Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп'ютери
Очікувана вартість
187 600,00 UAH
UA-2019-12-06-002700-c 640464a7100645c3ab8723c0152fe3b3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Грегірчак Мар'яна Михайлівна

380313221554 rahivrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ охорони здоров'я Рахівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 34815936
Місцезнаходження: 90600, Україна , Закарпатська обл., Рахів, Карпатська, 1
Контактна особа: Грегірчак Мар'яна Михайлівна
380313221554
rahivrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 20:20
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 16 грудня 2019 12:38
Очікувана вартість: 187 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 938,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штуки
комп'ютери ;
кошти місцевих бюджетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90600, Україна, Закарпатська область, Рахів, Карпатська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару комп'ютери (персональні) Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 20:21
Форма пропозиції.docx
06 грудня 2019 20:21
Технічні вимоги до товару.docx
06 грудня 2019 20:21
ДОГОВІР.docx
06 грудня 2019 20:21
КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 10:13
Дата відповіді: 09 грудня 2019 20:24
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! стосовно Вашого запитання 1 повідомляємо, що відповідно до прикріпленої в електронному вигляді документації до оголошення було вказано конкретну назву, марку, модель та технічну характеристику предмету закупівлі відповідно до пп. 2, п. 2, розділу ІІ наказу державного підприємства «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 р. «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів)(за наявності), кількість товарів або обсяг виконаних робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки)
В документації до оголошення не зазначається інформація стосовно аналогів та еквіваленту до предмета закупівлі, тим самим всі пропозиції учасників які не відповідатимуть умовам зазначеним в оголошенні до закупівлі будуть відхилені відповідно до умов оголошення зазначених в Додатку «Кваліфікаційні вимоги».
• 2. З метою дотримання " ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», для точної ідентифікації товару і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника нами передбачено в "Кваліфікаційних вимогах" надати :
• " документи про якість (сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність),встановлені діючим законодавством, на всі товари, визначені специфікацією;"
• копії технічної документації, що містить відомості про виробника, детальний опис товару, інструкції;

3. Усі учасники торгів на рівних умовах беруть участь у торгах, очікувана вартість, заявлена в оголошенні, включає всі податки і збори, це наша крайня вартість, яку ми готові заплатити за товар. Розглядати учасників будемо за результатами аукціону, який проведе електронна система, за остаточною ціною, за якою учасники торгуватимуться на аукціоні У разі, якщо визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідна пропозиція учасника відповідатиме всім кваліфікаційним вимогам то такого учасника буде визнано переможцем закупівлі.
Документація
Дата подання: 09 грудня 2019 11:51
Дата відповіді: 09 грудня 2019 20:22
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! стосовно Вашого запитання 1 повідомляємо, що відповідно до прикріпленої в електронному вигляді документації до оголошення було вказано конкретну назву, марку, модель та технічну характеристику предмету закупівлі відповідно до пп. 2, п. 2, розділу ІІ наказу державного підприємства «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 р. «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів)(за наявності), кількість товарів або обсяг виконаних робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки)
В документації до оголошення не зазначається інформація стосовно аналогів та еквіваленту до предмета закупівлі, тим самим всі пропозиції учасників які не відповідатимуть умовам зазначеним в оголошенні до закупівлі будуть відхилені відповідно до умов оголошення зазначених в Додатку «Кваліфікаційні вимоги».
• 2. З метою дотримання " ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», для точної ідентифікації товару і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника нами передбачено в "Кваліфікаційних вимогах" надати :
• " документи про якість (сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність),встановлені діючим законодавством, на всі товари, визначені специфікацією;"
• копії технічної документації, що містить відомості про виробника, детальний опис товару, інструкції;

3. Усі учасники торгів на рівних умовах беруть участь у торгах, очікувана вартість, заявлена в оголошенні, включає всі податки і збори, це наша крайня вартість, яку ми готові заплатити за товар. Розглядати учасників будемо за результатами аукціону, який проведе електронна система, за остаточною ціною, за якою учасники торгуватимуться на аукціоні У разі, якщо визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідна пропозиція учасника відповідатиме всім кваліфікаційним вимогам то такого учасника буде визнано переможцем закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
РОЯК ОЛЬГА ФЕДОРІВНА 161 518,00
UAH з ПДВ
161 518,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" 167 230,56
UAH з ПДВ
166 292,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 172 956,00
UAH з ПДВ
167 226,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 183 120,00
UAH з ПДВ
171 062,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 181 832,00
UAH з ПДВ
181 832,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2019 17:50
Електронний підпис
14 грудня 2019 17:49
03 Витяг ФОП Рояк ОФ.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 16:37
ПК Цифро трейд.rar
13 грудня 2019 16:37
ПБЖ.rar
13 грудня 2019 16:37
монітори.rar
13 грудня 2019 16:37
инструкции.rar
13 грудня 2019 16:37
БФП.rar
13 грудня 2019 16:37
5. Наказ про прийняття.pdf
13 грудня 2019 16:37
4. Статут.pdf
13 грудня 2019 16:37
3. Свідоцтво ПДВ.pdf
13 грудня 2019 16:37
26. Цінова пропозиція.pdf
13 грудня 2019 16:37
21. Паспорт Богомаз.pdf
13 грудня 2019 16:37
2. Витяг ЄДРПОУ.pdf
13 грудня 2019 16:36
1. Виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

15 грудня 2019 16:53
Авторизаційний лист (3).pdf
15 грудня 2019 16:53
Досвід 2000.rar
15 грудня 2019 16:53
Пропозиція.pdf
15 грудня 2019 16:53
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

15 грудня 2019 22:22
Висновок СЕС ПК 2018.pdf
15 грудня 2019 22:22
ТУ_титул.jpg
15 грудня 2019 22:22
Висновок СЕС ТУ.pdf
15 грудня 2019 22:22
Гарантійний лист 1.pdf
15 грудня 2019 22:22
Уставні_завірені.zip
15 грудня 2019 22:22
Довідка про 4 ОПП.pdf
15 грудня 2019 22:22
Довідка без печатки.pdf
15 грудня 2019 22:22
Згода з договором.pdf
15 грудня 2019 22:22
Довідка_рахунок _2_.pdf
15 грудня 2019 22:22
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
15 грудня 2019 22:22
Гарантійний лист.pdf
15 грудня 2019 22:22
Сертифікат ISO 9001_2015.pdf
15 грудня 2019 22:22
Довідка працівники.pdf
15 грудня 2019 22:22
Лист-гарантія.pdf
15 грудня 2019 22:22
Довідка підпис.pdf
15 грудня 2019 22:22
Витяг розширений.pdf
15 грудня 2019 22:22
Довідка ст.17_повна.pdf
15 грудня 2019 22:22
Гарантійний лист.pdf
15 грудня 2019 22:22
Д О В І Р Е Н І С Т Ь.pdf
15 грудня 2019 22:22
Довідка ст.17.pdf
15 грудня 2019 22:22
Про ліцензування.pdf
15 грудня 2019 22:22
Договір з НП.pdf
15 грудня 2019 22:22
Довідка мат.техн.база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

РОЯК ОЛЬГА ФЕДОРІВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
РОЯК ОЛЬГА ФЕДОРІВНА
#2606316485
Переможець 161 518,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 12:00

Документи

18 грудня 2019 12:00
рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2019 12:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
РОЯК ОЛЬГА ФЕДОРІВНА
#2606316485
161 518,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 грудня 2019 12:00
рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 13:56
договір.pdf укладений
23 грудня 2019 13:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 161 518,00
UAH