Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
178 068,00 UAH
UA-2019-12-08-000006-b 3124e534485b404f9a68221986d307db
Допорогові закупівлі    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальний заклад "Міська клінічна лікарня № 2" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984607
Місцезнаходження замовника: 49064, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр-т. Сергія Нігояна, 53
Контактна особа замовника: Алла Купарєва
+380662324524
allakupareva@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 10:00
Очікувана вартість: 178 068,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 890,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49064, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, просп. Сергія Нігояна,53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України згідно рахунків та накладних на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 10:07
Дата відповіді: 09 грудня 2019 13:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1) так, на торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, що вказані в тендерній документації, за умови, що технічні та якісні характеристики товарів учасника не гірші за вимоги замовника. В тендерній документації зазначена вимога щодо зазначення учасниками торгової марки, моделі товару, що пропонується ними в тендерній пропозиції. 2) до участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 120 000,00
UAH з ПДВ
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 13:37
Цінова пропозиція.pdf
13 грудня 2019 13:37
Таблиця відповідності.pdf
13 грудня 2019 13:37
Повідомлення.pdf
13 грудня 2019 13:37
Лист_гарантія.pdf
13 грудня 2019 13:37
Лист про гарантію.pdf
13 грудня 2019 13:37
Гарантійний лист.pdf
13 грудня 2019 13:37
Авторизаційний лист (3).pdf
13 грудня 2019 13:37
Досвід 2000.rar
13 грудня 2019 13:37
Сервіс_центри.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Очікує рішення 120 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 10:00

Інформація про відміну

Дата скасування
16 грудня 2019 11:55
Причина скасування
У зв'язку з відсутністю фінансування
Документи
16 грудня 2019 11:54 Протокол відміни закупівлі_комп'ютери.docx.pdf
16 грудня 2019 11:55 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку