Інкасація грошової виручки у відділеннях поштового зв’язку АТ «Укрпошта» м. Миколаїв
Очікувана вартість
802 768,00 UAH
UA-2019-12-06-003696-b aa24c828a05d4dd494240750c6ccf999
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт замовника: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження замовника: 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа замовника: Андрій Шифрук
+380443232078
shyfruk-ao@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 06 січня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 січня 2020 20:00
Початок аукціону: 17 січня 2020 11:35
Очікувана вартість: 802 768,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 013,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Інкасація грошової виручки у відділеннях поштового зв’язку АТ «Укрпошта» м. Миколаїв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за послуги в розмірах, передбачених п. 5.2. та п. 5.3. Договору, проводиться Замовником щомісячно не пізніше передостаннього банківського дня місяця, в якому був виставлений Виконавцем рахунок-фактура Замовнику щодо сплати за період, впродовж якого послуги були надані, та підлягають оплаті. Пiсляоплата 31 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання роз’яснень
Дата подання: 12 грудня 2019 18:13
Дата відповіді: 17 грудня 2019 17:07
В Тендерній документації передбачено надання послуги Переміщення валютних цінностей з прийманням-передаванням цінностей, заповненням документів в спеціальному приміщенні банківської установи, яка здійснює розрахунково-касове обслуговування замовника торгів АТ «Укрпошта». Цей вид послуги включено в Тендерну документацію виключно в інтересах одного конкретного учасника, а саме банку, який здійснює розрахунково-касове обслуговування АТ «Укрпошта» та спеціально для того, щоб інші банки-інкасатори не могли прийняти участь в тендері. Наявність виду послуги Переміщення валютних цінностей є дискримінаційною умовою відносно інших банків, оскільки всі банки (крім банку, який здійснює розрахунково-касове обслуговування замовника торгів) не зможуть надавати цю послугу, а значить і не зможуть прийняти участь в тендері. Вимагаємо виключити Переміщення валютних цінностей з Тендерної документації і допустити всі банки, які мають службу інкасації до інкасаційного обслуговування АТ «Укрпошта».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Послуга Переміщення валютних цінностей не суперечить вимогам нормативно-правових актів НБУ. Приміщення Банку, в якому здаються кошти є публічним місцем та має бути доступним для клієнтів та осіб, що супроводжують їх, тому вважаємо, що умови надання послуг з переміщення валютних цінностей не є дискримінаційними відносно інших банків. Можливе обмеження доступу до таких приміщень з боку обслуговуючого банку є незаконним.
Щодо надання роз’яснень
Дата подання: 13 грудня 2019 12:44
Дата відповіді: 18 грудня 2019 17:26
СІТ-компанія звертається з вимогою прибрати переміщення валютних цінностей з тендеру АТ Укрпошта. Ми требуємо одинакового відношення замовника торгів до всіх інкасаторів на ринку. Цей вид послуги тільки для банків, які проводять розрахунково-касове обслуговування. СІТ компанія не здійснює РКО по закону, це прерогатива банків. СІТ-компанія має ліцензію НБУ на інкасацію та відповідає всім вимогам законодавства та нормативних документів НБУ. І ми маємо машини і людей, можемо обслужити Укрпошту і по цьому тендеру. Ми відповідаємо всім вимогам цих тендерних документів і можемо інкасувати АТ Укрпошта, маємо всі можливості, але із-за наявності розрахунково-касового обслуговування компанія не може прийняти участь в тендері. Можуть тільки банки. Це дискримінація СІТ-компаній, як учасників ринку інкасації. Требуємо удалити Переміщення з тендеру, щоб крім банків могла прийняти участь і СІТ компанія. Тоді це буде чесний і справедливий тендер.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Замовником не встановлено підстав для внесення змін до тендерної документації в зазначені частині. Послуга переміщення визначена в договорі як перевезення в установленому договором та законодавством України порядку транспортними засобами виконавця валютних цінностей, яке здійснює виконавець, від головної каси замовника до банківської установи, а також перевезення валютних цінностей від банківської установи до головної каси Замовника, що є послугою з інкасації та перевезення валютних цінностей. Послуга переміщення не є послугою розрахунково-касового обслуговування. Перевезення валютних цінностей - переміщення в установленому порядку транспортними засобами валютних цінностей, яке здійснюють інкасатори від банку до клієнтів, між клієнтами та їх структурними підрозділами.
Щодо тендерної документації
Дата подання: 13 грудня 2019 17:43
Дата відповіді: 18 грудня 2019 17:49
1. П. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено надання учасником банківської гарантії в розмірі 0 грн. Банківська гарантія не може бути 0 грн, поскільки наявність в банківській гарантії суми – обов’язкова вимога по закону. Пропонуємо внести зміни в п. 2 розділу III і вказати, що у разі визначення банківської гарантії в розмірі 0 грн, умовами цієї тендерної документації не вимагається забезпечення тендерної пропозиції. Або зазначити, що забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. 2. В додатку 3 до Тендерної документації в п. 2 «Визначення послуги» додати, що Послу надаються на підставі заявок замовника та/або по графіку заїзду до ВПЗ. 3. В додатку 4 до Тендерної документації в п. 4 виключити дискримінаційну умову відносн банків, поскільки редакція даного пункту поширюється тільки на СІТ компанії, які мають ліцензію Національного банку України. Додати можливість участі в тендері і банкам, але врахувати, що банки окремої ліцензії Національного банку України по інкасації не отримують. 4. В додатку 6 до Тендерної документації «Договір про надання послуг з інкасації та перевезення валютних цінностей» пропонуємо внести наступні зміни: 4.1. В розділ «Визначення термінів» щодо банківської установи вказати назву та адресу цієї установи, поскільки від цього залежить собівартість послуги, а як наслідок цього і ціна для участі в тендері (або вказати в іншому пункті Договору). 4.2. В п. 1.1. внести зміни та додати, що надання послуг з Доставки валютних цінностей (п. 1.2.1.) та Збирання валютних цінностей (п.1.2.2.) здійснюється по графіку, а Переміщення валютних цінностей (п. 1.2.3.) здійснюється по заявках. 4.3. В п. 2.1. внести зміни, що послуги надаються на підставі графіку та/або заявки. 4.4. В п. 2.3. додати, що послуги надаються по робочим дням, а режим роботи ВПЗ вказано в Додатку № 1 до договору. Знати про режим роботи конкретного ВПЗ потрібно до проведення тендеру, без цього неможливо зробити висновок про можливість чи неможливість надання послуги і відповідно про доцільність участі в тендері. 4.5. В п. 2.4 виключити слова щодо надання послуг в межах області. 4.6. Замінити і спростити алгоритм взаємодії. При цьому збирання і доставка здійснюється по графіку, а переміщення по заявкам. Якщо на якомусь ВПЗ не потрібна послуга, то Замовник інформує Виконавця, що на конкретні ВПЗ приїзд інкасаторів не потрібен. Можливо і подаванням заявки з приміткою в останній колонці заявки «ВПЗ які потребують послугу» (додаток № 7 до Договору) напису «Не потрібно», «Ні» тощо. Підтвердження заявки залишається. Приїзд інкасаторів у цьому випадку – не оплачується Замовником. Заявка про відмову направляється до 16.00 години дня, що передує дню надання послуг, під час доставки, до 12.00 - в день надання послуги збирання, а заявка на переміщення – не пізніше ніж за 4 (чотири) години в день надання послуг. При іншому режимі часу буде неможливо надати послуги. Редакцію п. 2.6.1. викласти з урахуванням вищенаведеного. 4.7. В п. 2.6.2 18.00 замінити на 16.00. 4.8. В п. 2.8. виключити слова щодо надання послуг в межах області. 4.9. В п. 3.4. виключити зобов’язання Виконавця щодо забезпечення мінімальної відстані. Це повинен забезпечити Замовник. 4.10. В п. 3.5.1. виключити слова «по можливості». Замовник зобов’язаний забезпечити наявність ізольованого приміщення для приймання інкасаторами сумок. 4.11. В п. 3.5.1. додати зобов’язання Замовника щодо забезпечення мінімальної відстані, на яку переносяться цінності під час інкасації. 4.12. В п.3.5.3. передбачати, що холостий заїзд також оплачується якщо уповноважена особа Замовника відмовилась від розпису у маршрутній накладній. 4.13. В п. 3.5.5. виключити слова щодо режиму роботи, поскільки це повинно бути вказано Замовником в Додатку № 1 до Договору під час оприлюднення Тендерної документації. 4.14. В п. 4.1.3. (абзац другий і абзац третій) виключити наявність доручення на інкасацію коштів. Цей документ не вимагається НБУ та не вимагається Замовником в п. 4.2.2. Договору. Привести п. 4.1.3. у відповідність з п. 4.2.2. Договору. 4.15. В п. 4.3.1. вказати назву та адресу банківської установи, якщо це не вказано в іншому пункті. 4.16. В п. 4.3.1 вказати, що забезпечення доступу інкасатора Виконавця до приміщення банківської установи покладається на Замовника. 4.17. В п. 4.3.1. передбачити, що Виконавець має право відмовитись від надання послуги Переміщення у разі незабезпечення Замовником доступу до приміщення банківської установи та спеціально відведеного місця. Вартість заїзду Виконавця в цьому разі сплачується Замовником в повному розмірі. 4.18. В п. 4.3.2. додати, що спеціально відведеним місцем забезпечує Замовник. 4.19. Якщо Замовник в Договорі не може гарантувати Виконавцю доступ до приміщення банківської установи та наявність в цій банківській установі спеціально відведеного місця і можливість приймання інкасатором Виконавця сумки (а це можливо тільки в договорі між Замовником, Виконавцем і цією банківською установою), то надання послуги Переміщення валютних цінностей повинно бути виключено з Тендерної документації, оскільки надає переваги тому банку, що здійснює розрахунково-касове обслуговування Замовника. 4.20. В п. 4.3.9 передача сумки виключно в окремому приміщенні. 4.21. В п. 4.3.11 виключити про присутність керівника регіонального підрозділу інкасації Виконавця. Внести зміни, що перерахунок здійснюється в присутності представників Замовника та інкасаторів Виконавця, які здійснювали перевезення. 4.22. В п. 4.3.12. 30 хвилин замінити на 5 хвилин, враховуючи також, що Замовником в п. 3.5.3. Договору уже визначено, що 5 хвилин достатньо для надання послуги. 4.23. В п. 4.3.12 більш детально розписати порядок повернення коштів банківській установі по місцю їх отримання, в тому числі дії Виконавця при відмові банківської установи від приймання цих коштів, поскільки у Виконавця і банківської установи відсутні договірні взаємовідносини. Додати, що надання послуги з повернення коштів сплачується додатково виходячи із вартості одного заїзду інкасаторів, згідно п. ___ Договору. 4.24. Додати до Договору п. 5.2.1. і викласти його в наступній редакції: «5.2.1. Замовник погоджується, що під час укладання Договору встановлення та розподіл розміру комісії Виконавця між видами Послуг (вартість Доставки валютних цінностей, Збирання валютних цінностей, Переміщення валютних цінностей) здійснюється Виконавцем самостійно, без погодження з Замовником, але не більше ціни Договору.» 4.25. В п. 5.5. в кінці додати речення: «Сторони погодили, що мінімальний розмір комісії Виконавця за звітний період встановлюється не менше половини від однієї дванадцятої ціни договору». 4.26. В п. 5.6. перше речення викласти в наступній редакції: «Оплата здійснюється за фактично надані послуги, але не менше мінімального розміру комісії за звітний період.» 4.27. В Додатку №1 до договору вказати адреси всіх ВПЗ та їх режим роботи під час внесення змін до Тендерної документації. 4.28. В Додатку № 9 до Договору додати графи для врахування вартості повернення цінностей (п. 4.3.12. Договору) і мінімального розміру комісії комісії (п. 5.5. Договору) під час внесення змін до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо питання: 1. П. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено надання учасником банківської гарантії в розмірі 0 грн. Банківська гарантія не може бути 0 грн, поскільки наявність в банківській гарантії суми – обов’язкова вимога по закону. Пропонуємо внести зміни в п. 2 розділу III і вказати, що у разі визначення банківської гарантії в розмірі 0 грн, умовами цієї тендерної документації не вимагається забезпечення тендерної пропозиції. Або зазначити, що забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, що вказано в оголошенні про проведення закупівлі.
Щодо питання: 2. В додатку 3 до Тендерної документації в п. 2 «Визначення послуги» додати, що Послу надаються на підставі заявок замовника та/або по графіку заїзду до ВПЗ.
Підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні.
Щодо питання: 3. В додатку 4 до Тендерної документації в п. 4 виключити дискримінаційну умову відносно банків, оскільки редакція даного пункту поширюється тільки на СІТ компанії, які мають ліцензію Національного банку України. Додати можливість участі в тендері і банкам, але врахувати, що банки окремої ліцензії Національного банку України по інкасації не отримують.
Підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні. Замовник вимагає відповідний документ (дозвіл/ліцензія) дозвільного характеру, що дає право на здійснення послуг з інкасації грошової виручки.
Щодо питань: 4. В додатку 6 до Тендерної документації «Договір про надання послуг з інкасації та перевезення валютних цінностей» пропонуємо внести наступні зміни: 4.1. В розділ «Визначення термінів» щодо банківської установи вказати назву та адресу цієї установи, поскільки від цього залежить собівартість послуги, а як наслідок цього і ціна для участі в тендері (або вказати в іншому пункті Договору). 4.2. В п. 1.1. внести зміни та додати, що надання послуг з Доставки валютних цінностей (п. 1.2.1.) та Збирання валютних цінностей (п.1.2.2.) здійснюється по графіку, а Переміщення валютних цінностей (п. 1.2.3.) здійснюється по заявках. 4.3. В п. 2.1. внести зміни, що послуги надаються на підставі графіку та/або заявки. 4.4. В п. 2.3. додати, що послуги надаються по робочим дням, а режим роботи ВПЗ вказано в Додатку № 1 до договору. Знати про режим роботи конкретного ВПЗ потрібно до проведення тендеру, без цього неможливо зробити висновок про можливість чи неможливість надання послуги і відповідно про доцільність участі в тендері.
Підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні.
Щодо питання: 4.5. В п. 2.4 виключити слова щодо надання послуг в межах області.
Підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні. Умовами тендеру не передбачено надання послуг з інкасації грошової виручки поза межами міст, які передбачені такими умовами.
Щодо питань: 4.6. Замінити і спростити алгоритм взаємодії. При цьому збирання і доставка здійснюється по графіку, а переміщення по заявкам. Якщо на якомусь ВПЗ не потрібна послуга, то Замовник інформує Виконавця, що на конкретні ВПЗ приїзд інкасаторів не потрібен. Можливо і подаванням заявки з приміткою в останній колонці заявки «ВПЗ які потребують послугу» (додаток № 7 до Договору) напису «Не потрібно», «Ні» тощо. Підтвердження заявки залишається. Приїзд інкасаторів у цьому випадку – не оплачується Замовником. Заявка про відмову направляється до 16.00 години дня, що передує дню надання послуг, під час доставки, до 12.00 - в день надання послуги збирання, а заявка на переміщення – не пізніше ніж за 4 (чотири) години в день надання послуг. При іншому режимі часу буде неможливо надати послуги. Редакцію п. 2.6.1. викласти з урахуванням вищенаведеного. 4.7. В п. 2.6.2 18.00 замінити на 16.00. 4.8. В п. 2.8. виключити слова щодо надання послуг в межах області. 4.9. В п. 3.4. виключити зобов’язання Виконавця щодо забезпечення мінімальної відстані. Це повинен забезпечити Замовник. 4.10. В п. 3.5.1. виключити слова «по можливості». Замовник зобов’язаний забезпечити наявність ізольованого приміщення для приймання інкасаторами сумок. 4.11. В п. 3.5.1. додати зобов’язання Замовника щодо забезпечення мінімальної відстані, на яку переносяться цінності під час інкасації. 4.12. В п.3.5.3. передбачати, що холостий заїзд також оплачується якщо уповноважена особа Замовника відмовилась від розпису у маршрутній накладній. 4.13. В п. 3.5.5. виключити слова щодо режиму роботи, поскільки це повинно бути вказано Замовником в Додатку № 1 до Договору під час оприлюднення Тендерної документації.
Підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні.
Щодо питання: 4.14. В п. 4.1.3. (абзац другий і абзац третій) виключити наявність доручення на інкасацію коштів. Цей документ не вимагається НБУ та не вимагається Замовником в п. 4.2.2. Договору. Привести п. 4.1.3. у відповідність з п. 4.2.2. Договору.
Мається на увазі доручення на перевезення валютних цінностей - письмове уповноваження (документ), видане (виданий) керівником (уповноваженою особою) банку або юридичної особи бригаді інкасації підпорядкованого підрозділу інкасації на виконання від його імені дій, передбачених цим документом, яке передбачене Інструкцією з організації інкасації коштів та перевезення валютних цінностей банків в Україні (Постанова Правління Національного банку України 31.03.2017 № 29)
Щодо питань: 4.15. В п. 4.3.1. вказати назву та адресу банківської установи, якщо це не вказано в іншому пункті. Підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні.
Щодо питань: 4.16. В п. 4.3.1 вказати, що забезпечення доступу інкасатора Виконавця до приміщення банківської установи покладається на Замовника. 4.17. В п. 4.3.1. передбачити, що Виконавець має право відмовитись від надання послуги Переміщення у разі незабезпечення Замовником доступу до приміщення банківської установи та спеціально відведеного місця. Вартість заїзду Виконавця в цьому разі сплачується Замовником в повному розмірі. 4.18. В п. 4.3.2. додати, що спеціально відведеним місцем забезпечує Замовник. 4.19. Якщо Замовник в Договорі не може гарантувати Виконавцю доступ до приміщення банківської установи та наявність в цій банківській установі спеціально відведеного місця і можливість приймання інкасатором Виконавця сумки (а це можливо тільки в договорі між Замовником, Виконавцем і цією банківською установою), то надання послуги Переміщення валютних цінностей повинно бути виключено з Тендерної документації, оскільки надає переваги тому банку, що здійснює розрахунково-касове обслуговування Замовника.
Приміщення Банку, в якому здаються кошти є публічним місцем та має бути доступним для клієнтів та осіб, що супроводжують їх, тому вважаємо, що умови надання послуг з переміщення валютних цінностей не є дискримінаційними відносно інших банків. Можливе обмеження доступу до таких приміщень з боку обслуговуючого банку є незаконним.
Щодо питань:
4.20. В п. 4.3.9 передача сумки виключно в окремому приміщенні. 4.21. В п. 4.3.11 виключити про присутність керівника регіонального підрозділу інкасації Виконавця. Внести зміни, що перерахунок здійснюється в присутності представників Замовника та інкасаторів Виконавця, які здійснювали перевезення. 4.22. В п. 4.3.12. 30 хвилин замінити на 5 хвилин, враховуючи також, що Замовником в п. 3.5.3. Договору уже визначено, що 5 хвилин достатньо для надання послуги. 4.23. В п. 4.3.12 більш детально розписати порядок повернення коштів банківській установі по місцю їх отримання, в тому числі дії Виконавця при відмові банківської установи від приймання цих коштів, поскільки у Виконавця і банківської установи відсутні договірні взаємовідносини. Додати, що надання послуги з повернення коштів сплачується додатково виходячи із вартості одного заїзду інкасаторів, згідно п. ___ Договору. 4.24. Додати до Договору п. 5.2.1. і викласти його в наступній редакції: «5.2.1. Замовник погоджується, що під час укладання Договору встановлення та розподіл розміру комісії Виконавця між видами Послуг (вартість Доставки валютних цінностей, Збирання валютних цінностей, Переміщення валютних цінностей) здійснюється Виконавцем самостійно, без погодження з Замовником, але не більше ціни Договору.» 4.25. В п. 5.5. в кінці додати речення: «Сторони погодили, що мінімальний розмір комісії Виконавця за звітний період встановлюється не менше половини від однієї дванадцятої ціни договору». 4.26. В п. 5.6. перше речення викласти в наступній редакції: «Оплата здійснюється за фактично надані послуги, але не менше мінімального розміру комісії за звітний період.» 4.27. В Додатку №1 до договору вказати адреси всіх ВПЗ та їх режим роботи під час внесення змін до Тендерної документації. 4.28. В Додатку № 9 до Договору додати графи для врахування вартості повернення цінностей (п. 4.3.12. Договору) і мінімального розміру комісії комісії (п. 5.5. Договору) під час внесення змін до Тендерної документації.
Підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2020 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ" 761 400,00
UAH
491 586,00
UAH
Документи
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО АКЦІОНЕРНИЙ БАНК "УКРГАЗБАНК" 762 629,00
UAH
495 600,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 січня 2020 17:14
Лист_гарантія.7z
16 січня 2020 17:14
Лист_відгук.7z
16 січня 2020 17:14
Довіреність.7z
16 січня 2020 17:14
Довідка_ліцензія.7z
16 січня 2020 17:14
Довідка_анал_дог.7z
16 січня 2020 17:14
Відомості_учасника.7z

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ"
#00032129
Очікує рішення 491 586,00
UAH
17 січня 2020 11:56

Актуальні тендери

До пошуку