Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
за кодом СРV за ДК 021:2015 – 32340000-8 Мікрофони та гучномовці (Акустичне обладнання).
Очікувана вартість
133 000,00 UAH
UA-2019-12-06-004273-b ● bb1038df8313433593e9fbbb6b7f1bff
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37479398 |
Місцезнаходження: | 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б |
Контактна особа: |
Любов Григорівна Мотузка +380442571274 lyubov-osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2019 20:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2019 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2019 11:31 |
Очікувана вартість: | 133 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 665,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32340000-8: Мікрофони та гучномовці
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 штука
Акустичне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | У випадку затримки оплати Товару Замовником, як бюджетною державною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов'язується провести оплату Товару протягом 2-х банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок. | Пiсляоплата | 2 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2019 20:24 |
Документація .doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 10:13
Дата відповіді: 10 грудня 2019 20:36
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Запропонований Учасником товар має відповідати технічним вимогам додатку 1 Документації. Учасником процедури закупівлі може бути: фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа, яка подала тендерну пропозицію. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ-у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ. Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до вимог додатку 1 документації Учасники торгів мають зазначити в складі пропозиції виробника та модель запропонованого товару.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2019 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ |
122 700,00
UAH з ПДВ
|
122 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
132 300,00
UAH з ПДВ
|
128 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛАЙТ ІНЖИНІРИНГ" |
129 000,00
UAH з ПДВ
|
129 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ #3447101710 |
Відхилено |
122 700,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2019 14:58
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #42986448 |
Переможець |
128 700,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2019 15:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір № 561-19 (Акустичне обладнання).pdf | укладений |
21 грудня 2019 09:45
|