Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля за кодом ДК: 021:2015 – 03210000-6 – «Зернові культури та картопля» (джерело фінансування - місцевий бюджет)
Очікувана вартість
263 520,00 UAH
UA-2019-12-07-000047-a f6b2abb2893c48ac90acc50445ca838f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поповиченко Максим Володимирович

+380993624248 internatpn@rambler.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОКУ " Хотинський психоневрологічний будинок-інтернат "
Код ЄДРПОУ: 03189972
Місцезнаходження: 60000, Україна , Чернівецька обл., Хотин, Кутузова,044
Контактна особа: Поповиченко Максим Володимирович
+380993624248
internatpn@rambler.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 грудня 2019 22:14
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2019 22:45
Оскарження умов закупівлі: до 18 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2019 22:45
Початок аукціону: 23 грудня 2019 13:32
Очікувана вартість: 263 520,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Детальні вимоги до предмету закупівлі згідно Додатку № 1 до ТД
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16470 кг
Картопля за кодом ДК: 021:2015 – 03210000-6 – «Зернові культури та картопля»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60000, Україна, Відповідно до документації, м. Хотин, вул. Кутузова,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 грудня 2019 22:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2019 22:14
ТД Хотин інтернат Картопля 2020 рік.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

01
Дата подання: 12 грудня 2019 20:49
Дата відповіді: 17 грудня 2019 12:35
Прошу вилучити незаконну вимогу про надання інформації про «транспортні засоби - не менше 2од.». Це порушує права учасників, адже учасник має змогу вчасно постачати товар і при наявності 1 одиниці авто.
Відповідь: Замовником уважно розглянуто Ваше звернення, за результатами якого повідомляємо наступне, під час підготовки тендерної документації враховано вимоги ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), а також керувався положенням ч. 3 ст. 22 Закону згідно якої Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином Замовник з метою якісного та своєчасного отримання предмету закупівлі встановив вищезазначену вимогу щодо наявності достатньої кількості матеріально технічної бази учасника закупівлі
02
Дата подання: 12 грудня 2019 20:49
Дата відповіді: 17 грудня 2019 12:28
Чи повинен учасник заповнювати проект договору ? Якщо так, то які конкретно пункти ? Чи достатньо на кожній сторінці поставити підпис і печатку ?
Відповідь: Згідно вимог Тендерної документації та Додатку № 1 до Тендерної документації чітко встановлений повний перелік документів та загальних умов до підготовки документів. Таким чином згідно умов торгів повинен надати заповнений проект договору з боку учасника.
03
Дата подання: 12 грудня 2019 20:49
Дата відповіді: 17 грудня 2019 12:25
Чи повинен учасник у складі пропозиції надавати документи, які посвідчують якість товару ? Чи виключно надаються у період постачання товару ? Якщо так, то які конкретно це мають бути документи ? Ким видані ? Чи може учасник, який є виробником надати якісні посвідчення, які він сам виготовляє ?
Відповідь: Згідно вимог Тендерної документації та Додатку № 1 до Тендерної документації чітко встановлений повний перелік документів та загальних умов до підготовки документів.
04
Дата подання: 12 грудня 2019 20:49
Дата відповіді: 17 грудня 2019 12:23
Прошу завантажити документацію у форматі doc чи docx, адже ви завантажили у форматі pdf. Це спричинить незручності для "не своїх" учасників, адже всі документи треба набирати вручну, наприклад Форму тендерна пропозиція, Відомості про учасника, Довідка по ст. 17 Закону, тощо. Виключно учасники, які з вами домовилися зможуть належним чином підготувати документи
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами Вашого запитання повідомляємо, що Замовник не має домовленності з учасниками, на підставі викладеного всі учасники в равних умовах повинні з наявною матеріально-технічною базою та досвідом підготовити документи до процедури відкритих торгів.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД"" 204 557,40
UAH з ПДВ
204 557,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОКІПНЯК СЕРГІЙ ПРОКОПІЙОВИЧ" 255 285,00
UAH з ПДВ
255 285,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2019 14:38
Електронний підпис
20 грудня 2019 10:14
Електронний підпис
20 грудня 2019 10:13
Реєстр документів.pdf
20 грудня 2019 10:13
27._Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

21 грудня 2019 23:58
Пропозиція картопля.pdf
21 грудня 2019 23:58
проект картопля.pdf
21 грудня 2019 23:58
про підпис документів.pdf
21 грудня 2019 23:58
про ліцензію.pdf
21 грудня 2019 23:58
про доставку.pdf
21 грудня 2019 23:58
про довкілля.pdf
21 грудня 2019 23:58
Права власності.pdf
21 грудня 2019 23:58
повноваження.pdf
21 грудня 2019 23:58
перелік документів.pdf
21 грудня 2019 23:58
Паспорт номер.pdf
21 грудня 2019 23:58
лист про санкції.pdf
21 грудня 2019 23:58
згода з договором.pdf
21 грудня 2019 23:58
Договір картопля.pdf
21 грудня 2019 23:58
довідка про техніку.pdf
21 грудня 2019 23:58
довідка несудимість.pdf
21 грудня 2019 23:58
довідка немає боргів.pdf
21 грудня 2019 23:58
довідка зразок ст 17.pdf
21 грудня 2019 23:58
Витяг платник.pdf
21 грудня 2019 23:58
Виписка з рєстру.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД""

ФОП "ОКІПНЯК СЕРГІЙ ПРОКОПІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД""
#04947995
Очікує рішення 204 557,40
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 13:53

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 08 січня 2020 15:52
Коментар щодо відміни: Керуючись положенням абзацу 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» прийнято рішення про відміну процедури відкритих торгів у зв’язку неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.