Послуги з організації харчування (послуги з харчування для загальноосвітніх закладів м. Дніпра)
Очікувана вартість
1 013 562,26 UAH
UA-2019-12-06-002666-b 2da9af3e97444099b47e0b4ec90c21f4
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження замовника: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа замовника: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2019 22:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 13:15
Очікувана вартість: 1 013 562,26 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 067,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


КЗО «СЗШ № 128» ДМР
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47541 штука
послуги з харчування для загальноосвітніх закладів м. Дніпра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49061, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, , КЗО «СЗШ № 128» ДМР, вул. Гавриленка, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-06-002666-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Регіональна кейтерингова компанія, Код ЄДРПОУ:37213401
Дата подання: 09 грудня 2019 09:41
ЗМІНИ ДО ТД
П. 5 ТД Замовником вимагається «документально підтверджену інформацію в довільній формі з листами відгуками від контрагентів за договорами, що учасник має досвід роботи на ринку надання послуг харчуванняне менше п’яти років до дати оголошення даної закупівлі із зазначенням контактних даних (ПІБ, посада, телефон, назва замовника) службових осіб контрагентів учасника за якими укладались відповідні договори, що можуть підтвердити наявність такого успішного та позитивного досвіду (не менше 2 - х)»
- Вважаємо дискримінаційною вимогу щодо зазначення конкретних періодів досвіду роботи і таку, що обмежує коло потенційних учасників, які мають досвід менше 5-ти років, але займаються аналогічним видом господарської діяльності, обмежує це право і учасників, які взагалі зареєстровані за останні декілька років, але мають позитивний досвід у зазначеному виду діяльності.
Вимагаємо видалити вказану вимогу із змісту Тендерної документації.

У Додатку 3 до ТД Замовник вимагає «Промивання/чистка автотранспорту проводиться в гаражі, де має бути передбачений майданчик для миття транспорту із стоком води в зливову каналізацію, про що в складі тендерної пропозиції надається лист від учасника, який засвідчує можливість учасника забезпечити у майбутньому такого майданчику для миття транспорту»
- Вказані дії зобов’язано здійснювати особою, яка виконує роботи щодо санітарної обробки автотранспорту на підставі договору про санітарну обробку. Яким законодавчим актом, або яким пунктом Кодексу Аліментаріус передбачено наявність у гаражі промивки автотранспорту зі стоком в зливову каналізацію у кожного суб’єкту господарювання, який надає такі послуги?
Вимагаємо видалити вказану вимогу із змісту Тендерної документації.


У Додатку 3 до ТД Замовник вимагає «Учасник повинен ознайомитись з матеріально-технічною базою приміщень їдальні та харчоблоку закладу освіти особисто та надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі щодо об’єкту закладу освіти, який учасник відвідав для проведення досконалого аналізу матеріально-технічної бази їдальні та харчоблоку, з підписом керівника закладу освіти або уповноваженої особи, завірених печатками»
- Яким законодавчим актом передбачена можливість огляду матеріально-технічної бази їдальні та харчоблоку закладу освіти третіми особами?
Вказана вимога не є такою, що можлива до виконання третіми особами, які не мають юридичних підстав для користування матеріально-технічною базою їдальні та харчоблоку закладу освіти.
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною щодо потенційних учасників торгів та вимагаємо видалити її з тексту Тендерної документації.


Додаток 5 до ТД Замовником вимагається заповнити перелік обладнання та кількість його на харчоблоці!
Вказана вимога не є такою, що можлива до виконання третіми особами, які не мають юридичних підстав для користування матеріально-технічною базою їдальні та харчоблоку закладу освіти.
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною щодо потенційних учасників торгів та вимагаємо видалити її з тексту Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 18:07
у відповідь на вимогу повідомляємо наступне

Документи

10 грудня 2019 18:07
Відповідь на вимогу.docx
10 грудня 2019 18:07
у відповідь на вимогу2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 1 013 562,26
UAH
1 004 148,87
UAH
Документи
товариство з обмеженою відповідальністю фірма "АРТ-СИНТЕЗ" 1 013 562,26
UAH
1 013 562,26
UAH
Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 18:20
sign.p7s
27 грудня 2019 18:19
ДОВІДКА МВСУ.pdf
27 грудня 2019 18:19
ДОВІДКА ІЗ ДФС.PDF
27 грудня 2019 18:19
ОСТАТОЧНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
19 грудня 2019 17:01
sign.p7s
19 грудня 2019 16:58
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.rar
19 грудня 2019 16:58
ТРУДОВІ КНИГИ.rar
19 грудня 2019 16:58
список постачальників.PDF
19 грудня 2019 16:58
МЕДКНИГИ.rar
19 грудня 2019 16:58
лист про статут.PDF
19 грудня 2019 16:58
лист про ліцензування.PDF
19 грудня 2019 16:58
лист про код доступу.PDF
19 грудня 2019 16:58
КПР нові Статутні.rar
19 грудня 2019 16:58
КОПІЯ СВІДОЦТВА ПДВ.PDF
19 грудня 2019 16:58
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
19 грудня 2019 16:58
довідки ст. 17.PDF
19 грудня 2019 16:58
ДИПЛОМИ 2020 КПР.rar
19 грудня 2019 16:58
гарант лист санкції.PDF
19 грудня 2019 16:58
гарант лист миття авто.PDF
19 грудня 2019 16:58
Відомості з ЕДРПОУ.pdf
19 грудня 2019 16:58
ВИПИСКА.pdf
19 грудня 2019 16:58
ISO 22000 2007 2019.pdf
19 грудня 2019 16:58
ISO 9001 2015.rar
19 грудня 2019 16:58
ТЕХЗАВДАННЯ.PDF
19 грудня 2019 16:58
пропозиція.PDF
19 грудня 2019 16:58
проект договору.PDF
19 грудня 2019 16:58
МЕНЮ 5-11.PDF
19 грудня 2019 16:58
МЕНЮ 1-4.PDF
19 грудня 2019 16:58
ГПД 2 КАТЕГ.PDF
19 грудня 2019 16:58
ГПД 1 КАТЕГ.PDF

Публічні документи

19 грудня 2019 19:33
проект договору.pdf
19 грудня 2019 19:33
меню.pdf
19 грудня 2019 19:33
довідка мтб.pdf
19 грудня 2019 19:33
довідка працівники.pdf
19 грудня 2019 19:33
выписка.pdf
19 грудня 2019 19:33
ст.17.pdf
19 грудня 2019 19:33
опис.pdf
19 грудня 2019 19:33
вытяг ндс.jpeg
19 грудня 2019 19:33
санкції.pdf
19 грудня 2019 19:32
рішення власника.pdf
19 грудня 2019 19:32
загальні відомості.pdf
19 грудня 2019 19:32
персональні данні.pdf
19 грудня 2019 19:32
довкілля.pdf
19 грудня 2019 19:32
зміна вулиць.pdf
19 грудня 2019 19:32
приказ на директора.pdf
19 грудня 2019 19:32
Document_USR_1006051457.rtf
19 грудня 2019 19:32
1 ДФ 2019 - 3 квартал.pdf
19 грудня 2019 19:32
справка Арт.pdf
19 грудня 2019 19:32
акт 447.pdf
19 грудня 2019 19:32
договір суборенди.pdf
19 грудня 2019 19:32
потужність.pdf
19 грудня 2019 19:32
д.у.1.pdf
19 грудня 2019 19:32
д.у..pdf
19 грудня 2019 19:32
iso.pdf
19 грудня 2019 19:32
HACCP.pdf
19 грудня 2019 19:32
позняк.pdf
19 грудня 2019 19:32
файницкая.pdf
19 грудня 2019 19:32
штатний розпис.pdf
19 грудня 2019 19:32
Палига І.Я. 08.05.20.pdf
19 грудня 2019 19:32
акти1.pdf
19 грудня 2019 19:32
акти.pdf
19 грудня 2019 19:32
потужність школа.pdf
19 грудня 2019 19:32
договір.pdf
19 грудня 2019 19:32
дод.угода № 5.pdf
19 грудня 2019 19:32
дод.угода № 3.pdf
19 грудня 2019 19:32
дод.угода №4.pdf
19 грудня 2019 19:32
додаткова угода.pdf
19 грудня 2019 19:32
дод.угода №2.pdf
19 грудня 2019 19:32
Відгук.pdf
19 грудня 2019 19:32
акт 447.pdf
19 грудня 2019 19:32
акт 446.pdf
19 грудня 2019 19:32
Договір Арт Синтез.pdf
19 грудня 2019 19:32
потужність.pdf
19 грудня 2019 19:32
Гарантійні листи.jpg
19 грудня 2019 19:32
д.у..pdf
19 грудня 2019 19:32
IMG-d83939b40b6c6c6057b2e3985a02845b-V.jpg
19 грудня 2019 19:32
IMG-b7eaefb5adb5b6d48c83d7f890dc229b-V.jpg
19 грудня 2019 19:31
IMG-89c07895296843bac538a95e97cbc70c-V.jpg
19 грудня 2019 19:31
IMG-538f82089b7833a385c0784cc57fe23d-V.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
Переможець 1 004 148,87
UAH
26 грудня 2019 10:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2019 10:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
1 004 148,87
UAH
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
09 січня 2020 19:50
Договір №128Ш від 08.01.2020.pdf укладений
09 січня 2020 19:49

Актуальні тендери

До пошуку