Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку (детальний опис в окремому файлі)
Очікувана вартість
19 153,84 UAH
UA-2019-12-09-000312-c 6f9ecdbce64b442a8f9549c1a782d5e3
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кривцова Леся Валеріївна

380567446299
380667106709
krivtsova.gorzdrav@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров′я населення Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02012674
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпропетровськ, пр. Д.Яворницького, 75А
Контактна особа: Кривцова Леся Валеріївна
380567446299,380667106709
krivtsova.gorzdrav@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 10:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 10:30
Початок аукціону: 12 грудня 2019 15:43
Очікувана вартість: 19 153,84 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 96,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
236 пачка
Папір для друку (детальний опис в окремому файлі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2019  —  16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Папір для друку (детальний опис в окремому файлі) Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2019 10:24
ТУ 2019.xlsx
09 грудня 2019 10:24
Запит.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 09 грудня 2019 13:42
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу: - формат А4 - щільність аркушів у пачці-500 - щільність ISO 536 - 67-83гр/м2 - білизна ISO 11475 – від 161% - непрозорість ISO 2471 від 92% Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2. В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2. Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії. При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози. Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 грудня 2019 08:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 16 043,28
UAH з ПДВ
15 686,45
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 17 515,92
UAH з ПДВ
15 689,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 15:43
Гигиенвисновок Idea Simply.pdf
10 грудня 2019 15:43
Установчі документи.pdf
10 грудня 2019 15:43
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ1.pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 09:57
Електронний підпис
11 грудня 2019 09:55
ЕКО6216_Специфікація.pdf
11 грудня 2019 09:55
ЕКО6216_Проект Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 15 686,45
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 13:39

Документи

13 грудня 2019 13:38
Рішення_Аверс.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 13:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
15 686,45
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2019 13:38
Рішення_Аверс.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_Аверс.pdf укладений
18 грудня 2019 11:05