Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання та комплектуючі, код Національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015(CPV:2008) – 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»
Очікувана вартість
66 260,00 UAH
UA-2019-12-06-002618-c ● 95421e1b12a94aa1832ac52386e375eb
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПРИКАРПАТСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА" |
Код ЄДРПОУ: | 02125266 |
Вебсайт: | http://pnu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Шевченка, 57 |
Контактна особа: |
Бойчук Уляна Володимирівна ,380342596056, tender@pnu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2019 18:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2019 19:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2019 19:02 |
Очікувана вартість: | 66 260,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 660,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Комп'ютерне обладнання та комплектуючі, код Національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015(CPV:2008) – 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 штуки
Комп'ютерне обладнання та комплектуючі, код Національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015(CPV:2008) – 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Галицька,201
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник оплачує Постачальнику поставлений товар протягом 5 календарних днів із дня поставки товару на склад Замовника, але не пізніше 31 грудня 2019 року. | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2019 18:48 |
ДОГОВ_Р-ТОВАР 2019.doc |
06 грудня 2019 18:45 |
техн_завд.docx |
06 грудня 2019 18:45 |
кваліф_крит.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 10:16
Дата відповіді: 09 грудня 2019 19:30
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, на Ваше запитання від 09 грудня 2019 об 10:16 год. повідомляємо наступне. При здійсненні допорогової закупівлі замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» та керується інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість , що встановлена в абзацах 2 і 3 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» затвердженою наказами ДП «Прозорро» від 19 .03.2019 року № 10 та від 20.03.2019 року №11. Замовник допускає до розгляду товари будь-яких торгових марок, якщо запропоновані параметри еквівалента будуть відповідати та/або будуть кращими ніж запропоновані в оголошенні технічні вимоги до предмета закупівлі. Брати участь в процедурі закупівлі можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо Учасник не є платником ПДВ, він подає пропозицію без врахування ПДВ. Оцінка пропозицій здійснюється відповідно критерію оцінки-ціна, питома вага цінового критерію 100%. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію «Ціна» та шляхом застосування електронного аукціону. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням всіх податків та зборів ( у тому числі податку на додану вартість (ПДВ) у разі, якщо учасник є платником ПДВ).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Миронюк Владислав Сергійович #3523910035 |
Переможець |
65 975,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 13:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
1061.pdf | укладений |
19 грудня 2019 18:47
|