Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування (послуги з харчування для загальноосвітніх закладів м. Дніпра)
Очікувана вартість
1 565 231,15 UAH
UA-2019-12-06-003010-b 84fbde3d9d88477791434f1a49f5a973
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2019 22:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 15:40
Очікувана вартість: 1 565 231,15 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 826,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


КЗО «СЗШ № 40» ДМР
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
73430 штука
послуги з харчування для загальноосвітніх закладів м. Дніпра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49057, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗО «СЗШ № 40» ДМР, вул. Альвінського, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-06-003010-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Регіональна кейтерингова компанія, Код ЄДРПОУ:37213401
Дата подання: 09 грудня 2019 09:25
ЗМІНИ ДО ТД
П. 5 ТД Замовником вимагається «документально підтверджену інформацію в довільній формі з листами відгуками від контрагентів за договорами, що учасник має досвід роботи на ринку надання послуг харчуванняне менше п’яти років до дати оголошення даної закупівлі із зазначенням контактних даних (ПІБ, посада, телефон, назва замовника) службових осіб контрагентів учасника за якими укладались відповідні договори, що можуть підтвердити наявність такого успішного та позитивного досвіду (не менше 2 - х)»
- Вважаємо дискримінаційною вимогу щодо зазначення конкретних періодів досвіду роботи і таку, що обмежує коло потенційних учасників, які мають досвід менше 5-ти років, але займаються аналогічним видом господарської діяльності, обмежує це право і учасників, які взагалі зареєстровані за останні декілька років, але мають позитивний досвід у зазначеному виду діяльності.
Вимагаємо видалити вказану вимогу із змісту Тендерної документації.

У Додатку 3 до ТД Замовник вимагає «Промивання/чистка автотранспорту проводиться в гаражі, де має бути передбачений майданчик для миття транспорту із стоком води в зливову каналізацію, про що в складі тендерної пропозиції надається лист від учасника, який засвідчує можливість учасника забезпечити у майбутньому такого майданчику для миття транспорту»
- Вказані дії зобов’язано здійснювати особою, яка виконує роботи щодо санітарної обробки автотранспорту на підставі договору про санітарну обробку. Яким законодавчим актом, або яким пунктом Кодексу Аліментаріус передбачено наявність у гаражі промивки автотранспорту зі стоком в зливову каналізацію у кожного суб’єкту господарювання, який надає такі послуги?
Вимагаємо видалити вказану вимогу із змісту Тендерної документації.


У Додатку 3 до ТД Замовник вимагає «Учасник повинен ознайомитись з матеріально-технічною базою приміщень їдальні та харчоблоку закладу освіти особисто та надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі щодо об’єкту закладу освіти, який учасник відвідав для проведення досконалого аналізу матеріально-технічної бази їдальні та харчоблоку, з підписом керівника закладу освіти або уповноваженої особи, завірених печатками»
- Яким законодавчим актом передбачена можливість огляду матеріально-технічної бази їдальні та харчоблоку закладу освіти третіми особами?
Вказана вимога не є такою, що можлива до виконання третіми особами, які не мають юридичних підстав для користування матеріально-технічною базою їдальні та харчоблоку закладу освіти.
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною щодо потенційних учасників торгів та вимагаємо видалити її з тексту Тендерної документації.


Додаток 5 до ТД Замовником вимагається заповнити перелік обладнання та кількість його на харчоблоці!
Вказана вимога не є такою, що можлива до виконання третіми особами, які не мають юридичних підстав для користування матеріально-технічною базою їдальні та харчоблоку закладу освіти.
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною щодо потенційних учасників торгів та вимагаємо видалити її з тексту Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 18:09
у відповідь на вимогу повідомляємо наступне

Документи

10 грудня 2019 18:09
Відповідь на вимогу.docx
10 грудня 2019 18:09
у відповідь на вимогу2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 1 565 231,15
UAH
1 550 694,35
UAH
Документи
ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" 1 565 231,15
UAH
1 565 231,15
UAH
Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 16:16
Електронний підпис
27 грудня 2019 16:15
ДОВІДКА МВСУ.pdf
27 грудня 2019 16:15
ДОВІДКА ІЗ ДФС.PDF
27 грудня 2019 16:15
ОСТАТОЧНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
20 грудня 2019 10:37
Електронний підпис
20 грудня 2019 10:35
ТЕХЗАВДАННЯ.PDF
20 грудня 2019 10:35
пропозиція.PDF
20 грудня 2019 10:35
проект договору.PDF
20 грудня 2019 10:35
МЕНЮ 5-11.PDF
20 грудня 2019 10:35
МЕНЮ 1-4.PDF
20 грудня 2019 10:35
ГПД 2 КАТЕГ.PDF
20 грудня 2019 10:35
ГПД 1 КАТЕГ.PDF
20 грудня 2019 10:35
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.rar
20 грудня 2019 10:35
ТРУДОВІ КНИГИ.rar
20 грудня 2019 10:35
список постачальників.PDF
20 грудня 2019 10:35
МЕДКНИГИ.rar
20 грудня 2019 10:35
лист про статут.PDF
20 грудня 2019 10:35
лист про ліцензування.PDF
20 грудня 2019 10:35
лист про код доступу.PDF
20 грудня 2019 10:35
КПР нові Статутні.rar
20 грудня 2019 10:35
КОПІЯ СВІДОЦТВА ПДВ.PDF
20 грудня 2019 10:35
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
20 грудня 2019 10:35
довідки ст. 17.PDF
20 грудня 2019 10:35
ДИПЛОМИ 2020 КПР.rar
20 грудня 2019 10:35
гарант лист санкції.PDF
20 грудня 2019 10:35
гарант лист миття авто.PDF
20 грудня 2019 10:35
Відомості з ЕДРПОУ.pdf
20 грудня 2019 10:35
ВИПИСКА.pdf
20 грудня 2019 10:35
ISO 22000 2007 2019.pdf
20 грудня 2019 10:35
ISO 9001 2015.rar

Публічні документи

20 грудня 2019 11:18
ст.17.pdf
20 грудня 2019 11:18
санкції.pdf
20 грудня 2019 11:18
рішення власника.pdf
20 грудня 2019 11:18
проект договору.pdf
20 грудня 2019 11:18
приказ на директора.pdf
20 грудня 2019 11:18
персональні данні.pdf
20 грудня 2019 11:18
опис.pdf
20 грудня 2019 11:18
меню.pdf
20 грудня 2019 11:18
зміна вулиць.pdf
20 грудня 2019 11:18
загальні відомості.pdf
20 грудня 2019 11:18
довкілля.pdf
20 грудня 2019 11:18
довідка працівники.pdf
20 грудня 2019 11:18
довідка мтб.pdf
20 грудня 2019 11:18
вытяг ндс.jpeg
20 грудня 2019 11:18
выписка.pdf
20 грудня 2019 11:18
Document_USR_1006051457.rtf
20 грудня 2019 11:18
справка Арт.pdf
20 грудня 2019 11:18
1 ДФ 2019 - 3 квартал.pdf
20 грудня 2019 11:18
потужність.pdf
20 грудня 2019 11:18
договір суборенди.pdf
20 грудня 2019 11:18
д.у.1.pdf
20 грудня 2019 11:18
д.у..pdf
20 грудня 2019 11:18
акт 447.pdf
20 грудня 2019 11:18
файницкая.pdf
20 грудня 2019 11:18
позняк.pdf
20 грудня 2019 11:18
iso.pdf
20 грудня 2019 11:18
HACCP.pdf
20 грудня 2019 11:18
штатний розпис.pdf
20 грудня 2019 11:18
Палига І.Я. 08.05.20.pdf
20 грудня 2019 11:18
потужність школа.pdf
20 грудня 2019 11:18
додаткова угода.pdf
20 грудня 2019 11:18
дод.угода №4.pdf
20 грудня 2019 11:18
дод.угода №2.pdf
20 грудня 2019 11:18
дод.угода № 5.pdf
20 грудня 2019 11:18
дод.угода № 3.pdf
20 грудня 2019 11:18
договір.pdf
20 грудня 2019 11:18
Відгук.pdf
20 грудня 2019 11:18
акти1.pdf
20 грудня 2019 11:18
акти.pdf
20 грудня 2019 11:18
акт 447.pdf
20 грудня 2019 11:18
акт 446.pdf
20 грудня 2019 11:18
потужність.pdf
20 грудня 2019 11:18
Договір Арт Синтез.pdf
20 грудня 2019 11:18
д.у..pdf
20 грудня 2019 11:18
Гарантійні листи.jpg
20 грудня 2019 11:18
IMG-d83939b40b6c6c6057b2e3985a02845b-V.jpg
20 грудня 2019 11:18
IMG-b7eaefb5adb5b6d48c83d7f890dc229b-V.jpg
20 грудня 2019 11:18
IMG-538f82089b7833a385c0784cc57fe23d-V.jpg
20 грудня 2019 11:18
IMG-89c07895296843bac538a95e97cbc70c-V.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
Переможець 1 550 694,35
UAH
26 грудня 2019 10:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2019 10:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
1 550 694,35
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 14:17
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 10:39
дод.угода №5 від 22.12.2020 договір №40Ш від 08.01.2020.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 10:39
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 13:00
дод.угода №4 від 27.10.2020 договір №40Ш від 08.01.2020.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 12:58
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2020 16:45
Дод.угода № 3 від 19.06.2020 до дог. № 40 Ш.pdf зміни до договору
22 червня 2020 16:43
Електронний підпис укладений
09 січня 2020 16:31
Договір №40Ш від 08.01.2020.pdf укладений
09 січня 2020 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 40Ш
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 40Ш
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 40Ш
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 990 008,69
UAH