Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання та комплектуючі, код Національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015(CPV:2008) – 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»
Очікувана вартість
66 260,00 UAH
UA-2019-12-06-002618-c 95421e1b12a94aa1832ac52386e375eb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бойчук Уляна Володимирівна


380342596056
tender@pnu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПРИКАРПАТСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА"
Код ЄДРПОУ: 02125266
Вебсайт: http://pnu.edu.ua
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Шевченка, 57
Контактна особа: Бойчук Уляна Володимирівна
,380342596056,
tender@pnu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 18:43
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 19:02
Очікувана вартість: 66 260,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 660,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп'ютерне обладнання та комплектуючі, код Національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015(CPV:2008) – 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 штуки
Комп'ютерне обладнання та комплектуючі, код Національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015(CPV:2008) – 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Галицька,201
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник оплачує Постачальнику поставлений товар протягом 5 календарних днів із дня поставки товару на склад Замовника, але не пізніше 31 грудня 2019 року. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 18:48
ДОГОВ_Р-ТОВАР 2019.doc
06 грудня 2019 18:45
техн_завд.docx
06 грудня 2019 18:45
кваліф_крит.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 10:16
Дата відповіді: 09 грудня 2019 19:30
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, на Ваше запитання від 09 грудня 2019 об 10:16 год. повідомляємо наступне. При здійсненні допорогової закупівлі замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» та керується інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість , що встановлена в абзацах 2 і 3 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» затвердженою наказами ДП «Прозорро» від 19 .03.2019 року № 10 та від 20.03.2019 року №11. Замовник допускає до розгляду товари будь-яких торгових марок, якщо запропоновані параметри еквівалента будуть відповідати та/або будуть кращими ніж запропоновані в оголошенні технічні вимоги до предмета закупівлі. Брати участь в процедурі закупівлі можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо Учасник не є платником ПДВ, він подає пропозицію без врахування ПДВ. Оцінка пропозицій здійснюється відповідно критерію оцінки-ціна, питома вага цінового критерію 100%. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію «Ціна» та шляхом застосування електронного аукціону. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням всіх податків та зборів ( у тому числі податку на додану вартість (ПДВ) у разі, якщо учасник є платником ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 19:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Миронюк Владислав Сергійович 65 975,00
UAH з ПДВ
65 975,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 10:03
Електронний підпис
13 грудня 2019 10:02
Електронний підпис
13 грудня 2019 10:01
Реєстраційні дані.pdf
13 грудня 2019 10:01
Досвід.pdf
13 грудня 2019 10:01
лист погодження.pdf
13 грудня 2019 10:01
Тех х-ка.pdf
13 грудня 2019 10:01
Цінова пропозиція.pdf
13 грудня 2019 10:01
праціники.pdf
13 грудня 2019 10:01
ДОГОВ_Р-Завірений.pdf
13 грудня 2019 10:01
Сертифікація.pdf
13 грудня 2019 10:01
Лист-згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Миронюк Владислав Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Миронюк Владислав Сергійович
#3523910035
Переможець 65 975,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 13:57

Документи

16 грудня 2019 13:57
прот_розг_.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 13:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Миронюк Владислав Сергійович
#3523910035
65 975,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2019 13:57
прот_розг_.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
1061.pdf укладений
19 грудня 2019 18:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 65 975,00
UAH