Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GSM Термінали
Очікувана вартість
187 900,00 UAH
UA-2019-12-06-003258-b ● 0b60ee0944034f59830a870e6ac36394
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКМІСЬКСВІТЛО" |
Код ЄДРПОУ: | 03346041 |
Вебсайт: | http://misksvitlo.if.ua |
Місцезнаходження: | 76014, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ПОБУТОВА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Свистун Василь Анатолійович +380949238497 tenderifmisksvitlo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2019 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2019 15:48 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2019 15:48 |
Очікувана вартість: | 187 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 939,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32440000-9: Телеметричне та термінальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 шт
GSM Термінали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, вул.Побутова,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32440000-9 — Телеметричне та термінальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2019 15:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2019 15:44 |
Договір_GSM_Термінали.docx | |
06 грудня 2019 15:44 |
Додаток_1_Кваліфікаційні вимоги_GSM_Термінали.doc | |
06 грудня 2019 15:44 |
Технічні вимоги_GSM_Термінали.docx | |
06 грудня 2019 15:44 |
ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних торгів_GSM_Термінали.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 09:46
Дата відповіді: 11 грудня 2019 15:45
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання!
1) Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Додатком №2 до тендерної документації передбачено, що будь-яке посилання на конкретну торговельну марку або фірму, патент, конструкцію, або тип предмета закупівлі, джерело його походження, мається на увазі «або еквівалент». Отже, якщо учасником буде запропоновано товар, який повністю відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, викладеним у Додатку №2, пропозиція учасника буде прийнята до розгляду.
Відповідь - ТАК допускаються на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації, при умові однакових або кращих технічних характеристик.
2) Також повідомляємо, що Замовник при здійсненні закупівель дотримується усіх принципів, які зазначені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема й принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що забезпечується через оприлюднення документів, які стосуються процедури закупівлі, на веб-порталі Уповноваженого органу. Веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель, згідно з пунктом 6 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі”, визначено інформаційно-телекомунікаційну систему “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: https://prozorro.gov.ua/), доступ до якої є вільним, тому усі зацікавлені сторони мають змогу ознайомитися з усіма документами, які публікуються під час проведення процедур закупівель. Враховуючи вищевикладене запропоновані Вами зміни не є доцільними.
3) Що стосується третього запитання - повідомляємо, що в процедурі закупівлі можуть брати участь фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Відповідно до Додатку №1 Документації, потенційні Учасники підтверджують статус платника податків такими документами - копія Свідоцтва платника ПДВ або копія Витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ), або копія Свідоцтва платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку).
Відповідь – Так, допускаємо. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Закон не містить вимоги щодо обов'язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Учасник в тендерній пропозиції зазначає вартість товару з врахуванням свого статусу платника податків. Також наголошуємо, що Цінова пропозиція Учасника буде розглядатись як остаточна. Виходячи зі змісту ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, що зазначені Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
1) Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Додатком №2 до тендерної документації передбачено, що будь-яке посилання на конкретну торговельну марку або фірму, патент, конструкцію, або тип предмета закупівлі, джерело його походження, мається на увазі «або еквівалент». Отже, якщо учасником буде запропоновано товар, який повністю відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, викладеним у Додатку №2, пропозиція учасника буде прийнята до розгляду.
Відповідь - ТАК допускаються на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації, при умові однакових або кращих технічних характеристик.
2) Також повідомляємо, що Замовник при здійсненні закупівель дотримується усіх принципів, які зазначені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема й принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що забезпечується через оприлюднення документів, які стосуються процедури закупівлі, на веб-порталі Уповноваженого органу. Веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель, згідно з пунктом 6 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі”, визначено інформаційно-телекомунікаційну систему “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: https://prozorro.gov.ua/), доступ до якої є вільним, тому усі зацікавлені сторони мають змогу ознайомитися з усіма документами, які публікуються під час проведення процедур закупівель. Враховуючи вищевикладене запропоновані Вами зміни не є доцільними.
3) Що стосується третього запитання - повідомляємо, що в процедурі закупівлі можуть брати участь фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Відповідно до Додатку №1 Документації, потенційні Учасники підтверджують статус платника податків такими документами - копія Свідоцтва платника ПДВ або копія Витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ), або копія Свідоцтва платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку).
Відповідь – Так, допускаємо. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Закон не містить вимоги щодо обов'язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Учасник в тендерній пропозиції зазначає вартість товару з врахуванням свого статусу платника податків. Також наголошуємо, що Цінова пропозиція Учасника буде розглядатись як остаточна. Виходячи зі змісту ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, що зазначені Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" #38013959 |
Переможець |
187 850,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2019 15:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №18/19 | укладений |
24 грудня 2019 15:41
|