазначені Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «ціна». Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Шкода Олексій Євгенійович" 6 161,00
UAH з ПДВ
6 161,00
UAH з ПДВ
Документи
МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА 7 365,00
UAH з ПДВ
7 365,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 12:43
ПАСПОРТ 12,13.pdf
11 грудня 2019 12:43
ПАСПОРТ 2,3 .pdf
11 грудня 2019 12:43
ДОВІДКА документи.pdf
11 грудня 2019 12:43
ПАСПОРТ 1.pdf
11 грудня 2019 12:43
ИНН код.pdf
11 грудня 2019 12:43
ПАСПОРТ 10,11 (1) (1).pdf
11 грудня 2019 12:43
ЕКО — копия.pdf
11 грудня 2019 12:43
Довідка СТ.17 — копия.pdf
11 грудня 2019 12:43
Цінова + вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Шкода Олексій Євгенійович"

МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Шкода Олексій Євгенійович"
#3551502832
Переможець 6 161,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 11:25

Документи

16 грудня 2019 11:23
Шкода О.Є..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 11:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Шкода Олексій Євгенійович"
#3551502832
6 161,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2019 11:23
Шкода О.Є..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ФОП Шкода.pdf укладений
14 січня 2020 12:04