Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом СРV за ДК 021:2015 – 32340000-8 Мікрофони та гучномовці (Акустичне обладнання).
Очікувана вартість
133 000,00 UAH
UA-2019-12-06-004273-b bb1038df8313433593e9fbbb6b7f1bff
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Любов Григорівна Мотузка

+380442571274 lyubov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37479398
Місцезнаходження: 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Контактна особа: Любов Григорівна Мотузка
+380442571274
lyubov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 20:24
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 17 грудня 2019 11:31
Очікувана вартість: 133 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 665,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32340000-8: Мікрофони та гучномовці


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 штука
Акустичне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У випадку затримки оплати Товару Замовником, як бюджетною державною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов'язується провести оплату Товару протягом 2-х банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок. Пiсляоплата 2 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 20:24
Документація .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 10:13
Дата відповіді: 10 грудня 2019 20:36
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запропонований Учасником товар має відповідати технічним вимогам додатку 1 Документації. Учасником процедури закупівлі може бути: фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа, яка подала тендерну пропозицію. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ-у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ. Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до вимог додатку 1 документації Учасники торгів мають зазначити в складі пропозиції виробника та модель запропонованого товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2019 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 122 700,00
UAH з ПДВ
122 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 132 300,00
UAH з ПДВ
128 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАЙТ ІНЖИНІРИНГ" 129 000,00
UAH з ПДВ
129 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 09:07
Електронний підпис
14 грудня 2019 15:14
Електронний підпис
14 грудня 2019 15:13
Технічні вимоги.pdf
14 грудня 2019 15:13
Технічна специфікація.pdf
14 грудня 2019 15:13
Статут.PDF
14 грудня 2019 15:13
Стаття 17.pdf
14 грудня 2019 15:13
Пропозиція.pdf
14 грудня 2019 15:13
Паспорт код директора.PDF
14 грудня 2019 15:13
Опис.PDF
14 грудня 2019 15:13
Лист щодо ліцензії.pdf
14 грудня 2019 15:13
Згода на обробку даних.pdf
14 грудня 2019 15:13
Згода з ТД.pdf
14 грудня 2019 15:13
ДовідкаПроРахунок.pdf
14 грудня 2019 15:13
ДовідкаЗалшкиРахунок.pdf
14 грудня 2019 15:13
Довідка про учасника.pdf
14 грудня 2019 15:13
Довідка платник ПДВ.pdf
14 грудня 2019 15:13
Декларація пульти.pdf
14 грудня 2019 15:13
Гарантійний санкції.pdf
14 грудня 2019 15:13
Гарантійний екологія.pdf
14 грудня 2019 15:12
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
14 грудня 2019 15:12
Витяг ПДВ.PDF
14 грудня 2019 15:12
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
14 грудня 2019 15:12
Виписка з ЄДР.pdf
14 грудня 2019 15:12
Авторизація виробника.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 18:49
Електронний підпис
13 грудня 2019 18:48
приказ Хотяновский.PDF
13 грудня 2019 18:48
довідка з банку.pdf
13 грудня 2019 18:48
Витяг ПДВ.PDF
13 грудня 2019 18:48
12.цінова пропозиція.pdf
13 грудня 2019 18:48
11.технічні вимоги.pdf
13 грудня 2019 18:48
08.істотні умови.pdf
13 грудня 2019 18:48
07.довідка про ціну.pdf
13 грудня 2019 18:48
05.дислокація.pdf
13 грудня 2019 18:48
02.довідка про санкції.pdf
13 грудня 2019 18:48
01.гарантія про санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ "ЛАЙТ ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
Відхилено 122 700,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 14:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#42986448
Переможець 128 700,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 15:01

Документи

18 грудня 2019 14:56
Протокол № 224.pdf

Документи

18 грудня 2019 15:00
Протокол № 225.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2019 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#42986448
128 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 грудня 2019 15:00
Протокол № 225.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 561-19 (Акустичне обладнання).pdf укладений
21 грудня 2019 09:45