Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини комп'ютерного отбладнання
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-12-06-002763-c 47d172bc7bc2423f9407fe330588da79
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

080443324228 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
080443324228
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 23:08
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2019 00:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2019 00:10
Початок аукціону: 16 грудня 2019 11:03
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
98 штуки
Частини комп'ютерного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, місто Київ, Київ, пр-т Миру, 6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

98 чи 96?
Дата подання: 07 грудня 2019 17:28
Дата відповіді: 08 грудня 2019 18:46
добрий день. уточніть, будь ласка, остаточну кількість закуповуємого товару
Відповідь: Доброго дня! Загальна кількість товару 98 шт. Дякуємо за запитання і приносимо вибачення, була допущена механічна помилка. Оголошення викладено в новій редакції.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 10:12
Дата відповіді: 09 грудня 2019 11:15
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Ознайомтесь будь ласка уважно з тендерною документацією.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-06-002763-c.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:42838481
Дата подання: 19 грудня 2019 09:32
Неправомірне визнання переможця закупівлі.
Відповідно до «Протоколу (рішення) Управління освіти Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації про визначення переможця аукціону та намір укласти договір No 191868 від « 18 » грудня 2019 року» було визнано переможцем ТОВ "КОМПАКОМ-2000".
Спираючись на інформацію наведену в Тендерній документації, маємо підстави вважати дане рішення тендерного комітету неправомірним, і таким що потребує перегляду.
Відповідно до: «ОГОЛОШЕННЯ для проведення закупівлі товарів через систему електронних закупівель», учасники для підтвердження кваліфікаційних вимог повинні надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- п. 4: Гарантійний лист, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі (Визначений лист не був наданий ТОВ "КОМПАКОМ-2000");
- Додаток 1: «Учасник заповнює таблицю відповідності технічним (якісним)вимогам товару із зазначенням виробника, з додаванням зразків (фотоматеріалів) запропонованої продукції для візуального ознайомлення» (Визначена таблиця відповідності не була надана ТОВ "КОМПАКОМ-2000");
- Додаток 1: «Поставка товару здійснюється транспортом і за рахунок Постачальника (гарантійний лист Учасника).» (гарантійний лист не був наданий)
- Документи визначені в п.6 додатку 1 взагалі не були надані.
Враховуючи вище наведене, можемо дійти висновку, що визнання переможцем ТОВ "КОМПАКОМ-2000"– є НЕПРАВОМІРНИМ.
Пропозиція ТОВ "КОМПАКОМ-2000" підлягає відхиленню у порядку п. 1 Ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Аналізуючи пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" на відповідність визначеній Замовником Тендерній документації, можна дійти висновку, що вона НЕ відповідає вимогам замовника, а саме:
- Додаток 1 «ОГОЛОШЕННЯ для проведення закупівлі товарів через систему електронних закупівель» визначає що: «Учасник заповнює таблицю відповідності технічним (якісним)вимогам товару із зазначенням виробника, з додаванням зразків (фотоматеріалів) запропонованої продукції для візуального ознайомлення» (Визначена таблиця не була надана ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС");
Пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"підлягає відхиленню у порядку п. 1 Ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо від Замовника відмінити Рішення Протоколу Управління освіти Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації про визначення переможця аукціону та намір укласти договір No 191868 від « 18 » грудня 2019 року», та визнати переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"
У випадку не задоволення вимог ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" буде діяти в рамках ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 18 300,00
UAH з ПДВ
15 199,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 47 666,00
UAH з ПДВ
15 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" 19 992,00
UAH з ПДВ
19 992,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 35 280,00
UAH з ПДВ
35 030,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК" 49 448,00
UAH з ПДВ
35 278,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЕБЕХ МАКСИМ ВАСИЛЬОВИЧ" 49 000,00
UAH з ПДВ
49 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 14:23
Авторизаційний лист (3).pdf
13 грудня 2019 14:23
Досвід 2000.rar
13 грудня 2019 14:23
Сервіс_центри.pdf
13 грудня 2019 14:23
Пропозицiя 18300.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 19:35
Гарантійний лист 2.pdf
13 грудня 2019 19:35
Довідка.pdf
13 грудня 2019 19:35
Гарантійний лист.pdf
13 грудня 2019 19:35
Гарантійний лист 1.pdf
13 грудня 2019 19:35
Гарантійний лист 3.pdf
13 грудня 2019 19:35
Уставні_завірені.zip
13 грудня 2019 19:35
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 17:34
Копія паспорту.pdf
12 грудня 2019 17:34
Гарантійний лист.pdf
12 грудня 2019 17:34
Демографічний реєстр.pdf
12 грудня 2019 17:34
Цінова пропозиція.pdf
12 грудня 2019 17:34
Витяг ПДВ.pdf
12 грудня 2019 17:34
Статут.pdf
12 грудня 2019 17:34
Проект договору.pdf
12 грудня 2019 17:34
Копія ІПН директора.pdf
12 грудня 2019 17:34
Виписка з ЭДР.pdf
12 грудня 2019 17:34
Таблиця відповідності.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 22:50
ДОКУМЕНТИ та довідки.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК"

ФОП "БЕБЕХ МАКСИМ ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 15 199,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 12:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2019 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
15 199,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 260 (частини комп'ютерного обладнання).pdf укладений
23 грудня 2019 13:38