Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки » ДК 016:2010 код 33.12 « Ремонтування машин». Заміна засобів контролю та поточний ремонт
Очікувана вартість
650,00 UAH
UA-2019-12-09-000316-a 69b7ea0e285a4c888ac380954f3f9452
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Вікторія Павлівна

+380577884676 dpz@khai.edu

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського „Харківський авіаційний інститут”
Код ЄДРПОУ: 02066769
Місцезнаходження: 61070, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чкалова, 17, Харківська обл., м. Харків, Київський р-н., 61070
Контактна особа: Шевченко Вікторія Павлівна
+380577884676
dpz@khai.edu
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
заміна засобів контролю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська обл., Харків, Чкалова, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
3 посл.
Поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська обл., Харків, Чкалова, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг відповідно до акту наданих послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

09 грудня 2019 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Гіпократ"
#24669877
Переможець 612,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 11:53

Документи

09 грудня 2019 11:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:27
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 11:56
1-29-11-19 Послуги їдальня.pdf укладений
09 грудня 2019 11:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 612,00
UAH (в тому числі ПДВ 102,00 UAH)