Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо
Очікувана вартість
300 450,00 UAH
UA-2019-12-09-000195-b a6bb17da0c42413c9533c8c204151c6d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Подурець

+380958515970 detdom@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад соціального захисту "Центр соціальної підтримки дітей "Довіра" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24996843
Місцезнаходження: 49040, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вулиця Тополина, 33
Контактна особа: Ірина Подурець
+380958515970
detdom@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 09:39
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2019 14:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 15:12
Очікувана вартість: 300 450,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


закупівля на 2020 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3100 кілограм
М'ясо (куряче філе, курячі стегна. печінка куряча, печінка яловичина, свинина(м'якоть))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49040, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Тополина, зз
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар проводиться «Замовником» після поставки товару за адресою «Замовника» і представленого «Постачальником» відповідної накладної протягом 30 робочих днів після поставки товарів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2019 09:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 09:39
Договор 20.doc
09 грудня 2019 09:39
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" 282 288,00
UAH з ПДВ
282 288,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЛЬЯНС ФУД 300 450,00
UAH з ПДВ
300 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2019 19:49
Електронний підпис
26 грудня 2019 19:46
Акти санобробка.zip
26 грудня 2019 19:46
Мед.книжки.zip
26 грудня 2019 19:46
Завізіон 7198.zip
26 грудня 2019 19:46
склад.zip
26 грудня 2019 19:46
Федоненко 9596.zip
26 грудня 2019 19:46
АЛЬЯНС ProZorro(н).zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"

ТОВ АЛЬЯНС ФУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
#37276566
Переможець 282 288,00
UAH з ПДВ
08 січня 2020 09:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2020 09:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
#37276566
282 288,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 12:01
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2020 15:50
ДУ до дог 04.pdf зміни до договору
26 грудня 2020 15:49
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2020 15:22
ДУ1.jpg зміни до договору
24 січня 2020 15:21
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 14:49
DOG04.pdf укладений
23 січня 2020 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1 Внести зміни до п.1.1 Договору , а саме: замінити по тексту Договору «Предметом Договору є поставка Постачальником Замовнику товару ДК 021:2015 –15110000-2 М'ясо, відповідно специфікації, яка повинна містити найменування Товару, одиницю виміру, загальну кількість Товару, ціну за одиницю, вартість Товару і є невід’ємною частиною Договору, а Замовник зобов’язаний прийняти цей Товар і здійснити його оплату на умовах цього Договору» на «Предметом Договору є поставка Постачальником Замовнику М'ясо (куряче філе, курячі стегна, печінка куряча, печінка яловичина, свинина(м'якоть)) за ДК 021:2015 –15110000-2 М'ясо, відповідно специфікації, яка повинна містити найменування Товару, одиницю виміру, загальну кількість Товару, ціну за одиницю, вартість Товару і є невід’ємною частиною Договору, а Замовник зобов’язаний прийняти цей Товар і здійснити його оплату на умовах цього Договору». 1.2 Внести зміни до п.5.1 Договору, а саме: замінити по тексту Договору «Поставка предметів закупівлі здійснюється Постачальником з 22.01.2020р. у відповідності з умовами, зазначеними Замовником» на «Поставка предметів закупівлі здійснюється Постачальником з 22.01.2020р. у відповідності з умовами, зазначеними Замовником та строком поставки до 31 грудня 2020 року». 1.3 Внести зміни до п.5.2 Договору, а саме: замінити по тексту Договору «Поставка проводиться на умовах DDP (INCOTERMS в редакції 2000 року) безпосередньо на адресу Замовника предмета закупівлі» на «Поставка предмета закупівлі проводиться на умовах DDP (INCOTERMS в редакції 2000 року) безпосередньо на адресу Замовника: 49040, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Тополина, 33».
Номер договору про закупівлю: 04
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Змінити по тексту Договору "в особі директора Подурець Ірини Миколаївни" на "в особі директора Науменко Тетяни Василівни". 2. Сума договору зменьшилась на 29341,80 грн. Загальна сума договору складає 252946,20 грн в т.ч. ПДВ -42157,70 грн
Номер договору про закупівлю: 04
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 252 946,20
UAH (в тому числі ПДВ 42 157,70 UAH)