Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрібні електроматеріали (перемикачі світла, ліхтарі та інше)
Очікувана вартість
21 050,00 UAH
UA-2019-12-06-002359-c 2b8d68a378f94c3bbe8ad45178fba067
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андрєєва Світлана Михайлівна

380442721490 xtender@kubg.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський університет імені Бориса Грінченка
Код ЄДРПОУ: 02136554
Вебсайт: http://kubg.edu.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2
Контактна особа: Андрєєва Світлана Михайлівна
380442721490
xtender@kubg.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 16:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 08:00
Початок аукціону: 12 грудня 2019 14:04
Очікувана вартість: 21 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 105,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
81 штуки
Дрібні електроматеріали (перемикачі світла, ліхтарі та інше)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02152, Україна, місто Київ, Київ, 02152, Україна, місто Київ, Київ, 02152; м. Київ, вул. Старосільська, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2019
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 6 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 16:41
Документація_світла.doc
06 грудня 2019 16:41
Договір_світла.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 09:58
Дата відповіді: 09 грудня 2019 10:27
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Так, ми допускаєм на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі. При цьому, товар із зазначенням марки, виробника та з виразом «або еквівалент» розуміти як аналог товару не гіршої якості з аналогічними (подібними) технічними характеристиками. Перевага надається пропозиції саме на той товар, який визначено у Документації.
2. В своїх наступних закупівлях ми будемо вимагати від учасників вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
3. Так, ми допускаєм до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. При цьому, цінова пропозиція ФО-П неплатника ПДВ розглядатиметься як остаточна, до його ціни суму ПДВ 20% не додаватимемо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ фірма "Паритет" 15 173,10
UAH з ПДВ
15 173,10
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАРМАЗА СЕРГІЙ МАРКОВИЧ" 19 967,36
UAH з ПДВ
19 967,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дебют-центр 20 989,30
UAH з ПДВ
20 989,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 19:04
UA-2019-12-06-002359-c.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 14:31
5.Витяг ПДВ_21.01.2016.pdf
10 грудня 2019 14:31
4.ДЦ_Витяг з ЄДР 18.11.19.pdf
10 грудня 2019 14:31
3.Статут.pdf
10 грудня 2019 14:31
2.Додаток 2_тех вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ фірма "Паритет"

ФОП "КАРМАЗА СЕРГІЙ МАРКОВИЧ"

ТОВ Дебют-центр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ фірма "Паритет"
#22736629
Відхилено 15 173,10
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 18:36
ФОП "КАРМАЗА СЕРГІЙ МАРКОВИЧ"
#2794606094
Переможець 19 967,36
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 18:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 18:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КАРМАЗА СЕРГІЙ МАРКОВИЧ"
#2794606094
19 967,36
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дог_504_дрібні електро.pdf укладений
17 грудня 2019 09:10