Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи (джерело фінансування - місцевий бюджет)
Очікувана вартість
364 616,00 UAH
UA-2019-12-08-000015-b 35e85634aef449c7a827edf1219f36cf
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поповиченко Максим Володимирович

+380993624248 internatpn@rambler.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОКУ " Хотинський психоневрологічний будинок-інтернат "
Код ЄДРПОУ: 03189972
Місцезнаходження: 60000, Україна , Чернівецька обл., Хотин, Кутузова,044
Контактна особа: Поповиченко Максим Володимирович
+380993624248
internatpn@rambler.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 грудня 2019 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2019 15:00
Очікувана вартість: 364 616,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,41%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Детальні вимоги до предмету закупівлі згідно Додатку № 1 до ТД
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24558 кг
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60000, Україна, Відповідно до документації, м. Хотин, вул. Кутузова,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 грудня 2019 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2019 14:23
ТД Хотин інтернат овочі 2020 рік.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

01
Дата подання: 12 грудня 2019 20:43
Дата відповіді: 17 грудня 2019 12:22
Прошу завантажити документацію у форматі doc чи docx, адже ви завантажили у форматі pdf. Це спричинить незручності для "не своїх" учасників, адже всі документи треба набирати вручну, наприклад Форму тендерна пропозиція, Відомості про учасника, Довідка по ст. 17 Закону, тощо. Виключно учасники, які з вами домовилися зможуть належним чином підготувати документи
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами Вашого запитання повідомляємо, що Замовник не має домовленності з учасниками, на підставі викладеного всі учасники в равних умовах повинні з наявною матеріально-технічною базою та досвідом підготовити документи до процедури відкритих торгів.
02
Дата подання: 12 грудня 2019 20:44
Дата відповіді: 17 грудня 2019 12:25
Чи повинен учасник у складі пропозиції надавати документи, які посвідчують якість товару ? Чи виключно надаються у період постачання товару ? Якщо так, то які конкретно це мають бути документи ? Ким видані ? Чи може учасник, який є виробником надати якісні посвідчення, які він сам виготовляє ?
Відповідь: Згідно вимог Тендерної документації та Додатку № 1 до Тендерної документації чітко встановлений повний перелік документів та загальних умов до підготовки документів.
03
Дата подання: 12 грудня 2019 20:46
Дата відповіді: 17 грудня 2019 12:27
Чи повинен учасник заповнювати проект договору ? Якщо так, то які конкретно пункти ? Чи достатньо на кожній сторінці поставити підпис і печатку ?
Відповідь: Згідно вимог Тендерної документації та Додатку № 1 до Тендерної документації чітко встановлений повний перелік документів та загальних умов до підготовки документів. Таким чином згідно умов торгів повинен надати заповнений проект договору з боку учасника.
04
Дата подання: 12 грудня 2019 20:51
Дата відповіді: 17 грудня 2019 12:36
Прошу вилучити незаконну вимогу про надання інформації про «транспортні засоби - не менше 2од.». Це порушує права учасників, адже учасник має змогу вчасно постачати товар і при наявності 1 одиниці авто.
Відповідь: Замовником уважно розглянуто Ваше звернення, за результатами якого повідомляємо наступне, під час підготовки тендерної документації враховано вимоги ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), а також керувався положенням ч. 3 ст. 22 Закону згідно якої Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином Замовник з метою якісного та своєчасного отримання предмету закупівлі встановив вищезазначену вимогу щодо наявності достатньої кількості матеріально технічної бази учасника закупівлі
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Дата відміни
23 грудня 2019 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій