Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари різні
Очікувана вартість
17 290,00 UAH
UA-2019-12-09-000124-c ● d9af85f484fa44e99367f33eff1737c1
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Солом'янського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 31806913 |
Вебсайт: | http://www.e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 03061, Україна , Київська обл., Київ, вул. Новопольова, 95 |
Контактна особа: |
Адаменко Тетяна 380444975077,380676369552 solkpuzn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2019 09:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2019 12:00 |
Очікувана вартість: | 17 290,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 87,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Канцелярські товари різні згідно переліку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Канцелярські товари різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03061, Україна, місто Київ, Київ, Новопольова, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата по факту постачання товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2019 11:27 |
Документацiя Канцелярські товари різні.docx |
09 грудня 2019 11:25 |
Проект Договору Канцелярські товари різні.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 09 грудня 2019 10:44
Дата відповіді: 09 грудня 2019 11:25
Потрібні документи по тендеру
Відповідь: Дякую.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 грудня 2019 08:39
Дата відповіді: 10 грудня 2019 08:55
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.В Документації до закупівлі в ДОДАТОКУ №1 «Вимоги щодо технічних характеристик закупівлі» Замовник прописав якісні та кількісні характеристики товару , який має намір купити. Товар повинен відповідати вимогам обов’язково.
2. В ДОДАТОКУ №2 «Кваліфікаційні вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження» прописано, як Замовник буде оцінювати пропозиції Учасників різних форм оподаткування.
2. В ДОДАТОКУ №2 «Кваліфікаційні вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження» прописано, як Замовник буде оцінювати пропозиції Учасників різних форм оподаткування.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БРАВО-ПАП" #37028812 |
Переможець |
14 197,44
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 09:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір з ТОВ БРАВО-ПАП на закупівлю Канцелярських товарів різних.pdf | укладений |
19 грудня 2019 10:09
|