Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари різні
Очікувана вартість
17 290,00 UAH
UA-2019-12-09-000124-c d9af85f484fa44e99367f33eff1737c1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Адаменко Тетяна

380444975077
380676369552
solkpuzn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Солом'янського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 31806913
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 03061, Україна , Київська обл., Київ, вул. Новопольова, 95
Контактна особа: Адаменко Тетяна
380444975077,380676369552
solkpuzn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 09:29
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 12:00
Очікувана вартість: 17 290,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 87,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярські товари різні згідно переліку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Канцелярські товари різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03061, Україна, місто Київ, Київ, Новопольова, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата по факту постачання товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 09 грудня 2019 10:44
Дата відповіді: 09 грудня 2019 11:25
Потрібні документи по тендеру
Відповідь: Дякую.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 грудня 2019 08:39
Дата відповіді: 10 грудня 2019 08:55
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.В Документації до закупівлі в ДОДАТОКУ №1 «Вимоги щодо технічних характеристик закупівлі» Замовник прописав якісні та кількісні характеристики товару , який має намір купити. Товар повинен відповідати вимогам обов’язково.
2. В ДОДАТОКУ №2 «Кваліфікаційні вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження» прописано, як Замовник буде оцінювати пропозиції Учасників різних форм оподаткування.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 14 197,44
UAH з ПДВ
14 197,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 12:44
Електронний підпис
13 грудня 2019 12:43
МВС 29.11.pdf
13 грудня 2019 12:43
ДФС до 16.12.pdf
13 грудня 2019 12:43
Довідка НАЗК до 12. 01. 20.zip
10 грудня 2019 11:23
Електронний підпис
10 грудня 2019 11:22
Сертификация.pdf
10 грудня 2019 11:22
Маркери.pdf
10 грудня 2019 11:22
Centropen.4Office.Norma.Sholz.pdf
10 грудня 2019 11:22
Buromax_блокноты_СЕС.pdf
10 грудня 2019 11:22
AXENT.pdf
10 грудня 2019 11:22
Таблиця відповідності.pdf
10 грудня 2019 11:22
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БРАВО-ПАП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БРАВО-ПАП"
#37028812
Переможець 14 197,44
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 09:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 09:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП"
#37028812
14 197,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір з ТОВ БРАВО-ПАП на закупівлю Канцелярських товарів різних.pdf укладений
19 грудня 2019 10:09