Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги теплопостачання.
Очікувана вартість
1 307 000,00 UAH
UA-2019-12-06-004036-b 904a416b1c074063aaa53dbcc41a529d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вячеслав Михайлович Витяганець

+380487222413 odesftiz2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНО ЗНАЧУЩИХ ХВОРОБ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 41973328
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Леонтовича, 9/1, 11
Контактна особа: Вячеслав Михайлович Витяганець
+380487222413
odesftiz2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 17:39
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 24 грудня 2019 13:17
Очікувана вартість: 1 307 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 535,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 гігакалорія
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65030, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.С.Ядова 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 17:39
Тендерна документація теплопостачання Ядова-4. 2020 р..doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-29-000011 ● e888c1dc7d454743ab15b21a1cc171e4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2020 15:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.01.2020 Одеса № 27

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 29.01.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 29.01.2020

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 29.01.2020 № 27
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
2. UA-2019-12-06-004036-b 06.12.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником розірвано договір про закупівлю від 21.01.2019 № 2271/1, укладений з ТОВ «Біотерм-Тепло».

2020-02-11 16:50:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 26 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

-

2020-02-12 08:48:34

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 грудня 2019 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОТЕРМ-ТЕПЛО" 1 300 465,00
UAH з ПДВ
1 300 465,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Теплоеконом 1 307 000,00
UAH з ПДВ
1 307 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 грудня 2019 10:57
Dovidka_19360442080490285797.pdf
21 грудня 2019 15:56
Електронний підпис
21 грудня 2019 15:49
Тендерна пропозиція.pdf
21 грудня 2019 15:49
статут.rar
21 грудня 2019 15:49
Проект договору.pdf
21 грудня 2019 15:49
Паспорт Левицький.JPG
21 грудня 2019 15:49
Паспорт Левицкий.rar
21 грудня 2019 15:49
Ліцензія постачання.JPG
21 грудня 2019 15:49
Ліцензія Виробництво.JPG
21 грудня 2019 15:49
ІПН Левицький.JPG
21 грудня 2019 15:49
955-1 Довідка стаття 17.jpg

Публічні документи

21 грудня 2019 13:48
Статут.zip
21 грудня 2019 13:48
Тендерна пропозиція.jpg
21 грудня 2019 13:48
Проект Договору.pdf
21 грудня 2019 13:48
Довідка 17 стаття.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОТЕРМ-ТЕПЛО"

ТОВ Теплоеконом

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОТЕРМ-ТЕПЛО"
#41995357
Переможець 1 300 465,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2019 11:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2019 11:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОТЕРМ-ТЕПЛО"
#41995357
1 300 465,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 12:04
№ 2 до № 2271_1.pdf укладений
10 лютого 2020 11:53
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2020 15:46
№ 1 до № 2271.pdf зміни до договору
29 січня 2020 15:45
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 13:40
Договір № 2271_1.pdf укладений
21 січня 2020 13:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 2271/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: договір укладено з порушенням ст.37 ЗУ «Про публічні закупівлі»,а саме його укладання з порушенням строків , передбачених частиною другою ст.32 ЗУ«Про публічні закупівлі»